Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***ELOHIIRIEN SUNNUNTAI***

22.01.2006 |

En ainakaan nähny vielä pinoa tälle päivälle...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kaikki nukkua sunnuntain kunniaks pitkään,kun on niin hiljasta. Miekin kyllä torkuin puol kymmeneen. Jotenkin tulee nukuttua aika levottomasti ja unetkin on sen mukasia..viime yönä sytty sota ja mies joutu lähtemään sotimaan..huh,huh!

Eilen en ehtiny koneelle ensinkään,mut äsken lukasin eilisen pinon. Oli eilenkin ollu aika hiljasta. Kirjotteleeko niin moni arkisin töistä käsin? Miekin olin eilen töissä. Meiän työpaikalla ei vaan toistaiseksi ole ees tietsikkaa. Jatkossa on,mutten tiiä tuleeko nettiyhteys. Toivottavasti..siitä ois iloa ainakin rauhallisissa yövuoroissa. Mie olin eilen töissä niinku mieskin. Laps-raukat joutu lauantainakin herää ajoissa hoitoon. Iltapäivällä kävi vieraita..sulonen 1/2-vuotias kummityttö. Illalla olin hemmottelemassa itteäni meikkikutsuilla. Tehtiin kasvohoito mikrokuorintoineen ja käsihoito. Iho on ainakin pari päivää ihanan silee. Voikun jaksais kotonakin hoitaa ihoa yhtä hyvin. Muutama purnukka tuli hankittua,mut toivottavasti ne ei jää kaapin hyllylle pölyttymään.

Tänään on rauhallinen vapaapäivä. Harmi vaan et pakkanen pakottaa edelleen pysymään sisätiloissa. Iltapäivällä mennään käymään kylässä. Taas pääsee pientä just kävelemään oppinutta muksua ihailemaan!

Vapaapäivän kunniaks taian mennä laitta ranskalaiset uuniin. En aio pilata laiskottelupäivää ees ruoanlaitolla. Kaapissa taitaa olla onneks vielä murekkeen jämät. Ainakin lapset on tänään tyytyväisiä ruokaan!

Hipsuhiiri rv n.11+1

Vierailija
2/9 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tänään neljännen nökönenän 3v synttärit ja koko suku tulossa kylään iltapäivällä. En ole saanut mitään leivotuksi, joten ostin kaiken ihan hyvällä omalla tunnolla valmiina. Olen koko ajan niin ryökäleen väsynyt ja saamaton, että kaikki ylimääräinen saa minut heti luovuttamaan.

Pakkanen pakotti laittamaan pienimmän (1v4kk) nukkumaan päikkäreitä sisälle ja se ei tahtonut onnistua millään. Mukulat ovat tottuneet nukkumaan päikkärinsä ulkona parivuotiaiksi asti.Kolme ensimmäistä lasta ovat syntyneet alkuvuodesta ja pienin syyskuussa. Nyt odottamani viidennen villahousun la on pari viikkoa ennen nelosen syntymäpäivää.

Eipä minulla taida olla tänään mitään järkevää ajatusta mielessä...Luen huomenna pinon läpi, kun nyt on pakko lähteä mankeloimaan pöytäliinaa ja puuhaamaan muutenkin jotain synttäreihin liittyvää...

Opemamma, nelikko ja vimpula 5v 8+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälläkin pakkaset paukkuu,ei raaski mennä uloskaan.

tänään ois ystävän lapsen syndet että sinne mennään.

eilen sain siivottua joten tänään on lupa olla vaan :) onko muilla muuten ollu rinnatarkana plussaamisesta asti? tuntuu että turpoo koko ajan ja on myös kipeenä,millonhan lie hellittää?!

noh ei kait auta kun mennä laittaa itteensä kuntoon..hauskaa loppu sunnuntaita kaikille..:)

Vierailija
4/9 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan pakkanen alkaa hellittää, enää -24,5 kun aamulla oli vielä -27 astetta. Esikoinen hyppii jo seinille, kun ei ole tarennut moneen päivään ulkoilla yhtään. Kyselee mäen laskuun joka päivä. Lupasin, että tänään käväistään ainakin ulkona, jos pakkanen laskee lähemmäksi -20 astetta.

Pahin pahoinvointi on ehkä hieman hellittänyt, tosin aika ajoin tulee huono olo vieläkin. Aamupalan syönti takkuaa ja töihin on otettava leipää aamukahvia varten, että jaksaa lounasaikaan asti. Tulee vaan niin täysi olo herkästi ettei voi oikein syödä kunnolla. Äsken söin pienen omenan ja join ½ lasia vettä sillä seurauksella, että on tosi huono olo, semmonen liian täysi.

Hipsuhiiri kyseli aloituksessa, että kirjoitteleeko väki töissä ollessa enemmän tänne. Minä en siellä ainakaan ehdi näille sivuille lainkaan ja viikolla ainoa on mahdollisuus nettisurffailuun on iltamyöhäällä, jos silloinkaan. Väsy painaa usein jo kovasti ja peti kutsuu, aamulla taas aikainen herätys. Harvakseltaan tulee siis käytyä verrattuna moniin muihin, oletan.

Mukavaa sunnuntaipäivää ja alkavaa viikkoa kaikille!

Neeuska rv 11+5

Vierailija
5/9 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan tehdä enkat pakkasen suhteen. Aamulla oli niin kova pakkanen, että mittari ei enää näyttänyt (yli 43 astetta). Nyt on vain enää 41 astetta. Ulosmenoa ei ole uskaltanut ajatella kohta viikkoon. Esikoinen alkaa olla tosi väsynyt sisällä oloon. Toivottavasti tämä loppuu pian. Ei tahdo mökkikään pysyä lämpimänä ja saa olla ihan reilusti vaatetta päällä.

Oma pahoinvointi senkun jatkuu. Samiakki tuntuu auttavan, mutta meinasi panikkia iskeä, kun luin tänään hyvä terveys lehdestä, että se voi aiheuttaa keskenmenon paljon syötynä (pitäneekö paikaansa, tiedä en). No, vaihdoin naposteltavaksi jäiset puolukat. Vatsa on kasvanut liiankin hyvin. Tuntuu, että vatsamakkarat ovat " siirtyneet" rintojen alle. Semmonen ahdistava olo koko ajan. Jospa se vähän pian helpottaa. Omat housut mahtuu vielä hyvin varmaan tovinkin sillä yleensä kaikki housut on minulle vyötäröltä suuria. Vyötäröltä menisi 34, mutta lantio vaatii 36 housut. Esikoisen kohdalla siirryin äitiyshousuihin 4 viikkoa ennen pojan syntymää, mutta kakkosen kohdalla sai äitiyshousut ottaa käyttöön jo viikolla 20+. Eka oli poika " aitoine poikamahoineen" ja toinen tyttö vastaavasti tyttömahalla. PAino nousi pojalla 10 kiloa ja tytöllä 22 kg. Mites teillä muilla jotka ette odota esikoista? Uskotteko noihin hassuihin uskomuksiin?

No, taidan lähteä hakemaan pehmolelut ja petivaatteet ulkoa pois. Pakkanen on varmaan tehnyt tehtävänsä...

-Marusha

Vierailija
6/9 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on ollut taas kirpeä pakkaspäivä -23c aamulla. Päivällä käytin petivaatteet ulkona ja sulatin pakastimen kun oli jo aika paksu jää kertynyt hyllyille.

Oma napa tänään rv 12+2 ja olo on ihan hyvä. Vanhat vaatteet menee hyvin päälle vaikka maha pikkaisen pömpöttääkin. Ainoa ongelma on että matalavyötäröisemmät housut meinaa valua koko ajan alaspäin kun vyötäröä ei enää ole. Pitäis varmaan hankkia henkselit. Huomenna pitäis käydä aamulla labrassa verikokeessa kun neuvolan täti ei aikoinaan saanut musta verta imettyä. Pitääpä muistaa ottaa pissipurkki lavuaarin reunalle, että muistaa viedä sen aamulla labraan (toivottavasti ei jäädy matkalla).

Mukavaa alkuviikkoa toivotellen;

Karmiini

Vierailija
7/9 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkasta oli täällä aamulla 35... ihanan hyytävää, mitenhän mie huomenna uskallan nokkani ulos pistää?????????

Mua aikasta paljon väsyttää, esikoinen on edelleen sairaana, korvatulehdus jyllää, jee jee. Toivottavasti alkas lääkekuuri purra, en millään jaksa enää monena yönä valvoa.

Huomenna ois se kauan odotettu np-ultra, jännittää ihan hirmusesti, en varmaan saa yöllä nukuttuu ja kun huomenna alkaa työharjoittelukin niin jännitys on kahta kauheempaa.

Tyttö tuli syliin pyörimään joten got to go......

hanneli rv 12

Vierailija
8/9 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa lukea näitä pakkaslukemia ;) Täällä etelässä ei onneksi ole kuin hieman päälle -20 astetta, mutta ulos en todellakaan viitsi mennä. Poika 1v1kk ei kyllä osaa vielä kaivatakaan ulkoilua, mutta itselle tekisi ihan terää saada happea. Tuntuu, että tää kotilämpökin (vaikka aina paleltaa) saa hirmu väsyneeksi. Onneksi huomenna alkaa jumppa ja pääsee pois kotoa hetkeksi riehumaan ;)

Huomasin, että olo kohenee, kunhan heti aklön olon huomattuani syön kunnon ruokaa. Tekee kyllä tiukkaa aloittaa syöminen, mutta kun pääsee vauhtiin, niin hyvää se tekee.

Hih, sanoin miehelle, että nyt meillekin tuo kuivausrumpu ja tuo hyväksyi ajatuksen elikkäs nyt vaan tutkailemaan eri merkkejä ja malleja.

Nyt leffaa katsomaan, kun sain pojankin nukkumaan nätisti ,)

Terkuin

Air ja masu rv 8

Vierailija
9/9 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako kukaan lukea enää näin myöhään näitä?

Marusha: mulla on myös heti rintojen alla sellainen tosi ahdistava tunne, ja joku ihme makkara siihen on noussut. Istuminen ahdistaa. Kamala tunne välillä. Ja siis olen lihonut vaan kilon (vaikka luulin, että niitä olis tullut paljon enemmän, johtuen just tästä ahdistavasta olosta ja ylävatsalla roikkuvasta ihme möhkäleestä).

Olen ollut kokoamassa näyttelyä parina päivänä. Työkaverit ei tiedä raskaudesta, en halua vielä kertoa. Alkoi supistelemaan kaikkien painavien esineiden kantaminen. Ja iskias iski todella pahana. Mulla on ollut se edellisissäkin raskauksissa, mutta ei koskaan näin alkuvaiheessa. Lattialla istuminen ja nostelu ei tee hyvää, mutta minkäs teet.

Kysymys: voiko raskaanaoleva käyttää mobilatia? Entä miten on hydrokortisonivoiteiden kanssa? Mulla ei ole kummastakaan tuoteselostetta jäljellä. Eli jos joku muistaisi??

Pahaa oloa jatkuu, ei tosin yhtä pahana kuin ennen. Pitäisi syödä, mutta mikään ruoka ei tunnu maistuvan hyvälle. Haluaisin syödä vaan jotain hedelmiä tai marjakeittoja tms. mut ne ei sitten taas täytä vatsaa ollenkaan.

Jamssa rv 11+1