Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä magneetti astianpesukoneeseen (puhtaat/likaiset)?

Vierailija
20.01.2015 |

Saako stadista tai kotimaisesta verkkokaupasta käännettävä magneettia, jossa on tekstinä toisella puolella puhtaista asioista kertova teksti ja toisella puolella likaisista kertova? Kielellä ei ole muuten ole väliä kunhan on suomi, ruotsi tai englanti.

En ole mistään löytänyt. Ruotsissa on näitä myynnissä verkkokaupassakin mutta varmaan tulee kuluja reippaasti tänne Suomeen.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin halpahallissa katsovinaan että siellä oli jotain leikattavaa magneettia, en tarkkaan katsonut mutta mietin että voisi olla kiva itse tulostaa. Meillä vaan jääkaapissa on jo riittävästi läpysköjä, eikä mitään tarvetta niille.

Vierailija
2/39 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei säilytetä puhtaita astioita koneessa. Kun kone lopettaa pesun, avataan ovi raolleen, kun ovat kuivat, laitetaan kaappiin. Jos kone ei hurise ja ovi on kiinni, on siellä likaiset. Ei tartte magneettia kun osataan käyttää järkeä ja päätellä ilmankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa ihmettelevillä ei ole teini-ikäisiä lapsia!

Vierailija
4/39 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 17:06"]

Joku vielä petkutti tuota vitosen urpoa kommenttia.

[/quote]

Kuka petkutti ja miten? Ja mikä siinä oli urpoa? Kyllä sen ihan oikeasti tajuaa tyhmempikin ihan koneen luukkua avamaalla, että onko siellä puhtaita vai likaisia astioita... :D

T. Vitonen

Vierailija
5/39 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:32"]

Asiaa ihmettelevillä ei ole teini-ikäisiä lapsia!

[/quote]

On kyllä. Kaksin kappalein. Kuinka niin?

T. Nro 5

Vierailija
6/39 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollaisia ei löydy, niin eikö voisi käyttää ihan vain P ja L kirjainta (lasten kirjainmagneeteista)? Olen ainakin yhdessä perheessä nähnyt käytettävän noita.

Vierailija
7/39 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi. Tai post it - lappua, jollainen on tällä hetkellä käytössä. Mutta haluaisin käännettävän magneetin.

Vierailija
9/39 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä huomaan ihan vaan koneen avaamalla onko astiat puhtaita vai likaisia...

Vierailija
10/39 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten vaan _joku_ magneetti, silloin kun on likaiset koneessa, magneetti on. Ja kun on puhtaat, magneettia ei ole. Meillä on sellanen käden muotoinen eli "älä ota, tääl on likaisia.."

Vierailija
11/39 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse. On niitä magneetteja ja voi askarrella oman tai kirjoittaa 

Vierailija
12/39 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vielä petkutti tuota vitosen urpoa kommenttia.

Vierailija
13/39 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ihmeeseen tarvitse tuollaista magneettia? Eikö asia selviä muuten? Tämä on jatkumoa sisustustrendille, jossa jokaisessa purkissa lukee, mitä siellä on tyyliin BREAD, COFFEE, SERVIETTES etc. Tulee mieleen joku dementikon koti, kun kaikissa itsestäänselvissäkin jutuissa pitää lukea käyttötarkoitus.

Ja toisekseen, eikö kone pääasiassa aina sisällä likaisia astioita? Meillä ainakin kone tyhjennetään heti kun se on puhdas, toimnepiteeseen menee se 3 minuuttia. Miksi tarvitaan erityinen kyltti kertomaan, että koneessa on puhtaita astioita?

Vierailija
14/39 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukutti.

Vierailija
15/39 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän tarralappua, mutta "oikea" olisi hakusessa. Itse tehty olisi kyllä hieno:D

Vierailija
16/39 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä tuo on ihan kätevä. Meidän on peräisin Tukholmasta.

Vierailija
17/39 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ikävänsävyistä kommentointia yllä - ei taida monellakaan olla lapsia/nuorisoa, jotka auttavat kotitöissä? Näille on tarvetta ainakin meillä sekä myös työpaikalla jossa ei myöskään ole äitiä joka huolehtisi muitten puolesta tiskarin täyttämisestä...

Vierailija
18/39 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsin tiskaamalla ei tule tuollaisia ongelmia....

Vierailija
19/39 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin Makerspointista mustan käännettävän magneetin. Eikä ole sekoittuneet puhtaat ja likaiset enää. Siis tuolta: https://kauppa.makerspoint.fi/fi/product/2384_9600172

Vierailija
20/39 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina oli citymarketissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme