Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Säästettekö sähkö näin pakkasilla?

Vierailija
20.01.2006 |

Olenko ainoa joka miettii/karsii kovilla pakkasilla " turhaa" sähkönkulutusta? Esim. leipomista,uuniruokia, pyykinpesua? Jotta ei tulisi kamalia kulutushuippuja..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän päivän neljäs koneellinen pyykkiä pyörii justiinsa. en ole kylläkään leiponut ja ruuankin tein hellalla.

Vierailija
2/6 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonolla omallatunnolla olen pessyt tänään vähän pyykkiä. Loput ajattelin jättää pakkasten jälkeen pestäväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lämmöt päällä vain kauimmaisissa huoneissa. ulkovalot sammutin kun pakkanen nousi yli20. kottikärryllä olen hakenut puita uuniin ettei pe*se jäädy.. ruuat teen leivinuunissa

Vierailija
4/6 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli lämmitys meillä toimii uunien varassa joten lämmitys ei meillä ainakaan nostata sähkönkulutusta!

Vierailija
5/6 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä elän ainakin ihan normaalisti..

Vierailija
6/6 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sähkölämmitys. Joten takkaa ja leivinuunia tulee lämmitettyä kumpaakin joka päivä näillä pakkasilla. Ja muutenkin talvella ainakin toinen tulisijoista lämmitetään joka päivä. Meillä lattialämmitys ja ainakkaan vielä ei ole tarvinnu termostaattia kääntää kovemmalle. Eli lähinnä sähkön säästössä tulee ajateltua enemmän omaa kukkaroa. Eräs " sähkömies" on ihmetellytkin miten meidän sähkönkulutus on asunnon kokoon nähden pieni. Pyykkikone pyörii aina tarpeen mukaan ja saunakin lämpenee useamman kerran viikossa.