Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Melarest Melatoniini, voiko ottaa enemmän kuin 1mg?

Vierailija
09.12.2014 |

En saa unta öisin... Ostin apteekista melarestiä, mutta vähän epäilyttää auttaako 1 tabletti. Haluaisin apua jo tälle yölle.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melatoniinissä vähemmän on parempi. Kokeile ottaa puoli tai kolmaness pilleristä.

"According to our research, the physiological dose of melatonin of about 0.3 milligrams restores sleep in adults over the age of 50," said Wurtman, lead investigator in the study. "The adults who would normally wake up during the second and third thirds of the night were able to sleep through the night with the 0.3 milligram dosage."

The researchers also discovered that the typical health food store dosage of melatonin, which is about three milligrams (or 10 times the dosage in the study), is less effective in treating insomnia. In addition, the higher dosage can cause potentially serious side effects, including hypothermia (low body temperature). The study also showed that the higher dosage elevated plasma melatonin levels during the day, which can cause a "hangover" effect in some of the subjects.

"Our study has shown that less is more as far as melatonin is concerned," Wurtman said. "Adult patients who suffer from insomnia and are considering melatonin should consult with their doctor about the appropriate dosage. We have demonstrated that with the correct dosage, melatonin can help an older person experience a restful and uninterrupted night of sleep."

Vierailija
22/35 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa saatana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on melan lepuuttajaa 3 x 3 milliä reseptillä joka ilta. Joskus auttaa joskus ei, lisänä harvoin stella 10 mg joka auttaa aina. 

Vierailija
24/35 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä otan 2mg melatoniinin n. 21.45. Puoli tuntia siitä ja luomet ei meinaa pysyä auki ei sitten millään.

Ja ikäni unettomuudesta kärsineenä voin sanoa, että ainakin itselleni melatoniini auttaa. Tosin herättää aamuyöstä aina, mutta en jää sillonkaan valvomaan.

Kokeile jotain hitaasti imeytyvää variaatiota.

Vierailija
25/35 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seismogoliaai kirjoitti:

Pitkävaikutteinen melarest auttaa nukkumaan yhtäjaksoisesti aamuun asti. Ei nopeuta nukahtamista(noin 2 tuntia) mutta eipä herää aamuyöllä.

Luontaistuote kaupassa oli tuota pitkävaikutteista alennuksessa. En tiedä kuinka pitkään sitä vaikutusta olisi pitänyt odottaa? Ei niin mitään vaikutusta ja tavallisia melan lepuuttajia syön ja ne vaikuttaa vähän. Toisinaan jopa tarpeeksi että nukahtaa.

Vierailija
26/35 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seismogoliaai kirjoitti:

Pitkävaikutteinen melarest auttaa nukkumaan yhtäjaksoisesti aamuun asti. Ei nopeuta nukahtamista(noin 2 tuntia) mutta eipä herää aamuyöllä.

Kokeile ottaa aikaisemmin. Kokeile ottaa 5-htp kanssa.

Vierailija
27/35 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2-3mg yleensä auttaa. Maximi taitaa olla 5mg kerralla

Näin on, ylimääräisestä ei ole mitään hyötyä. Loput menee harakoille ja voi aiheuttaa enemmän hallaa kuin hyötyä.

Vierailija
28/35 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melarest : D

Jaksaa aina naurattaa

Niin melarest on munan yövoide jonka ansiosta nainen saa nukkua rauhassa. Ehkä mun pitäisi käyttää voidetta yliannoksina?

Vierailija
29/35 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
30/35 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 5mg. Otan joskus 10-15mg. Ei se mitään myrkkyä ole.

Itse otin 2x3mg ja sattumalta juuri vain tuona yönä tuli elämäni ensimmäinen unihalvauskokemus, mikä ei ollut järin miellyttävä.

Vierailija
31/35 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noitahan saa reseptillä ainakaan 3 sekä 5mg vahvusina. Mutta joo eipä itellä mitään hyötyä ainakaan ollut. Aivan turha lääke.

Vierailija
32/35 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melatolin Plus unihäiriöiden hoidossa - http://tonzes.com/sleepfi.htm Auttoi kohtalaisen hyvin silloin, kun uni oli vuosia sitten täysin kateissa. 

Vierailija
33/35 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vallan kovan vatsan pehmenttämiseen. Ostinkin, laxoberin tilalle. Vuosia sitten sai ainoastaan Yliopiton apteelista. Unettomuudesta kärsinyt 30 vuotta. Unilääkkeillä vaihtelevasti nukkunut 20v.

Vierailija
34/35 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikaisu: Yliopiston apteekki, mikä lie toinen virhe. Vaikea kirjoittaa, kun kädessä CRPS, käsine kädessä. Tulee virheitä kynän kanssa näppäillessä.

Vierailija
35/35 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Melarest 1.9 mg jolloin nukuin ensimmäisen yön suhteellisen hyvin kun olin ollut lenkillä.Mutta seuraavat kaksi yötä vain kaksi tuntia ? Ei toiminut minulla ? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi