Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UUTISVUOTO ON LUONTEELTAAN HUMORISTINEN

Vierailija
22.01.2006 |

Ei siinä sovi olla niin kuin Niinistö eli olla vakava ja tuppisuu. Halonen sentään ymmärsi ohjelman luonteen, ja otti asiat huumorin kannalta. Eihän tuo Niinistö varmaan nyt niin yksinäinen ole ollut, sillä onhan hänellä niitä kimuleita ollut.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjelmaan yhtään.

Vierailija
2/6 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset valitsevat presidentin uutisvuotojen ja ym vaalikampanjoiden perusteella. Minä valitsen henkilön hänen aikaisempien tekojensa perusteella. Minulle edullisempi vaihtoehto on Tarja Halonen.

On myös luonnollista, että sellaiset valitsevat Niinistön joilla on asiat taloudellisesti todella hyvin.

Joten näistä näistä asioista on turha täällä kiistellä koska jokainen keskimääräisen älykkyyden omaava tietää mikä itselle on parasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minäkin olin jo aikaisemmin äänestänyt.

Vierailija
4/6 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se tulee paremmin näkyviin tuollaisessa vapaammassa keskustelussa.

Äänestyspäätökseni tein silti asiapohjalta, vaikka otan persoonankin huomioon. Onneksi molemmat puolet osoittivat samaan ehdokkaaseen. JES Tarja!

Vierailija
5/6 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervon ja Tabermanin kaltaisten sanaseppojen seurassa joutuu niin herkästi heikoille jäille, jos lähtee pakkohauskan tielle. Ei hauskuus ole sitä, että yrittää epätoivon vimmalla kokoajan keksiä sukkeluuksia. Niinistö osasi valita sopivat tilanteet, eikä mennyt navanalushuumoriyrityksiin ym. mukaan.

Vierailija
6/6 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mullahan on ollut tämä pellolta pöytään-linja" , " Mulla on tunnepuoli hallussa" (tietäessään vastauksen johonkin toimittajan kysymykseen).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme