Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ala-asteen opettajan sijaisena olleet!?!

19.01.2006 |

haluaisin tietää ett paljonko on kuukausipalkka ei-pätevällä henkilöllä joka tekee ala-asteella open sijaisuuksia? sanotaan ett se on ihan surkea. jos tekis koko kuukauden joka päivä tuntipalkalla eli vaihdellen kouluja/luokkia niin sais paljon paremmin. mut haluaisin kuulla mikä ois se kuukausipalkka? ja minkä pituisista sijaisuuksista sitä aletaan maksamaan? siis viikon pituisesta jo vai useamman viikon pituisesta? kiitos jos joku vastaa!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tei kuuden viikon sijaisuuden ennen joulua ja palkkaa maksettiin 4krt/kk eli joka viikko. Viikko palkka oli reilu 450e brutto. Tunteja oli 24vko ja 2 tukiopetustuntia. päiväpalkka oli jotain 55e ja sen sai siis myös viikonlopuilta. Tukiopetustunneista maksettiin erikseen. En jaksa nyt palkkanauhaa kaivaa missä olis tarkat summat, mutta noin suunnilleen ja kyseessä on pääkaupunkiseutu. Ei minusta ainakaan huono epäpätevänä ja tunteihin nähden. Itse olen lto ja 8t päivistä ei juurikaan enempää pätevänä saa.

Vierailija
2/4 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ite oon laskenut ett jos tekisin koko aika tuntipalkalla niin en saisi noin paljon. painaakohan sulle se ku oot LTO? mä oon sosionomi. siin on varmaan jotkut pätevyys jutut? ja sit oon tosiaan kuullu ett se kuukausi palkka on surkea. mut ois tosiaan hauska kuulla mikä se on. en o kuullu ett saa viikonlopustakin ;=). siis olit koko ajan saman luokan opena?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että vaikutti että oon lto, mitään todistuksia en toimittanut, joten käsittääkseni toimin epäpätevänä. Itsekin olin ihan yllättynyt, että noin hyvin maksettiin. Nyt aloitin uuden kuuden viikon sijaisuuden eli hiihtolomaan asti eri luokalla, mutta samassa koulussa ja kieltämättä paljon kivempi joka aamu mennä samaan luokkaan ja kouluun, kuin aamuisin odottaa soitetaanko jostain :)

Vierailija
4/4 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 26t saisin siten laskettuna reilu 500e eli kyllä se vähän parempi olisi, muten kuten sanottu tietääpä ainakin aamuisin minne menee!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä