Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, onko sinusta kopisevat korkokengät seksikkään kuuloista?

Vierailija
18.12.2014 |

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun jostain kulman takaa käytävältä alkaa kuullua terhakka kip-kop-kip-kop-kip-kop, niin kyllä sitä vaan jää odottmaan että mikä ihanuus siltä kulmantakaa tupsahtaa.

t.mies

Tämä oli jotenkin tosi mukavasti kirjoitettu, ei yhtään alistava tai limainen, vaan silleen ihanalla tavalla - no, ihana. Hyvä mieli jäi, kiitos tästä. Vähän kuin jos minä kuulen kissan nau'ntaa niin kyllä hymyilen jo valmiiksi että mikäs ihana se siellä. :)

Vierailija
42/68 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkokengät ovat epäkäytännöllisiä, ja tekevät ärsyttävää ääntä. En minäkään marssi ympäri luotiliiveissä ja kypärä päässä, tai kirves vyössä palomiehen tapaan ja stetsoni päässä, vaikka naisista sellainen näyttäisi miehekkäältä ja seksikkäältä. T. mies.

Epäkäytännölliset? Puhutko kenties omasta kokemuksesta? Minulla korkokengät korjaa ryhtivirheitä ja auttaa parempaan asentoon. Sain vinkit fyssarilta. Minulla korkokengät ovat siis ennen kaikkea käytännölliset ja myös mukavat. Toki kyse on maltillisesta korosta, ei mistään 10 cm. En kuuntele sun tai muidenkaan miesten tai naisten mielipiteitä asiasta.

Nyt tuli aika sakeeta puppua, yksikään fysioterapeutti ei todellakaan suosittele korkokenkiä kellekään, päinvastoin.

-oikea fysioterapeutti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on seksikäs kun hän kirjoittaa hyvää kieltä. WT ei ole seksikäs koskaan.

Vierailija
44/68 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli puhe korkokenkien äänestä. Se on kamala ja naputtaa pääkopassa. Antaa neuroottisen nalkuttavan vaikutelman.

Jalassa kauniit korkokengät ovat naisellisen NÄKÖISET. Mutta jos ne vain saisi ilman sitä kamalaa ääntä.

Vierailija
45/68 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän korkkarimuijia vähän jälkeen jääneinä jos totta puhutaan, vilkasta voin mutta ei se ääni minua sytytä.

m46

No eipä sunkaan kommettisi minkään fiksun ihmisen ole.

Eipä tämä minun mielipidettä muuta.

m46

Vierailija
46/68 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Työpaikkani pomo on itsevaltainen, määräilevä nainen, joka käyttää kopisevia korkokenkiä jatkuvasti. Koska hän on myös hyvin pitkä ja voimakasrakenteinen, myös askellus on terhakkaa, ei mitään naisellista sipsutusta. Hänen korkokenkiensä paukutus täyttää työpaikkamme käytävät kuin nahkapiiskan sivallukset. Moni hänen naisalaisistaan on luopunut korkokenkien käytöstä liittyen luullakseni pomon kenkämieltymyksiin. Matalapohjaiset kengät ovat tulleet muotiin. Pomon kengät tuntuvat vaan kopisevan entistä kovemmin.

En tykkäisi, jos vaimoni alkaisi käyttää korkokenkiä..

"En tykkäisi, jos vaimoni alkaisi käyttää korkokenkiä.."

Ai tuon pomon takia?! Voi hyvänen aika.. Kaikkea sitä...

Sun mielestä on siis sovinismia jos mies toivoo ettei puoliso heittäydy noin typerään kenkämuotiin mukaan, joka pilaa jalat ja selän?

Outoja aikoja elämme, toi vastaajahan välittäöä vaimostaan, naistenvihaaja pakottas vaimonsa kekkaloimaan piikkien päällä kuin avuton invalidi.

En puhunut mitään sovinismista. Laitat sanoja mun suuhun. Puoliso saa ihan itse valita mitä päälleen pukee eikä toisen tarvitse siihen millään tavalla puuttua. Varsinkin jos syynä on niinkin yksinkertainen aivopieru kuin assosiaatio pomonsa pukeutumiseen. Korkokengät voivat olla myös huomattavasti mukavammat ja ergonomisemmat kuin lättätennarit.

Vierailija
47/68 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkokengät ovat epäkäytännöllisiä, ja tekevät ärsyttävää ääntä. En minäkään marssi ympäri luotiliiveissä ja kypärä päässä, tai kirves vyössä palomiehen tapaan ja stetsoni päässä, vaikka naisista sellainen näyttäisi miehekkäältä ja seksikkäältä. T. mies.

Epäkäytännölliset? Puhutko kenties omasta kokemuksesta? Minulla korkokengät korjaa ryhtivirheitä ja auttaa parempaan asentoon. Sain vinkit fyssarilta. Minulla korkokengät ovat siis ennen kaikkea käytännölliset ja myös mukavat. Toki kyse on maltillisesta korosta, ei mistään 10 cm. En kuuntele sun tai muidenkaan miesten tai naisten mielipiteitä asiasta.

Nyt tuli aika sakeeta puppua, yksikään fysioterapeutti ei todellakaan suosittele korkokenkiä kellekään, päinvastoin.

-oikea fysioterapeutti

Ei ole puppua, mutta en ala enempää väittelemään. Toki sinä voit väittää mitä vaan.

Vierailija
48/68 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Naiset näyttää hyvältä korkokengissä, mutta henkilökohtaisesti toivoisin, että liikkuvat niissä mahdollisimman vähän. Viimeksi kesällä tutun häissä alkoi vituttaa se kopina. Kivilattialla kaikkein pahin, muovimatolla häiritsee vähitellen.

Vierailija
49/68 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omistanut vuosiin korkokenkiä, mutta tänä syksynä ostin nahkaiset nilkkurit joissa on korkoa. Oli kieltämättä hassua huomata, miten erityisesti nuorten miesten päät kääntyivät kuin magneetin vetämänä. Vanhemmat miehet, etenkin naistensa kanssa liikkeellä olevat, pitivät katseensa vähän huomaamattomampana, mutta katsoivat silti. Sitä en tietysti tiedä kuinka moni katsoi perään kun en itse kääntynyt tarkistamaan. Varmaan jos ei olisi ollut takkia takamusta peittämässä, niin olisi kääntynyt useampikin.

Saan miehiltä huomiota ihan muutenkin, mutta tuo ääniefekti nosti homman kyllä toiseen potenssiin. Hauska oli huomata.

Täällä pohjoisessa on kyllä selvästi ujompia miehiä. Etelä-Suomessa he katsovat aivan avoimesti ja saattavat hymyilläkin, täällä vilkuillaan lattialistoja ja pinnistellään ettei katsota silmiin ja ollaan kuin ei oltaisikaan. Vaikka ihan sama sekin minulle sinänsä, kunhan nyt olen tällaisenkin huomion tehnyt.

t. päälle kolmikymppinen tennarinkuluttaja

Vierailija
50/68 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miestenkin kengät kopisee jos on aidot nahkapohjat. 

Harvalla tosin on massia, ja vielä harvemmalla tyyliä sellaisia käyttää. 

Vierailija
51/68 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän korkkarimuijia vähän jälkeen jääneinä jos totta puhutaan, vilkasta voin mutta ei se ääni minua sytytä.

m46

m46

Ei yllätä. Jos ihminen yleistää tiettyjen kenkien käyttäjiä tuolla tavalla noin rumasti, niin onhan siihen hänellä toki mielipiteen vapaus. Toivois vaan, et jo tuon ikäinen ihminen tietäis paremmin.

Vierailija
52/68 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, oon nelkyt ja kuljen tennareissa. Päät kääntyy. Ehkä se on kiinni jostain ihan muusta kuin kengistä.

Myönnän, että nuorena ja turhamaisena käytin korkoja, jopa 11 cm oli joskus tosi nuorena käytössä. Nyt en todellakaan rääkkäisi jalkojani sillä tavalla. 

"Jopa" 11cm 🤣🤣

Vierailija
53/68 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-oikea fysioterapeutti

Ihan korottomat kengät ovat monelle huono valinta.

Jos luet kunnolla, näet, että tuossa EI puhuttu 10 sentin koroista, eikä mistään naskalikoroista. Korkoja on monenlaisia, matala parin sentin korkuinen ja tukeva korko on hyväksi.

Ja paljon riippuu lestistä. Joku kapeakärkinen kenkä aiheuttaa vaivaisenluita ja muita vaivaa, mutta me emme nyt siis puhu edelleenkään niistä kapeakärkisistä, naskalikorkoisista ja 12 sentin korkuisista korkokengistä.

Vierailija
54/68 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks tuttu sanoi, että jossain opettajien koulutuksessa oli neuvottu lyhyitä naisopettajia käyttämään oikein kopisevia kenkiä, että tulisivat huomatuksi paremmin ja saisivat sillä kopinalla jotain auktoriteettia itselleen.

Mä en tykkää kopisevista kengistä. Jo lapsena halusin kävellä äänettömästi. Sekin ärsyttää monia. Korkokenkiä rakastaisin käyttää, ne tekee naisellisen olon, mutta en uskalla. Olen 179cm ja tulen muutenkin liian hyvin huomatuksi. Jostain syystä haluan olla huomaamaton, ehkä liittyy introverttipiirteisiin. Silloin kun mulla vielä oli mies, käytin joskus kotosalla korkkareita hänen ja omaksi iloksi.

Vierailija
55/68 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä aivan s*tanan ärsyttävää, kun yrittää keskittyä omiin hommiinsa.

Vierailija
56/68 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m46

m46

Ei yllätä. Jos ihminen yleistää tiettyjen kenkien käyttäjiä tuolla tavalla noin rumasti, niin onhan siihen hänellä toki mielipiteen vapaus. Toivois vaan, et jo tuon ikäinen ihminen tietäis paremmin.

Niinhän minä tiedän, kun en ole eilen syntynyt ja naisia on nähty.

Onneksi oma muija on senverran fiksu ettei kaikkeen trendipelleilyyn lähde mukaan kuten ei tuohonkaan, siksi se onkin minun kulta.

m46

Vierailija
57/68 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vilkasta että mikä pyryharakka siellä kekkuloi. Mitään järjellistä en odota näkeväni.

Ei kuulu oikein pohjoismaihin tollaset kipikopihärpäkkeet, vain makuukammariin ymmärrän.

Vierailija
58/68 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla kävin fyssalla.

Suositteli neljän sentin korkoa. Lenkkarit oli sillä käynnillä, mutta enimmäkseen suosin 4-6 sentin korkoa.

Ja onhan se tosi, että jo kuuden sentin koron kopina kääntää miesten päät!

Totta sekin, että voi vaikuttaa, että itselläkin tulee kopinasta kiva olo. Seksikäs ja reipas meno. Helposti itselläkin hymy nousee huulille 😉

Vierailija
59/68 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pieneneä kuvittelin salmiakkia, kun kuuntelin kengänkopinaa ja katselin kun musta korko osui mustaan asfalttiin. Oiskohan ollut äitini korko. Tai jonkun läheisen. Niitä sokeripäällisiä pyöreitä karkkeja joita sai irtsareina alkoi mieli tehdä.

Edelleen minulle tulee kopinasta vain salmiakinhimo.

Vierailija
60/68 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuka niillä kävelee. Jos kaukaa lähenee nuori ja perusnätti nainen, se on seksikästä. Jos taas näen tiukkapipoisen tantan, joka vielä 75-vuotiaanakin haluaa olla sexy niin ärsyynnyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi