Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äänestättekö henkilöä vai puoluetta?

Vierailija
19.01.2006 |

Mä äänestän henkilönä Niinistöä. Sillä en pidä Halosen ylimielisestä asenteesta ja muutenkin Niinistö olisi edustavampi presidentti Suomelle.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistön tapauksessa vaikuttaa myös se, etten ikinä äänestäisi oikeistolaista.

Vierailija
2/7 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti henkilöä! Kannatan keskustaa mutta äänestin jo ekalla kierroksella Niinistöä. Ajattelen myös suomikuvaa, Halonen ei sitä tosiaan edusta kunniakkaasti.



Niinistö on sulavakäytöksinen, fiksu, sanavalmis kielitaitoinen ja tumma puku päällä paljon edustavamman näköinen kuin Halonen lippikset vinossa ja laukku kainalossa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


edustavamman näköinen kuin Halonen lippikset vinossa ja laukku kainalossa..

Vierailija
4/7 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistö on niin ruma mies, että se on melkein pelottavaa. Erittäin kuluneen näköinen. Vetää röökiä askikaupalla päivässä?

Vierailija
5/7 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolue kertoo henkilön arvomaailmasta ja näin ollen jotakin voi ennustaa henkilön valinnoista isoja päätöksiä tehdessä. En koskaan voisi äänestää vasemmistoa koska en hyväksy vasemmistolaista aatemaailmaa. Vasemmiston ehdokkaalla on luonnollisesti vasemmistolaiset arvot.



Niinistö on luonnollinen valintani, tavoitteena on hyvinvointivaltio nimeltä Suomi.

Vierailija
6/7 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin Tarjaa, koska en halua Niinistöä pressaksi. Ei Halonenkaan mikään suosikkini ole, mutta koska haluan äänestää, piti toinen valita kahdesta huonosta ehdokkaasta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska minun arvoni ovat vasemmalla. tosin vasemmistolla ei ollut omaa ehdokasta, mutta tarja halonen henkilönä miellyttää minua, joten ääni hänelle. Muuten en äänestä demareita, mutta halonen on poikkeus.