Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ilmoititte masuasukin syntymästä??

21.01.2006 |

Elikäs millaisia runoja olette käyttäneet jne?? Alkaa nää viikot olla sitä luokkaa että pitää jo varautua masukin syntymään hetkenä minä hyvänsä... =)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin kauempana asuvalle äidilleni sähköpostissä liitteenä ultrakuvan ja valokuvan minun jo pyöristyneestä masusta.. äitee oli kyllä melkoisen yllättynyt, kun maltoin niin kauan salailla asiaa, ja ei se mitään arvannut vaikka tiesi että pitkään oltiin jo yritetty..

anopille 3v esikoinen meni lörpöttelemään vauvauutiset.

ja lopuille sukulaisille kerrottiin ihan vaan tylsästi että " olen raskaaana"

Monelle kaverille en kertonu ennen ku huomasivat ison massuni.. pitkään siinä meni et ne vaan kyräili ja juoruili keskenään, mut eivät kehdanneet kysyä suoraan:)!

Vierailija
2/13 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ilmoitusta että on raskaana ja vauva tulossa, ainakin jos käsitin itse oikein :)

jos jollakin olisi vihjeenä juuri esim textiviesti / sähköposti " värssyjä" ja runoja miten ilmoittaa että vauva/tyttö/poika on tullut maailmaan niin minuakin kiinnostaisi !

tuusis :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa värssy:

Hetkisen maailma pidätti henkeään,

uuden ihmisen ääni liittyi elämän lauluun

Ja mitat päälle...

Vierailija
4/13 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

Itsekin olen miettinyt, että mistähän löytyisi joku ihana runo/värssy/tms., jonka voisi sitten vaikka lehteenkin laittaa ja ainakin viesteissä lähettää kaikille.. Meille on melko varmasti tulossa pikkurinsessa, eli sekin olisi kiva samassa jotenkin ilmoittaa... Jos on hyviä ehdotuksia, niin kiitolllisena otetaan vastaan!

- Ilona 38+2 -

Vierailija
5/13 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä löysin mukavan värssyn osoitteesta www.positiivarit.fi ja sieltä värssypankki ja aiheeks syntymä, vauvat, lapset. Lähetettiin siis tutuille yms tekstiviesti kun vauva oli syntynyt: " Ihmeitä täynnä päivän joka hetki, alkoi pienen prinssin elämänretki" . mitat perään ja onnellisten vanhempien nimet. tuolta osoitteesta kyllä löytyy muitakin kivoja. Pitää itsekin käydä sitten kattoos joku toinen kiva värssy kun kesä lähenee ja toinen lapsi on tulossa.

Vierailija
6/13 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä oli meinaan puhetta muutama päivä sitten ja joku listasi pitkät pätkät erilaisia värssyjä. Ne oli kyllä aivan ihania kaikki...!

Vierailija
7/13 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun koko sivun lukee niin löytyy ainakin jotakin nättejä joita itse olen harkinnut käyttäväni:)

http://koti.mbnet.fi/~mkirja/vauva.html

Br1t

Vierailija
8/13 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

selasin juuri tuossa 15 sivua ja en löytänyt aikaisempaa keskustelua tästä aiheesta :(

myöskään positiivarit sivu ei toimi...

eli lisää värssyjä otetaan vastaan =)

Vierailija
9/13 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tarkoitim juuri kun vauva on syntynyt... =) Yritin haulla etsiä mutta en ilmeisesti keksi oikeeta sanaa jolla hakea, koska en mitää löytänyt... =(

Huomenna olis la, ja ajattelin jo valmiiks kännyyn tallentaa ettei tuon isukin tarvi sitten alkaa täältä tai jostain ettiä...

Scorppis ja masukki 39+6

Vierailija
10/13 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Peiton alla posken nukka, jalassa pieni punainen/sininen sukka; Näin meille onni tuotiin, ikioma tyttö/poika suotiin"

" Haikara laskeutui perheeseemme (päivä ja kellonaika) tuoden mukanaan vaaleanpunaisen/-sinisen nyytin (paino ja pituus)"

Vierailija
12/13 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut oliko paljonkin samoja kun edellisessä, mutta musta noissa oli kyllä niin kivoja, että varmasti löytyy omasuosikki...

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=4375241&p=3&tmode=1&smode…

Mellu rv 30+5

Vierailija
13/13 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt ainakin oli sivulla 20 (kirjoitettu 15.1.) keskustelun aloitus: Runo, jolla ilmoittaa vauvan syntymästä. Siellä on linkki aikaisempaan keskusteluun, jossa on pitkä lista erilaisia värssyjä ja runoja...