Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TÄHÄN PINOON ne koulut, joissa on kielletty joulujuhla.

Vierailija
21.12.2005 |

Voidaan alkaa boikotoida niitä, eli siirretään lapset toisiin kouluihin tai ei viedä ekaluokkalaisia näihin kouluihin vaan muihin.

Ateistit, muslimit ja muut voidaan sitten kerätä näihin joulujuhlattomiin kouluihin.

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:muslimi, jonka lapsien ei sitten varmaan tarvitse enää kärsiä teidän lastenne rasistisesta kiusaamisesta välitunneilla.

Vierailija
2/98 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin yrittää lopettaa joulujuhlat kouluista, ainoa mulle relevantti asia on se että mun lasten ei tarvitse niihin osallistua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kuin yrittää lopettaa joulujuhlat kouluista, ainoa mulle relevantti asia on se että mun lasten ei tarvitse niihin osallistua.

Vierailija
4/98 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun täällä vuodesta toiseen jaksetaan mankua siitä kuinka tyhmiä ja kamalia ne muslimit on kun eivät voi joulujuhlissakaan käydä ja lässynlässynlää..

Vierailija
5/98 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kun suomalaiset menevät ulkomaille, heidän pitää yrittää elää kohdemaan mukaisesti. Sitten kun Suomeen tulee vaikka minkä hinkuintian ihmisiä, heitä pitää hyysätä etteivät he VAIN loukkaannu jostain meidän juntista suomalaisesta tavastamme.

Onko kukaan kuullut sanontaa " Maassa maan tavalla" ?

Vierailija
6/98 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitätkö että sinun lapset ei koskaan kiusaa ketään??Itse olen huomannut että kyllä se toinenkin osapuoli osaa hyvin myös kiusata!

Hyvin tummaihoset huusi koulun pihalla pojalle:VITUN LÄSKI!

JA KAIKISTA ENITEN MUA HARMITTAA ETTÄ TE MUSLIMIT OLETTE SAANET TAHTONENNE LÄPI NÄISSÄ JOULU ASIOISSA!Se on meidän perinne jos ette pysyty elää sen kanssa niin pysykää poissa!

Vierailija
7/98 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te ette muista ikinä, että joulu on myös PAKANALLINEN juhla ja kansanperinnettä!

Vierailija
8/98 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkö jo tarpeeksi selkeästi ilmaissut, että minulle ainoa relevantti asia on se, että minun lasteni ei tarvitse joulujuhliin osallistua?! minua ei siis kiinnosta vaikka te juhlisitte jouluanne vuoden jokaisena päivänä ja öisinkin. joten älä viitsi meidän muslimien syyksi laittaa sitä että joissain kouluissa ehkä mahdollisesti on joulujuhlan sisältöä muutettu, me kun emme sille näe tarvetta! haluamme vain oikeuden pitää omat lapsemme pois joulujuhlista, siinä kaikki.

Vierailija
9/98 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Väitätkö että sinun lapset ei koskaan kiusaa ketään??Itse olen huomannut että kyllä se toinenkin osapuoli osaa hyvin myös kiusata!

Hyvin tummaihoset huusi koulun pihalla pojalle:VITUN LÄSKI!

JA KAIKISTA ENITEN MUA HARMITTAA ETTÄ TE MUSLIMIT OLETTE SAANET TAHTONENNE LÄPI NÄISSÄ JOULU ASIOISSA!Se on meidän perinne jos ette pysyty elää sen kanssa niin pysykää poissa!

lapsia oikein kunnon göbbels-hengessä. Että jospa se muslimiäitikin raottaisi sitä kaikenkattavaa paremmuudentunteenhuiviaan ja pudottaisi suomut silmiltään...

Vierailija
10/98 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en ole vaaleahiuksinen enkä sinisilmäinen. Lapseni ovat hyvin ujoja ja hiljaisia eivätkä kiusaa ketään, korkeintaan lapsille tyypilliseen tapaan saattavat ryhmän mukana jotain ilkkua. Totta kai kaikenlaisista lapsista löytyy kiusaajia, mutta uskonnon vuoksi ette voi minun lapsiani kiusaajiksi leimata!

Vierailija
11/98 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulujuhlaa esim. muslimilapsien tähden? Kuinka se voi olla edes mahdollista. Eikös yksinkertaisinta ole muslimi ym. olla pois kyseisestä juhlasta. Siis te joiden lapsien koulussa ei järjestetä perinteistä joulujuhlaa, hyväksyttekö sen ja hiljaisuudessa, omassa kodissa jupisette vastaan vai miksette vie asiaa eteenpäin jopa ministeritasolle asti?

Siis meiltä lähtisi aivan varmasti opetusministeriöön kirje (satakunta) jos lastemme koulusta joulujuhla peruttaisiin epäoikeuden mukaisista syistä.

Vierailija
12/98 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei juhlita koulussa. Hellanduudeli sentäs.

Vierailija
13/98 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei niitä koulujen nimiä esiin tule.

Vierailija
14/98 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun ei juhlita koulussa. Hellanduudeli sentäs.

Vierailija
15/98 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä kouluja löytyy mutta harvassa kait ovat? Oman lapseni koulussa ei ole joulujuhlaa. Mutta ei siellä ole ulkomaalaisiakaan.

Vierailija
16/98 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli uutisankka ja juhla järjestetään kuten aina ennenkin. Eli se siitä. Mahtaa montaa fanatistia harmittaa, kun ei olekaan yhtää haukuttavaa tai boikotoitavaa koulua.

Vierailija
17/98 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis normaalissa suomalaisessa koulussa. Poikkeuksena sitten jotkut erityiskoulut, kuten joku Steiner-koulu tms. jossa ehkä ei juhlita joulua. Myös päiväkodissa juhlitaan ja sieltä on sitten tiettyinä aikoina pois mm. jehovantodistajalapset ja muut ei-kristityt, jotka kokevat joulun juhlimisessa jotain ongelmaa.

Meidän lapsi kyllä saisi osallistua vaikka muslimien erilaisiin juhliin, jos sattuisi olemaan sellaisessa päiväkodissa. Minusta lapselle voi hyvin opettaa, että tällainen juhla kuuluu tähän ja tähän uskontoon, vaikka se olisikin eri kuin omassa uskonnossa. Ts. kulttuurien opetusta sekin.

Eihän sitä silti tarvitse osallistua rukouksiin tai mihinkään uskonnollisiin menoihin sen kummemmin, vaikka olisikin mukana näkemässä, miten muut juhlivat. Minusta se olisi ihan terveellistä muslimeille ja muillekin nähdä, mitä meidän jouluperinteisiin kuuluu, eihän se mitään käännyttämistä ole ja kuten joku totesi, että jouluun liittyy myös kansanperinteiset tavat, kuten joulupukit ja tontut, joten ei sitä ole pakko ottaa niin uskonnollisestikaan.

Vierailija
18/98 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö väärin että Roihuvuoren rehtori on muuttanut jouluohjelmaa koska 20% koulun oppilaista on muslimeja?ja tuossa oli pitkään kirjoitus että joku muslimi äiti halusi päiväkoteihin sitä muutosta!Itseäni inhottaa kun aina vain puhutaan että me olemme rasisteja mutta kyllä sitä koulukiusaamistä löytyy myös teidän puolelta!

Vierailija
19/98 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohtaa tässä keskustelussa muslimit ovat antaneet itsestään huonon kuvan? itse en löytänyt yhtään tällaista viestiä. Useimmissa keskusteluissa nämä muslimeja vastustavat ihmiset ovat kyllä antaneet itsestään tosiaan vähemmän mairittelevan kuvan..

Vierailija
20/98 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maassa maan tavalla. Se, että suomalaisiin perinteisiin ja kulttuuriin aletaan kajota jonkun muun uskonnot takia, ei ainakaan edesauta sitä, että tästäkin maasta saataisiin joskus rasismi kitkettyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän