Onpas ihme sakkia kakkosen ohjelmassa
Ensinnäkään en tulis telkkariin kertomaan, jos mielenterveystoimistossa kävisin. Toiseksi, tuokin äiti sitten, että kesällä ei käynyt tuolla paikassa ja " silloinen miesystävä" hoiti lasta tms. Huh... jotaa ihan vauvaa. Pakkoko vaihdella miehiä kuin sukkia ja kehuskella sit sillä viel telkkarissa.
Ihmeellisen avuttomia.
Kommentit (13)
Minusta ohjelman äidit olivat aika tavallisia nuoria naisia, jotka yrittävät parhaansa mukaan pärjätä.
samaa mieltä, mistä tälläisiä ihmisiä sikiää
Toisekseen tekisikö se sinun miehestäsi huonon isän tai uudesta miehestäsi huonon isäpuolen, mikäli eroaisitte? Miehetkö ei osaa sit hoitaa vauvoja?
Grow up.
Vierailija:
Ensinnäkään en tulis telkkariin kertomaan, jos mielenterveystoimistossa kävisin. Toiseksi, tuokin äiti sitten, että kesällä ei käynyt tuolla paikassa ja " silloinen miesystävä" hoiti lasta tms. Huh... jotaa ihan vauvaa. Pakkoko vaihdella miehiä kuin sukkia ja kehuskella sit sillä viel telkkarissa.Ihmeellisen avuttomia.
Valittaa masennuksesta ja jaksamisesta, vaikka se selviäisi sillä, että laittais oman elämänsä kuntoon.
Ei mun tarvi mennä minnekään hyysäysryhmiin keskustelemaan siitä, jos joku aamu on lapsen kanssa ollut vaikea. Jokaisellehan niitä aina toisinaan sattuu. Lapselle ruokaakin olen ihan itse opetellut tekemään.
Tiedän itsekin näitä äitejä, jotka paukkaa raskaaksi teininä ja mitään muuta koulutusta ei ole kuin peruskoulu. Lisää lapsia hommataan, jotta sais rahaa. Töihin ei viititä mennä, saatikka sitten kouluun. Mitä kouluttamaton äiti voi lapselleenkaan opettaa??
Noh, jahka vauvojen teko ei enää iän puolesta tule ko. naisilta kyseeseen, löytyy sitten varmaan jotain A-klinikan keskusteluryhmiä tai kirkon ryhmiä, joihin saa mennä valittamaan jotain paniikkihäiriötä/masennusta tms. En sano, etteivätkö ko. sairaudet olisi olemassa ja hankaliakin, mutta osalla ne eivät ole oikeita, teeskentelevät vain.
On monia yksinhuoltajia, jotka käyvät töissä, hoitavat lapsensa mallikkaasti, eikä ole jatkuvasti vaihtuvia suhdekuvioita. Sitten tuollaiset ihmeelliset luuserit pilaavat maineen.
Ja ihan vaan tiedoksi, että se kotihoidontuki ja jotkut oikeasti pärjäävät sillä rahalla, ei tarvitse mennä sossuun.
no jos ajatellaan, että lapsi on alle 1v. Isä ei kuvioissa ja ainakin yksi muu suhde sitten ehtinyt olla jo... Mikä kiire? Isoisäni sanoi aina tuontyylisistä naisista, että metsästä löytyy isoja käpyjä, käy hakemassa sellasen ja hoitelee ittensä. Tarvi sen kikkelin perässä juosta ja sitten masistella, kun ei suhteet toimi. Se lapsi pistettävä etusijalle. Olisiko niin kamalaa odottaa vaikka siihen asti, että lapsi edes täyttää vuoden ennen kuin käy sählimään äijien kanssa? Onhan ihan selvää, ettei lapselle tee hyvää jos kotona vaihtuu koko ajan se äidin partneri ja äiti sitten ravaa psykologeilla paijattavana kun ei saa asioitaan järjestykseen.
Vahvuutta on se että voi myöntää itselleen olevansa väsynyt, heikot eivät sitä kykene tekemään!!!
heikkoutta se, että yrittävät telkkarissa kerätä sääliä. huh. jos on niin vaikeeta, niin antaa sen lapsen sit pois. tai tekee jotain asialle, ettei ois niin väsyny. kuten lopettaa sen miehissä juoksemisen. oikeasti, jos lapsi on ihan normaali ja terve ja äiti vaan istuu kotona perse homeessa ja on " väsynyt" niin eiköhän se ennemmin kieli alkavista mielenterveysongelmista.
Elä edes viitti!!!
Jokaisella on oikeus myöntää olevansa väsynyt, pitäisikö minun antaa lapseni pois kun olen niiden kanssa paljon yksin, miehen tehdessä reissutyötä?
Minä olen vahva ihminen, ja opin kantapään kautta myöntämään että en ole mikään kone joka jaksaa ja jaksaa ja jaksaa.Antaa tulla vaan, kyllä kestän
En ymmärtänyt, kun hän valitti, että yksinhuoltaja ei pääse mihinkään iltamenoihin. Kuitenkin hänen äitinsä asui vastapäisessä asunnossa. Kai mummo sentään joskus voi lapseslastaan katsoa.
Minunkin korvaan pisti se " silloinen miesystävä" . Aika nopea vaihtuvuus, sanoisin. Mutta eihän meistä kukaan tiedä hänen erojensa syitä. Voihan olla, että Nina on niihin ihan syytön, on vaan ollut huono tuuri.
Ja siis todellako olet sitä mieltä, että alle 1-v lapsen yh-äidin tulee pidättäytyä miessuhteista (tai niiden yritelmistä) lapsen vuoksi? Enpä kyllä itsekään selibaatissa elänyt lapsen ollessa pieni, vaikka yh olinkin. Kyllä sitä vain yksinhuoltajallakin on oikeus etsiä rakkautta.
Olet varsinainen selvänäkijä, kun tiedät että tuon tytön ongelmat johtuivat nimenomaan miesten vaihtuvuudesta. Pelkästään " kova vienti" ei aiheuta mielenterveysongelmia, mutta pieni lapsi kylläkin voi yksinäänkin niitä aiheuttaa.
Elätkö seksittömässä suhteessa itse, vai miksi vastustat yksinhuoltajien seksielämää?
Kyllä väsymyksensä ja mielenterveystoimistossa käymisensä saa vaikka tv:ssä toitottaa, eikä se tarkoita välttämättä, että olisi huono ihminen. TYYLI, jolla asiat kerrotaa, on ratkaiseva.
Nina ei esiintynyt edukseen ja minulta ainakin sai " tyhmä ruikuttaja" -leiman otsaansa, kun taas ne kaksi muuta haastateltua äitiä olivat ihan asiallisen, tavallisen oloisia ihmisiä.
Ja äidillään pesetti pyykit.