Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nipistelyä ja vihlontaa vain toisella puolella??

21.01.2006 |

Eli onko normaalia, kun minulla on nyt parina päivänä vihlonut tosi usein alavatsaa, mutta vain vasemman munasarjan kohdalle (raskausviikkoja on nyt täynnä aika tarkkaan 6)? Eli onko normaalia, jos nipistelee vain toiselta puolelta, vai pitäisikö jo varautua kohdunulkoiseen...?

Kaksi alkuraskauden keskenmenoa on jo takana, joten vähän pelottaa...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on ainakin viillellyt ja nippailut enemmän vasemmalta puolelta ja silti ultrassa alkio oli kohdussa aivan keskellä ja elävä. Eli en huolehtisi liikaa ellei kipu ole kovaa.

Terveisin, Hetula ja Hulivili rv9+4

Vierailija
2/5 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama juttu alkuraskaudessa ja pelkäsin kohdunulkoista (minullakin 2 keskenmenoa takana). Mutta etsin netistä silloin tietoa, ja kohdunulkoinen ilmeisesti oireilee vasta myöhemmin (olikohan se rv 10 tienoilla) ja se rauhoitti minuakin. Ja sitten tietysti rauhoitti kun ultrassa rv 8 näkyi sikiö ja syke. Myöhemminkin raskaudessa on ollut vihlontaa munasarjojen kohdalla, mutta ei kai se vaarallista ole. Alkuraskauden ultrassa alkaen rv 7 selviää sinullekin sitten paremmin!

Kiiperi rv 25+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tuollaista toispuoleista kipua pitkin alkuraskautta. Vieläkin välillä tuntuu pelkästään oikealla puolella. Minä kans pelkäsin kohdunulkoista, mutta ultralla on todettu sikiön olevan oikeassa paikassa ja sydänäänetkin on jo useaan kertaan kuunneltu.

Uskoisin, ettei ole syytä huoleen! Kaikkea hyvää raskauteesi!

mirju rv18+6

Vierailija
4/5 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nippailua on ollut ihan alusta asti vain oikealla puolella munasarjan tienoilla, mutta kaikki silti kunnossa. vauva alkaa nyt jo tuntua, ja hän taitaa kölliä enemmän vasemmalla puolella.

t. k. rv 21+0

Vierailija
5/5 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Itsellä rv 13+2, ja nipistelyä tuntunut joulun jälkeen kovasti oikeaalla puolella. Neuvolassakin sanoin asiasta, mutta eivä' t kommentoinett asiaa. Kaipa se sitten on normaalia, kun ultrassakin näkyi vauhtiveikko!