Kiitos AV - olen saanut täältä parhaat elämänohjeet!
Kiitos erityisesti siskot- toki miehillekin kiitos,
olen tälläkin viikolla saanut AV:ltä tosi hyviä ohjeita elämänvalintoihin!
t. av-mamma vuodesta 2005 ja edelleen
Kommentit (12)
Hiivatulehdukseen auttaa ruokasooda ja pulloharja
Tämä palsta on oikeasti hyvä kun osaa vähän suodattaa. :)
t. Av-mamma vuodesta 2001
juu, ero-ohjeet olen saanut jo vuosia sitten, kiitos niistäkin
mutta nyt sain ohjeet miten uutta miestä käsitellään, toimii!
:)
t. ap
Erityislapselta ei voi vaatia samaa kuin "normaalilta". (Tässä kalskahti käyttäytymisen hyväksyminen eniten)
Suuri osa av:laisista kusee suihkussa!
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 11:16"]
Erityislapselta ei voi vaatia samaa kuin "normaalilta". (Tässä kalskahti käyttäytymisen hyväksyminen eniten)
[/quote]
Väärä neuvo t. erityislapsen äiti. Noin pääsääntöisesti. Tietenkään puhumatonta ei voi käskeä puhumaan yms. mutta säännöt voi mainiosti olla samat.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 11:21"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 11:16"]
[/quote]
Väärä neuvo t. erityislapsen äiti. Noin pääsääntöisesti. Tietenkään puhumatonta ei voi käskeä puhumaan yms. mutta säännöt voi mainiosti olla samat.
[/quote]
Anteeksi, tarkoitukseni oli ilmaista asia ironisesti! Siis mielestäni oli paska neuvo!
Lapsen nimi pitää kertoa ennen ristiäisiä (en vieläkään ymmärrä!)
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 11:42"]
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 11:21"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 11:16"] Erityislapselta ei voi vaatia samaa kuin "normaalilta". (Tässä kalskahti käyttäytymisen hyväksyminen eniten) [/quote] Väärä neuvo t. erityislapsen äiti. Noin pääsääntöisesti. Tietenkään puhumatonta ei voi käskeä puhumaan yms. mutta säännöt voi mainiosti olla samat. [/quote] Anteeksi, tarkoitukseni oli ilmaista asia ironisesti! Siis mielestäni oli paska neuvo!
[/quote]
Juu, kyllä tajusin itse sen, mutta halusin silti muistuttaa, kun en ole vähään aikaan tuollaisiin ketjuihin päässyt "paremmintietämään".
Huh! Jos olisin noudattanut av:n elämänohjeita, olisin varmasti kouluttamaton, työtön, pössyttelevä yh-äiti. Onneksi olen tutustunut palstaan vasta hiljattain ja pian jätän kokonaan taakseni.
Mikä on paras saamasi ohje?