Pitäis päästä kesäksi kesä kuntoon ja tilanne on tämä..(siis apua kaivataan!!!)
Opiskelen iltaisin ja päivisin olen 2-vuotiaan lapsen kanssa. Jouduin laittamaan sali/aerobic kortin tauolle, sillä poikani ei suostunut olemaan lapsiparkissa vaan huusi aina niin paljon, että oksensi päälleni.
Eli ihanteellisinta olisi liikkua viikonloppuisin.
Kysymys kuuluukin kuinka paljon minun pitäisi liikkua jos aion liikkua vain vkl:na ja saada rasvaa palamaan sekä hieman lihaksi??
Pituuteni on 158cm ja painoni 60kg. Aion myös syödä 3-4 tunnin välein ja terveellisesti =)
Kommentit (6)
sellaiset, joihin voit lisätä painoja. Tai jos on rahaa, osta soutulaite. Jos ei lapsi anna treenata rauhassa, kehittele äiti-lapsijumppa, jossa lapsi on " painona" tai nouset aamuisin aikaisin treenaamaan. Ei ole kannattavaa olla liikkumatta arkena ja sitten liikkua tuntitolkulla viikonloppuna. Ja muistathan aloittaa rauhallisesti.
Kokeile kirjaston filmejä ensin ja jos ihastut hommaa omia ;)
Ja niitä voi tehdä vaikka lapsi olisikin jaloissa pyörimässä...
Täällä kohtalotoveri, jolla pituutta 160 ja painoa 62. Normaalipainoni huitelee 53-55kg:ssa.
Kolmessa viikossa olen saanut painoa pois kolme kiloa, ihan syömisiä tarkkailemalla. Syönkaksi lämmintä ruokaa päivässä ja muutamia välipaloja, joka päivä jotain makeaakin. Aluksi jätin makeat, mutta kun rupesin syömään hieman karkkia joka päivä, paino lähti laskuun=)
Jos kuitenkin pääset liikkumaan, voin kertoa, että sauvakävely on TODELLA tehokasta. Tee kahden tunnin reippaita sauvailu-lenkkejä, johan rupeaa tuloksia syntymään! Itse odottelen sitä aikaa, että voin taas lähteä kävelylle, mutta sitä hetkeä saan odottaa, mulla kun on pieni vauva.
Hanki dvd7vhs valikoimaa paljon. Tosi tehokasta ja et tarvitse mitään muuta kuin itsesi..ei painoja ym. Mulla auttanut TOSI hyvin. nimenomaan astanga. Tuli lihakset kipeämmiksi kuin pahimman body pumpin jälkeen. Turvallista ja hyväksi lihaksille ja nivelille kun vatuksena vaan oma paino ja notkeus!!
Me ostettiin kuntopyörä kotiin ja eikun luurit korville ja spinnailemaan.
pakkasen takia pystyin olla ulkona vain puoli tuntia. Tein kyllä lihaksia lenkin jälkeen.
Eiköhän tämä tästä lähde sujumaan, jos vaikka ilmat lauhtuu niin päästään pojan kanssa tekemään rattaiden kanssa lenkkejä... =)
ap