Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen Ei kannata olla kovin älykäs..

Vierailija
21.01.2006 |

Itse olen psykologisten testien mukaan keskimääräistä älykkäämpi. Ja saan keskimääräistä vähemmän orgasmeja (2-3 kertaa elämäni aikana, olen 22v). Ajatukseni perustuu lähinnä siihen iltalehden juttuun joka oli jo monta kuukautta sitten (jos joku muistaa sen kirjoituksen). Eli en vaan kykene " heittämään aivoja seksin ajaksi narikkaan" . Välillä olis kivempi olla tyhmempi, ja saada oikein kunnon orkku.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nim. ktm, joka saa aina.

Vierailija
2/14 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen testien mukaan keskimääräistä paljon älykkäämpi myös, ja orkkujen saanti on helppoa. Saan myös yhdynnästä orkut :)

Unohda aivosi kun nait.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vilkaisepa tutkimuksia klitoriksesta ja aivojen totuttamisesta seksiin. harjoitus tekee ellei mestaria niin ainakin " saavaisen" .

Vierailija
4/14 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä viisaitakin naisia.Esimerkiksi Tarja halonen.Ei näöllä pilattu,mutta tietoa ja tasa-arvoa löytyy kuin pienestä pitäjästä.Minä ja vaimoni äänestetään Halosta,koska hän on MEIDÄN puolella....

Vierailija
5/14 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei Tarjakaan tyhmä ole (tosin hiukan toritätityyppinen älykkyys), mutta presidenttiehdokkaista kirkkaimmat älynlahjat ovat Sauli Niinistöllä. Aivan lapsellista tulla tänne ilmoittamaan että " mieheni ja minä äänestetään..." Jokainenhan tekee mitä haluaa, that' s it.

Vierailija
6/14 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetäkää ny tännekki tuo vaalikeskustelu...ja tuskin se ny äo:staä on kiinni kuka saa orkun ja kuka ei...eiköhän siihen vaikuta kasvatus kaikista eniten.Terveisin reilusti tyhmä

Vierailija
7/14 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vetäkää ny tännekki tuo vaalikeskustelu...ja tuskin se ny äo:staä on kiinni kuka saa orkun ja kuka ei...eiköhän siihen vaikuta kasvatus kaikista eniten.Terveisin reilusti tyhmä

Vierailija
8/14 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä tarjasta menee hiukan seksihalut, etenkin kun olen nainen, mutta kyllä sauli saattais olla aikamoinen nautiskelija, saattaisi olla ihana seksisessio edessä saulin kanssa, erittäin puoleensavetävä aikuinen, komea mies

Vierailija
9/14 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdenillanjuttujen kanssa ei aikoinaan oikein onnistunut, yksin ei ole ikinä ollut ongelmia.

Vierailija
10/14 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauneutta ollenkaan vähättelemättä...

Vierailija
11/14 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en usko siihen että älykäs ei pystyis olemaan tarpeeksi " alkukantainen" nauttiakseen seksistä täysillä.

Päinvastoin, kuvittelisin että älykkään olisi helpompi löytää itselleen yhtä öalykkään partnerin, ja he sitten saattaisivat osata yhdessä kehitellä seksielämäänsä oikeaan suuntaan.

Itse ainakin (miehenä) kiihotun älykkäistä naisista. Ja jos mukana on ripaus sosiaalista älykkyyttä, niin suhde ja sen mukana seksielämäkin saattaa menestyä aika hyvin.

Vierailija
12/14 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on älykkään miehen kanssa erittäin kiihkeää ja vapautunutta seksiä :)

Vierailija
13/14 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taodan olla kovin perinteinen, mutta minun orgasmieni takana on mies, joka määrää tahdin. On paljon helpompi heittäytyä, kun toinen vie. Kovin vankkaa vertailupohjaa ei kyllä ole, sillä kokemusta on vain pehmopoikakaverista ja miehestäni.

Vierailija
14/14 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äly tuo orkunkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi