Ärsyttää kun anoppi/appi soittavat aina kun on lastemme nukkumaanlaittoaika.
Tietävät kyllä moneltako lapset menee nukkumaan, joten miksi pitää aina häiritä??
Kommentit (6)
tai lähtivät viittä minuuttia vaille nukkumaanmenon (siinäpä lapsi ehtiikin hyvin rauhoittua)
Mies ei sanonut vanhemmilleen mitään ja eipä tuo lastentarhanämmä itse mitään tajunnut.. Minun olisi sekina asia pitänyt hoitaa ja rautalangasta vääntää näille älynjättiläisille.. No eipä ole tätä ongelmaa enää eikä tule!!
niin joka helvetin kerta kun meen lasta nukuttamaan niin rupeaa kolisemaan keittiössä,itelleen iltapalaa... makkari keittiön takana johon tosi hyvin kuuluu kaikki äänet.joskus tuntuu et tekee sen tahallaan mut ei kai, on vaan niin idiootti muuten.........
Ei aina voi ottaa huomioon (vaikka haluiskin) toisia tai ei vaan yksinkertaisesti tule mieleen. Yhtälailla saatatte itsekin mennä kylään tai soittaa juuri silloin kuin ei sovi.
Mulla on itellä samanlainen anoppi, paitsi että tulee yhtäkkiä aamulla klo 9 kylään. Meil on vain kännykät, ja en todellakaan vastaa silloin jos ei sovi. Anoppi haluaisi tietää jokaisen askeleen meidän elämästämme, mutta ainakaan minä en anna sitä iloa hänelle. Ja joskus olemme menneet kylään varottamatta, ja olen huomannut että se ei ehkä sopinutkaan anopille juuri silloin. Meillä yksi tietty kauppa jossa asioimme, on sielläpäin, ja usein poikkeamme heillä samalla. Matkaa n. 40 km joten ei viitti ihan oveltakaan kääntyä takasin.
Turha kitinä siis pois. Tulee vaan paha mieli itelle ja muille.
joka päivä vauvan päiväuniajan koittaessa soi puhelin aivan takuuvarmasti. Siellä äitee tyytyväisenä aina ensimmäisenä kysyi, että heräskö vauva =o Kele.
Ei oo tietenkään pakko vastata siihen puhelimeen mutta sittenhän se vauva vasta herääkin ihan kunnolla itkemään.
Tosi rankkaa tämmöiselle huonomuistiselle kun aina ennen päiväunia pitäisi muistaa laittaa puhelin äänettömälle ja sitten vielä unien jälkeen laittaa äänet takas. Olipa sitten usein päiväkausia puhelin hiljaisena kun älysin ettei ne puhelut lopu millään puhumisella. Oli kuulemma juuri silloin aina hyvä aika soittaa. Kumma vaan ettei enää tarvitse ko. aikoina soittaa kun enää ei nukuta päiväunia.
Otan osaa, ap. Laita puhelin pois päältä niin pääset riesasta.
lapsen nukkumaanmenoaikaan. Mutta ei se minua häiritse, puhelimeni on äänettömällä silloin. Soittaa uudestaan, jos soittaa. Tai soitan takaisin, jos jaksan.
Ainakin minä olen käsittänyt vapauden olla vastaamatta hankalaan aikaan.