Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syyskuun salaisuudet juhannuksen jälkeen

23.06.2008 |

Huomenta vaan kaikille naisille. Pitkään aikaan en ole jaksanut kirjoitella. Sen sikiöseulahälyn jälkeen meni muutama viikko kun säikähdimme uudelleen. Yhdellä lapsella jota olen hoitanut epäiltiin parvorokkoa, joka voi olla todella vaarallinen sikiölle. Näitä tuloksia on nyt sitten jännitetty, mutta onneksi taisimme selvitä pelkällä säikähdyksellä! Elviksellä on kaikki hyvin.

Elvis on ollut oikein aktiivinen, nyt potkut näkyvät jo ulospäin. Hänellä on ihan selkeät "päivärytmitkin" -> n.klo9, n.klo12, n.klo21. Jytinä kestää aina vajaan tunnin. Yksittäisiä potkuja tulee sitten pitkin päivää.

SWEETY-Minulla autossa matkustamiseen helpotti lastentarvikeliikkeestä ostettu turvavyön ohjain. Se kuljettaa vyön alavatsalta reisien päälle. Olihan se hintava, 45 euroa, mutta on se kyllä ollut sen arvoinenkin. Ja on paljon turvallisempi mieli matkustaa, kun se turvaa vauvaakin.

CECILIAH& KIMARO- Sokerirasituksessa olin kanssa. Onneksi mulla oli vanha ja kokenut labratäti, pistäminen ei sattunut yhtään! Olo oli kyllä aika inhottava sen homman jälkeen, mutta onneksi se meni ohi. Tulokset saan torstaina jolloin mulla on neuvola. Toivottavasti kaikki on ok, olen sen verran piikkikammoinen että verensokerin mittaus itse voi olla hankalaa..

Vauvan kamppeista.. Hurahdin jo ostamaan vaunut. Meillä on nyt sitten tuoreet emmeljungat. Väri on viime vuoden, hinta oli sitten n.200 euroa vähemmän. PAKKOHAN ne oli sitten ottaa... kai...???? On ne vaan aika ihanat. Esikolla oli 14 vuotta sitten kanssa emmaljungat, ja olin silloin niihin tyytyväinen. Toivottavasti nämä on yhtä hyvät.

Mukavaa viikkoa teille kaikille.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateinen maanantai, plääh, sais tämä jo riittää. Juhannus meillä meni ihan kotosalla, grillattiin ja oltiin vaan, eipä oikein mitään voinut tehdä, kun satoi ja satoi vaan. Lapset kävi rantasaunalla uimassa anopin kanssa ja nyt meidän neiti on 39 kuumeessa:(

Waller, Kiva kuulla kuulumisia pitkästä aikaan ja hyvä, että teillä vauvelilla kaikki kunnossa!

Olen nyt ottanut noita verensokereita ja sormenpäät on kyllä hellänä, ei ole kivaa puuhaa ollenkaan. Paastoarvot on ollut yli sallitun ja muutama ruuan jälkeinen arvo myös, neuvola mulla taas keskiviikkona niin katotaan mitä täti sanoo.

Muuten olo ollut ihan hyvä, vauva myllää kovasti varsinkin illalla ja aamupäivästä.

Hyvät voinnit kaikille!

Kimaro 27+2

Vierailija
22/23 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmas viikko jo sadetta =(

neuvolakäynti takana, nyt oli sijaisen tilalla tämä meidän oikea neuvolatäti, sijainen oli kyllä rennompi tapaus...

Kaikki oli ok, siellä Onnin sydän pamppaili ja potkaisi sitä anturiakin =) (mitäs painoi niin kovaa sillä! )

Onni on kyllä hirveän vilkas polskuttelija, tänään oli pää alaspäin, viime kerralla oli poikittain.. käännökset sattuu joskus oikein kun runnoo itteään mieleisiinsä asemiin..

Maha on ihan hirveän kokoinen.. sanoi neuvolatätikin että aika iso vauveli taitaa olla tulossa, tiedä siitä mutta jalat puutuu tosi nopeasti jos istuu kovalla, samoin yöllä puutuu kun nukkuu kyljellään.. ja missäs muussa asennossa sitä nukkuisi..

Mutta hyvin kaikki muuten, huomenna jos alennusmyyntejä lähtisi katsastamaan ;)

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

Marili ja "Onni" 27+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä lääkärineuvolasta! Kaikki hyvin, paitsi minun pitäisi hillitä herkkujen syömistä...

Minkälaisia SF-mittoja teillä on saatu? Mulla nyt 23 cm, eli siinä alaviivan ja keskikäyrän välissä mennään.

En ole saanut vielä KELAsta minkäänlaista vastausta liittyen äitiyspäivärahaan tai ä-pakkaukseen. Toivottavasti meidän KELAn tädillä on sijainen loma-aikana, koska muuten ne paprut lojuu siellä pöydällä.

Sain neuvolasta lapun, jossa kerrottiin sairaalaan tutustumisesta ja se pitäisi varata hyvissä ajoin (tutustuminen n. 1 kk ennen laskettua). Täytynee soitella sinne, jos onnistuisi saamaan ilta-ajan, niin mies pääsisi mukaan.

Parin viikon päästä taas neuvolaan ja ensi tiistaina sokerirasitus....!

Hyvää viikkoa kaikille!

Miaea ja masukki 27+0