Jännittäjät miten selviätte joulusta anoppilassa
Syömisiä katsellaan, saunaan pakotetaan, vessa olohuoneen vieressä, puoliso taantuu kakaraksi.
Kommentit (41)
Mikset mene omaan kotiisi? Mikään pakko ei ole rakastavaisten olla jouluna yhdessä.
Nyt kun meillä on lapsi niin hyvin. Lapsi kun vie kaiken huomion ja itse saa olla rauhassa.
Inhottavaa kun maha on jännityksestä sekaisin ja pitäisi syödä ja syödä ja sitten saa ravata vessassa ja...
Polta jointti ennen anoppilaan menoa.
En mene anoppilaan jouluksi vaan vietän joulun kokonaisuudessaan oman perheeni (mies ja lapset) kanssa meillä kotona. Jos mies haluaa käydä vanhemmillaan jouluna, se on hänen asiansa. Eipä ole halunnut. Tämä asia tehtiin selväksi heti ensimmäisenä jouluna.
Miksi sitä pitää jännittää? Puhu miehellesi siitä miltä sinusta tuntuu, ehkä hän voi huomioida sen sitten kun olette siellä?
En varman selviäiskään kovin hyvin. En uskaltais syödä.
Olkaa joulu omassa kotonanne ja pyytäkää anoppi joulukahville tahvanana.
Olen joko niin pöhnässä rauhoittavista tai sitten vedän viinaa ja leikin, että olen selvinpäin, se on sellaista taiteilua ettei juo itseään liian humalaan. En yleensä muista noista vierailuista mitään, hyvin on kuulema mennyt näillä eväillä tähänkin asti. Minä en jännitä vaan vituttaa sukulaiset, niin paljon ja niiden jutut etten jaksa selvinpäin katsella heidän naamaa sekuntiakaan.
T.M38v
Lääkärin kautta rauhoittavia resepti, ei tuollaista pidä sietää kun apuakin saatavissa.
Minulla diapamit pahoihin tilanteisiin.
En mä selviäkään, olen joulunajan humalassa
Yksi joulu melkein jäin kiinni, olivat jälkikäteen kysyneet naiseltani minkätakia olen niin hiljaa ja kuulema lasittunut katse, enkä oikein reagoinut mihinkään. Amatööri virheitä oli mennyt pillereiden annostelu pikkuisen pieleen :D Pienellä treenillä sitä on löytänyt sopivat määrät ja pääsee sellaiseen zombiolotilaan, ei häiritse vaikka koko talo olisi tulessa.
T.M38v
Sillä että ollaan aatto kotona. En tiiä miksi jännitän, appivanhemmat on mukavia. En vain osaa olla rennosti toisten kotona. Käydään joulupäivänä syömässä anoppilassa.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 21:25"]
Yksi joulu melkein jäin kiinni, olivat jälkikäteen kysyneet naiseltani minkätakia olen niin hiljaa ja kuulema lasittunut katse, enkä oikein reagoinut mihinkään. Amatööri virheitä oli mennyt pillereiden annostelu pikkuisen pieleen :D Pienellä treenillä sitä on löytänyt sopivat määrät ja pääsee sellaiseen zombiolotilaan, ei häiritse vaikka koko talo olisi tulessa.
T.M38v
[/quote]
Teetkö kaiken sitten estoitta zombina?
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 21:28"]
T.M38v
[/quote]
Teetkö kaiken sitten estoitta zombina?
[/quote]
En tee yhtään mitään, se on koko homman idea. Pystyn kuitenkin suoriutumaan tietyistä jutuista kuten sanomaan joo, syömään ja kävelemään vaikka vessaan tarvittaessa.
T.M38v
Mulla on lapsuuden traumat joulusta. Isä oli kännissä aina ja äiti ja isä riiteli. Äiti stressasi joulua viikotolkulla etukäteen, väsytti itsensä liialla siivoamisella ja kokkaamisella ja räyhäsi kaikille ja kaikki purkaantui aattona ilmiriitaan. Mun on tosi vaikea kestää mitään stressiä siksi jouluna. Anoppilassa on muuten ihan ok, mutta liikaa hälyä ja meteliä ja kinastelua, vaikka hyväntahtoistakin. Mutta pienikin kinastelu tuo mulle lapsuuden kauhut mieleen. Samoin jos appiukko ottaa kuppia, vaikka ei ota kamalasti. siksi me vietetään jouluaatto omassa kodissa omaan rauhalliseen tahtiin.
Propralilla.
[/quote]
Saanen kysellä annoskokoa?
Hyvin huonosti.