Tehoaako geisha-kuulat
jos niitä vain pitää sisällä? Vai pitääkö tehdä samalla " harjoituksia" ?
Kommentit (7)
Olen vain laittanut kuulat sisään jonkin liikunnan ajaksi, ja ovat näinkin auttaneet lihaskuntoa paremmaksi.
Pidättekö niitä ihan päivittäin, vai pitääkö pitää välipäiviä?
Voiko niiden käytöstä tulla lihakset vallan kipeiksi? (eli onko tosiaan niin tehokasta?)
Ja sitten vielä siitä koosta... Piäisikö aloittelijalla mielestänne olla nyt sitten ne suuret vai pienemmät? (tästä olen nähnyt vähän niin ja näin mielipiteitä)
Entä jos tilaa netistä, niin tuleeko sellaisessa paketissa, että mahtuu ovessa olevasta postiluukusta sisään?
Aikamoisen utelias satuin nyt olemaan, mutta olisin kiitollinen, jos joku tietäväinen innostuisi vastailemaan :)
Olen täällä paljonkin nähnyt keskustelua aiheesta, silloin se ei vain ole ollut minulle ajankohtainen. Nyt kiinnostaisi :)
on. Tilattu seksikaupasta, tuli postiin. Ei tule lihakset kipeiksi ja kannattaa varmaan pitää joka päivä. Itselläni on ne isommat, mutta luulen että pienemmätkin riittäisi, niin saisi ehkä tehdä töitä että pysyvät sisällä! Nyt pysyvät varmasti.
Nyt ovat olleet kohta 2 vuotta aktiivisesti käytössä. Pidän 5-6 päivää viikossa, ja kerralla 1-3 tuntia, mutta sekin vaihtelee. Kuitenkin olisi hyvä pitää ainakin yksi lepopäivä/ viikko lihaksille.
Kuulat (Smartballs) ostin silloin seksikaupasta, vaikka Instrustakin kuulemma saa.
Aluksi pidin näitä vaan silloin tällöin, mutta jokapäiväinen treenaus vasta antaa tuloksia.
Minä lisäksi sopivalla hetkellä vedän narulenkistä ulospäin, ja jumppaan ne sitten lihaksia käyttäen takaisin syvälle sisään. Hyvin on näin toiminut.