Huono omatunto, kun riidellään kotona niin paljon :( lapsilla ei varmaan ole niin onnelliset oltavat
Rakastan ukkoani ihan hirmuisesti, se on omahyvänen narsisti ja minä minä periaatteella.Itsekkyyttä, kyllä sitä löytyy ja paljon.Lasten kanssa miulla menee hyvin, mutta päreet palaa heti kun mies tulee kotiin ja me aletaan tappelemaan ja sitten räyhään lapsille vaikka mies mua kiukuttaa:(
Kommentit (7)
No ei anna hyvää mallia lapsille ja varsinkin joku luonnehäiriöinen niin...
hän oireili jo meidän suhteessa (alkoi esiintyä aggressiivisuutta, huonoja unia, syömättömyyttä) jne.
nyt on erittäin onnellinen ja tasapianoinen pieni ihminen.
jos et halua erota..niin lopeta riitely. hakekaa apua. kyllä riitelyt lapsiin vaikuttaa, halusi tai ei. luo epävarmuuden tunteita ja sisäistä levottomuutta.
ainakin tämmöisissä tapauksissa..loppuu kotona riitelyt ja lapset saavat elää rauhassa. Sanotaan että mikään ei ole parempi kasvualusta kuin äitin ja isin hyvä parisuhde..toimii päinvastoin toisinpäin
Esikoinen vielä pieni ja toinen raskaus aivan lopuillaan. Jotenkin on vaan pinna kokoajan niin kireällä. Pelkään jo tämän vaikuttavan lapseen, vaikka ei olekkaan normaali tilanne meidän kodissa.
Kyllä ero joissain tilanteissa on suositeltavaa, mutta kannattaa ensin hakea ongelmiin apua.
Lapsi ei mene rikki, vaikka välillä riitelyä näkeekin. Pienellekin lapselle on hyvä sanoa että isi ja äiti riiteli, koska...
Itse avioerolapsena toivon että vanhempani eivät olisi eronneet.
jatkuva riitely kotona on kauheaa! Ei siinä mitään jos kerran viikossa riita, mutta jos jokapäiväistä kyllä lapset kärsii
Tiedät itsekin, ettei lasten kuullen riitely ole hyvä juttu. Jos et voi sitä rajoittaa, hae apua. Lasten takia.
Kaikki nyt JOSKUS riitelee lasten kuullen, mutta jos se on jatkuvaa, on osattava hakea apua.