Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännittäjät miten selviätte joulusta anoppilassa

Vierailija
08.12.2014 |

Syömisiä katsellaan, saunaan pakotetaan, vessa olohuoneen vieressä, puoliso taantuu kakaraksi.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime jouluna päätin etten mene enää koko loppuelämäni aikana anoppilaan jouluksi. Juurikin aloistusviestissä kerrotuista syistä + muut anopin typeryydet. En näe mitään syytä kärsiä edes yhtä päivää.

Vierailija
22/41 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 21:37"]

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 21:25"]

Propralilla.

[/quote]

Saanen kysellä annoskokoa?

[/quote]Propral on sama kuin sokeria söisi jos oikea ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viettänyt anoppilassa tasan yhden joulun, se riitti. Jos käydään syömässä, saatan jäädä kotiin jollain tekosyyllä tai ilman tekosyytä.  Jos lähden muun perheen mukaan, puhun mahdollisimman vähän, jos mulle vittuillaan, annan samalla mitalla takaisin. On muuten kohteluni sen myötä parantunut vuosien varrella, anoppi tietää nyt että takasin tulee.

Vierailija
24/41 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime joulun olin anoppilassa. Kova oli känni koko porukalla loppuillasta (pelkkiä aikuisia juhlimassa). Eli hyvän ruoan ja viinin voimalla mentiin, muuten tuskin olisi jaksanut. Tänä jouluna menen oman äitini luo. 

Vierailija
25/41 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 21:44"]

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 21:37"]

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 21:25"]

Propralilla.

[/quote]

Saanen kysellä annoskokoa?

[/quote]Propral on sama kuin sokeria söisi jos oikea ongelma.

[/quote]

No se ei ollut kysymys. Syön itsekin propralia ja olen kiinnostunut toisen käyttäjän annoskoosta. Löytyy multa myös sellaisia tajunvieviä mieli- ja lihasrelaksantteja että saisin vaikka hengen lähtemään.

Vierailija
26/41 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 21:46"]

Olen viettänyt anoppilassa tasan yhden joulun, se riitti. Jos käydään syömässä, saatan jäädä kotiin jollain tekosyyllä tai ilman tekosyytä.  Jos lähden muun perheen mukaan, puhun mahdollisimman vähän, jos mulle vittuillaan, annan samalla mitalla takaisin. On muuten kohteluni sen myötä parantunut vuosien varrella, anoppi tietää nyt että takasin tulee.

[/quote]

Mikset lyönyt välejä kylmästi poikki? Itselläkin olisi ollut paukkuja takaisinvittuiluun, mutta ratkaisin asian katkaisemalla välit.

Vierailija
27/41 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/41 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/41 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/41 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei apua mikä keskustelu :'D ei pitäisi lukea viimeisillään raskaana, tekee kipeää kun naurattaa niin helvetisti.

Vierailija
31/41 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi anoppilaan jouluksi. Meillä on oma joulu kotona, eikä kutsuta ketään :) mukavaa ja rentoa.

Vierailija
32/41 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En menisi anoppilaan jouluksi. Meillä on oma joulu kotona, eikä kutsuta ketään :) mukavaa ja rentoa.

Vierailija
33/41 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään ymmärrä tota "saunaan pakottamista".

Olen hyväkroppainen nuori nainen, mutta en silti halua mennä kun mieheni kanssa saunaan! Piste. En siis mene saunaan. Siinäpähän sitten istun ja kökötän :/ 

Vierailija
34/41 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanen pistää lusikkani soppaan vaikken naimisissa olekaan. Minä olen yleensä mennyt siskoni (perheellisen) luo jouluksi, mutta tänä jouluna pysyn visusti kotona koska en enää kestä hänen käyttäytymissääntöjään, jotka jostain syystä koskevat vain minua. Kieltäytyy kun kysyn saako tuoda mitään juomista tai syömistä, mutta jälkikäteen valitetaan kun join kaksi lasillista heidän punaviiniään. Kieltäytyy avusta keittiössä, mutta joulun jälkeen huokailee miten raskasta on kun jouluvieraat (minä) ei ikinä auta keittiöhommissa. Siskon mies juo kännit ja sitten alkaa piikitellä minua töistäni, seurustelusuhteestani, ulkonäöstäni, mistä milloinkin - ja jos kerrankin isken takaisin, saan itse syyt niskoilleni kun kehtasin olla huumorintajuton. Äijä saa väkivaltaisesti karjua naamalleni mutta minä en saa edes säikähtää koska "taas pilasit lasten joulun itkemällä".

Ihana perhe. Not.

Vierailija
35/41 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taitaa vanhemmiten tulla ikävät joulut ilman lapsia :-(

terv. kahden pojan äiti

Vierailija
36/41 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
37/41 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla ei ole anoppilaa. Ja jos joskus on, en aio viettää siellä aikaani. Olen huono syömään ja kahviakaan en juo. Jouluruoista en tykkää ja sitä joutuu aina selittelemään mm pikkujouluissa. En kuitenkaan halua olla vaivaksi ja vaatia muuta ruokaa. Muutenkin olen mieluummin yksin kuin vieraassa paikassa. Eli mahdollinen tuleva mieheni saa viettää joulunsa vanhemmillaan ilman minua. 

Vierailija
38/41 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin, jännitän monen monta asiaa elämässä ja tavallisessa arjessa mutta anoppilaan menoa jouluksi en koska appivanhemmat ovat molemmat aivan ihania ihmisiä.

Vierailija
39/41 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole suostunut menemään anoppilaan jouluksi kahden ekan joulun jälkeen. Juurikin aloituksessa kerrottujen syiden vuoksi. Anoppi ja appiukko ovat todella mukavia, mutta en osaa olla rennosti ja mieheni tosiaan taantuu teinipojaksi siellä ollessaan, vaikka kotona on täysipainoisesti osallistuva mies/isä.

Vierailija
40/41 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene sinne kun  olin kokoajan sikaillaan tai kysellään "miksi et syö" ihan hirvittävään. Kun menen koko kaupunkiin ainut asia mielessä on itsemurha. Jos menen sinne saatan hypätä sillalta. En suostu olemaan heidän kanssaan enään koska se tekee henkisesti niin huonon olon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi