D&J kerhopaketit.. onko tulleet jo muille?
Olen saanut vain tutustumispaketin ja sen jälkeen yhden missä oli se punainen mekko ja tähtipaita :( Sain joulukuussa kirjeen että tammikuussa tulee seuraava. Miten nämä pomppii näin? onkohan mulla jo 2 jäänyt väliin?? en ole peunut yhtään. Taidan lopettaa kokonaan!
Kommentit (11)
Mulle tuli joulun paketti viimeksi sen verran myöhään että mietin jo että ehtiikö peruutus kun tammikuun paketin halusin perua, nyt olenkin ihmetellyt kun ei ole tullut kirjettä seuraavasta paketista. Tähän asti paketit/kirjeet tulleet kuun alussa.
Muistatko, mitä tammikuun paketissa pitäisi tulla?
visukinttu:
Kuuluin samaiseen kerhoon muutama vuosi sitten vanhemman lapseni kanssa ja silloin kaikki toimi moitteettomasti.
meillekään ei ole sitä vielä tullut. Muistaakseni siinä piti olla joku takki? ja pienemmissä malleissa takki ja lakki. Yleensähän tammikuun paketissa on ollut joku fleecetyylinen takki.
Mulla alkaa hermot kohta menemään kun joka kk sama juttu, paketti tulee pari viikkoa myöhässä ja yleensä pitäis viimeistään samana päivänä tehdä muutokset seuraavan kuukauden pakettiin, tulee aika kiire =)
Kuuluin esikoisen kanssa 2001-2003 kerhoon ja silloin kaikki toimi niin kun piti, eli paketit tuli ajallaan. Vaateet on kyllä sen verran ihania ja kestäviä et niitä haluisin kuopuksellekin mut ne vois edes joskus tulla ajallaan ;)
Meillehän tulee 2 poikien pakettia 100cm ja 110cm ja 1 tytön paketti 80cm.
Yksi poikien paketti tuli meille tässä kuussa, mutta laitoin palautuksena menemään kun ei ollut mieluinen. Ja mielestäni kyllä aika arvokaskin kun pelkkä takki tuli, vähän semmosta paksumpaa gollegea.
Gollegepuvuista ja muista asuista tykkään kyllä kovasti ja yleensä on tullut ihan ongelmitta.
Enkä saanut vastausta kaikkiin kysymyksiini. Viesti oli vain lyhyt " Tammikuun paketti on tulossa sinulle" Mietin kyllä sitä eroamista vielä.
pojalle siis, 90 kokoinen. Minä tykkäsin kovasti, oli paksumpaa collegekangasta ja näihin pienempiin kokoihin kuului hurmaava lakki!
Itsekin kyselin joku päivä sitten tuolta taapero-puolelta, onko joku saanut paketin.
Meille on tullut kyllä kaikki kirjeet, jos olen jättänyt paketin välistä. Mutta joulukuun paketin kanssa oli kuulemma (tytöillä) se ongelma, että kangas oli jotenkin huonoa tms., joten osalta jäi paketti saamatta sen takia.
Vaikka kirjeitä olenkin saanut, sähköpostiini ei ko. kerhosta ole koskaan vastattu.
Vaikka minua todella tympäisee, kun paketit ovat nykyään aina myöhässä, aion silti jatkaa jäsenenä. Olen ollut laatuun todella tyytyväinen! Tosin vähän harmittaa se että tyttöjen vaatttet kuulostavat niin ihanilta ;) Mutta minulla on ihana poika, jolle kerhosta saan hyviä, kivoja vaatteita.
Jos alkaa käydä niin, ettei paketteja tule, tai kirjeitä, niin taatusti eroan. Sen verran tympäisee koko touhu jo nyt.
Toivottavasti saavat systeemin taas toimimaan ja voimme kaikki jäsenet olla tyytyväisiä!
Edellisen kirjeen mukana tuli ohjeet rekisteröitymisestä nettiin. Kävin tsekkaan tämän sivun. Muuta mainintaa en löytänyt kuin, että seuraavan paketin viimeinen perumispäivä on 29.1. Kannattaa siis peruuttaa netin kautta niin varmasti ehtii, kunei tiedä miten posti kulkee.
Eikä kyllä ole mitään tietoa mistään rekisteröitymisestäkään, kun ei ole tullut niitä kirjeitä...
Se mekko ja paita taisi olla marraskuun paketissa, joten sinulla on ilmeisesti jäänyt joulukuun paketti väliin. Meille on tullut paketti viimeksi lokakuussa, tuon marraskuun paketin jätin väliin. Mutta meille ei ole tullut edes sitä kirjettä lokakuun jälkeen. Kieltämättä kiukuttaa minuakin ja olen harkinnut eroamista koko kerhosta.
Kuuluin samaiseen kerhoon muutama vuosi sitten vanhemman lapseni kanssa ja silloin kaikki toimi moitteettomasti.