Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*** LOKAKUISET VK 26 ***

23.06.2008 |

Toivottavasti tätä ei ollut kukaan vielä tehnyt!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Etelä-Savossa aurinko paistaa täydeltä terältä.Huomiseksi tosin on jo sateita lupailtu.

Meillä juhannus sujui mukavasti. Täällä oli aattona oikein nätti ilma, vasta illalla myöhään satoi. Lauantaina välillä satoi ja välillä paistoi.Rakeitakin saatiin! Meillä oli pe-la-iltaan vieraat Espoosta (entiset naapurit) ja oli mukavaa nähdä pitkästä aikaa, on viimeeksi nähty viime kesänä. La-iltana kun he lähtivät, tulivat naapurit grillaamaan ja turisemaan. Sunnuntai vietettiin oman perheen voimin grillaillen, illan suussa käytiin vanhemmillani ja lämmitettiin rantasauna ja heitettiin miehen kanssa talviturkit. (Minusta vesi oli tosi kylmää, muista kuulemma ei).

Täällä Mikkelissä paastosokerin raja-arvo on 5, 0. Eli saa vielä olla 4,9, kun taas ed. raskaudessa tosin jo 5 vuotta sitten Jorvissa oli rajana tuo 4,9. Minä kävin jo kerran ja se oli ok. Muut arvot minulla aina alittuu kirkkaasti joten niiden rajoja en ees muista, minulla tuo Paastosokeri on se kompastuskivi. Uudelleen joudun joskus loppukesästä. Nyt ei ainakaan juhannuksen aikana tullut paljon syömisiä latseltua joten täytyisi alkaa taas kiinnittämään huomiota siihen mitä syö.

Minä tullen lillian itseni samanlaiseksi norsuksi posliinikaupassa kuin sinä. Minulla on tuo kasvimaan pläntti joka tänä kesänä tuottaa varmaan sadoksi vain rikkaruohoja koska en yksinkertaisesti pysty kyykkimään siellä kun maha on jo niin iso ja muutenkin on niin kömpelö olo.

Mutta tämmöisiä tällä kertaa. Oonkin kolmen mukulan kanssa viikon yksin kun mies ulkomailla työmatkalla. Ensi viikolla alkaa ukolla onneksi loma.

tanni 23+4

Vierailija
22/24 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Juhannus. Retkeiltiin Saimaan rannoilla, pyöräiltiin, grillailtiin. Ihan odotusten mukaan ei mennyt kun kyläreissu peruuntui tuttavaperheen äkillisen sairastapauksen johdosta. Kaikki kuitenkin nyt kunnossa. Mukava ja aurinkoinen Jussi.

Viime keskiviikkona sain hyviä uutisia rakenneultrasta. Kaikki kunnossa. Olo on onnellinen ja innostunut, meillä molemmilla. Jutellaan vauvalle, ja äiskä ja iskä sanat vilisevät puheessa. Eilen luin muumisatuja ääneenmiehelleni ja masuasukille.

Kaksi viikkoa ja sitten alkaa kesäloma. Ihanaa!

Viiru 22+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli joka päivä on Tampereella satanut. Eilen aurinkokin paistoi, mutta päivään mahtui myös sadetta. Loma alkaa ensi maanantaina, jospa silloin alkaa myös pouta=). Juhannus meni mummuloissa vierailleissa ja perheen kanssa yhdessä viettäessä.

Mullakin on tosi iso vatsa viikkoihin nähden ja esikoisen odotukseen verratessa. Kenkien solmiminen ja muu kumartelu on hankalaa. Mitenkähän kumartelut onnistuu syyskuussa?

Maha-asukki on todella vilkas, kokoajan vauhtipäällä niin, että vatsan muoto muuttuu. Älkää teilatko mua, mutta välillä oikein "ärsyttää", kun vatsassa velloo ja paukkuu (välillä sattuu). Ihmettelenkin, milloin vauveli oikein nukkuu, kun yölläkin heräilen koviin liikkeisiin. Esikoinenkin oli vilkas vauva, mutta tämä on omaa luokkaansa. Raskaana ollessa kun miettii kaikenlaista, niin onkohan kaikki kunnossa, onko tämmöinen vilkkaus normaalia?

Parisuhde on ihan kunnossa. Intohimo on ollut laimeaa jo esikoisen syntymästä. Poika täytti kolme vuotta ja tuntuu (kop, kop), että uhma olisi hieman laantumassa. Poika on keksinyt hauskoja nimiehdotuksia tulevalle pikkusisarelle.=).

Hankinnoista moni on kirjoitellut aiemmissa ketjuissa. Meillä on kaikki tallessa esikoiselta, joten en ottanut edes äitiyspakkausta. Muutamia vaaleanpunaisia vaatteita olen hankkinut, vaikkei sukupuoli 100% selvä olekaan, 4D ultrasta huolimatta.

Iloista viikkoa kaikille!

Soiliina rv 26

Vierailija
24/24 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaita kaikille. Täällä Salossa ainakin tulee vetta kuin saavista kaataen! Juhannus meni kuitenkin paremmissa keleissä onneksi.

Joo me tilattiin tuolta vauvattaresta Oran yhdistelmät ja nyt viimeviikolla turvakaukalo. Just soittivat postista ja tuovat sen tänään kun töistä kotiudun. Tosi hyvät kokemukset on tuosta, hyvä ja nopea palvelu ja esim. takuu alkaa vasta käyttöönotosta. En tiedä miten sen sitten "todistaa" mutta kuitenkin... Edullinen paikka ja toi kotiinkuljetus on aika kiva juttu:)

Mulla ei ole vielä tuollainen kömpelyys vaivannut, vaikka vatsa onkin jo suhteellisen suuri. Kyllä sekin päivä vielä koittaa..

Vauva on ollut aika rauhallinen eilisestä asti ja ehdinkin taas jo panikoimaan että onko jokin vialla, mutta kyllä liikkeitä on tuntunut taas ihan kivasti.. hirveesti vaan pelästyy kun on tottunut jatkuvaan muljahteluun..

Toivottavasti Lillian saatte suhteenne kuntoon, ei se taida kellään olla ruusuilla tanssimista, ei varsinkaan raskausaikana!! Kaikilla tuntuu olevan omat vaikeudet. Munkin pitäis olla onnellinen että mies rakentaa meille taloa mutta arvaa olenko?! En tosiaan, ärsyttää vaan se kun on kokoajan poissa ja toisaalta ärsyttää kun mies on välillä kotona:)

Poika lähti aamulla leirille ja on perjantaihin asti. Nyt jo ikävä!! Keskiviikkona mennään katsomaan, onneks on sen verran lähellä, n. 30 km matka vaan.

En tiedä, jotenkin masentunut/ ärsyyntynyt yms olo!! Kaikki ihmiset ja asiat ärsyttää, onkohan tää normaalia??

katjaäippä ja masukki 24+6