mulla on liian isot nännit :(
Esteettisistä syistä tämä mua haittaa. Onko kellään muulla samaa ongelmaa? Miten olette ratkaisseet?
Kommentit (66)
huhhuh. Onpas naista nänneillä paiskattu! Kuolani valuu <3
Nyt joku rohkea voisi laittaa kuvan,en oikein usko että nänneissä olisi mitään vikaa,itse en voisi kuvitellakaan negatiivista kommentointia seksipartnerin tisseistä,saanti loppuisi varmasti heti.
Avokilla on tosi kauniit kiinteät pienehköt tissit näteillä nänneillä,mutta ei halua näytellä niitä tai että koskettelisin niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 01:14"]
Liian isoja nännejä ei ole olemassakaan. T. mies.Eikä liian pieniä peniksiä. T. nainen.
Jaahas , isku vyön alle taas :(
Hei, ei se ollut iskua vyön alle. Miksi me miehet haukutaan naisten rintoja? Eihän mekään olla mitään Tarzaneita. / wiljami
On vain seksikkäitä nännejä ja aivan törkeän seksikkäitä nännejä.
Itsellä nännit pulee vain noin puoli senttiä ihosta ylöspäin ja haluisin isommat jotka menis paremmin miehen suuhun noin sentin mittaiset vähintään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset stressaa tämän kaltaisista asioista ihan turhaan. Rintanne kelpaavat ihan sellaisenaan ainakin 99%:lle miehistä.
En allekirjoita tätä. Minä en edes ajatellut, että rinnoissani olisi jotain erikoista saati vikaa, mutta jokaikinen sänkykumppani on kommentoinut ilkeästi. Ja ihan aikuisia miehiä, ei mitään teinejä.
Oletko koskaan ajatellut että se vika olisi sänkykumppaneissasi? Ei nimittäin ole normaalia komentoida ilkeästi toisen ulkonäköä vaikka niin jostain syystä sattuisi ajattelemaankin. Normaali ihminen osaa pitää edes sen suunsa kiinni.
Joten vika on kumppaneissa, ei rinnoissa. Itse en katsoisi hetkeäkään kumppania joka kommentoisi minua ilkeästi, oli syytä tai ei.
mies77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla ap mitään käsitystä, miksi sinulla ylipäänsä on nännit? Kuvitteletko, että ne ovat vain esteettisistä syistä? Jos, niin väärässäpä olet. Nännit ovat vain siksi, että vauva voi imeä rinnoista maitoa. Nänni on vasta sitten liian iso, jos se ei mahdu vauvan suuhun.
Höpö höpö! Jos ei ole lasta, rinnat ja nännit eivät ole siinä tapauksessa lasta varten! Silloin ne ovat itseä ja miestä varten! Lasta varten ne ovat vasta siinä vaiheessa, jos lapsia sattuu syntymään. Itseasiassa rintojen ensisijainen tehtävä ei ole olla lasta varten! Rintojen aivan ensisijainen tehtävä on olla miestä vaten! Rinnoilla saa miehen houkuteltua helpommin lapsentekopuuhiin, ja vasta sen jälkeen niitä voi käyttää lapsen ruokintaan. Jollei usko, kannattaa kokeilla ihan sillä, että käy poistattamassa rintansa, ja sitten yrittää saada jostakin miehen siittämään lapsen! Väitän että homma muuttuu vähintäänkin hankalaksi operaation jälkeen!
Minulla on varmaan jäänyt jotain biologiasta ymmärtämättä kun en nyt ihan saa kiinni siitä että miten rintojen puuttuminen estäisi lapsen siittämisen...
Tai ainakin jos vertaa sitä siihen että rintojen puuttuminen saattaa kyllä estää lapsen imettämisen.
mies77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla ap mitään käsitystä, miksi sinulla ylipäänsä on nännit? Kuvitteletko, että ne ovat vain esteettisistä syistä? Jos, niin väärässäpä olet. Nännit ovat vain siksi, että vauva voi imeä rinnoista maitoa. Nänni on vasta sitten liian iso, jos se ei mahdu vauvan suuhun.
Höpö höpö! Jos ei ole lasta, rinnat ja nännit eivät ole siinä tapauksessa lasta varten! Silloin ne ovat itseä ja miestä varten! Lasta varten ne ovat vasta siinä vaiheessa, jos lapsia sattuu syntymään. Itseasiassa rintojen ensisijainen tehtävä ei ole olla lasta varten! Rintojen aivan ensisijainen tehtävä on olla miestä vaten! Rinnoilla saa miehen houkuteltua helpommin lapsentekopuuhiin, ja vasta sen jälkeen niitä voi käyttää lapsen ruokintaan. Jollei usko, kannattaa kokeilla ihan sillä, että käy poistattamassa rintansa, ja sitten yrittää saada jostakin miehen siittämään lapsen! Väitän että homma muuttuu vähintäänkin hankalaksi operaation jälkeen!
Kaksi kysymystä:
1) voiko nainen harrastaa seksiä ilman rintoja? (vinkki, kyllä voi)
2) voiko nainen imettää lasta ilman rintoja? (vinkki, ei voi).
Siis ovatko ne rinnat lasta varten vai miestä varten?
Vierailija kirjoitti:
En voi saada lapsia. Mitä varten minulla on nännit? Kiitos kun tähänkin vedetään tämä helvetin 'naisen kroppa on tehty pelkästään lapsentekoa' kortti esille. Minun kroppani ei ole tehty lapsentekoon, silti on oikein hyvä ja rakas kroppa.
En laita kuvia, mutta sellaiset kirsikkatomaatin kokoiset ovat, siis nännit ei tissit.
Vierailija kirjoitti:
Jep mulla kans kunnon vetimet, tarttee kunnon toppaukset tai törröttää rivosti paidan alla.
No nih. Nyt tuli stondis
Must isot nännit on parhaat 😊pienistä tulee miesmäinen fiilis.
Itselläni on sellaiset ehkä 1,5cm nännit ja ehkä isohkot, tai en tiedä, mutta aina ollut suorastaan ylpeä niistä. Saattavat jopa kuumassa saunassa jöpöttää ja kerran miespuolinen tuttavuus sanoi hassusti, että "Sullahan on nännit kovettuneina jopa saunassa. Respect!" -oli pikkasen hassua/noloa juu, mutta ihan otin hyvin nämä kehut, heh. Ja se nautinnon määrä, kun mieheni antaa mulle tissihuomiota!!!!!
Onkohan ap jo vuosien saatossa tullut sinuiksi isojen nänniensä kanssa? Googlasin jotain rintoihin liittyvää ja sattumalta eksyin tähän.
Kuvia niin voimme kertoa mielipiteemme suoraan.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 02:46"]
Ei tuu kuvia, minulla ihan sama ongelma. Häpeän niitä, oma tätikin kerran jotain niistä huomautti.
[/quote]
Jos ei tule kuvia, niin voisiko linkittää jotain muita kuvia, jotka näyttävät mahdollisimman samalta?
Näköjään täällä pyörii joku provo pervoilija joka ei osaa tuota lainaus funktiota käyttää.
Vierailija kirjoitti:
mies77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö! Jos ei ole lasta, rinnat ja nännit eivät ole siinä tapauksessa lasta varten! Silloin ne ovat itseä ja miestä varten! Lasta varten ne ovat vasta siinä vaiheessa, jos lapsia sattuu syntymään. Itseasiassa rintojen ensisijainen tehtävä ei ole olla lasta varten! Rintojen aivan ensisijainen tehtävä on olla miestä vaten! Rinnoilla saa miehen houkuteltua helpommin lapsentekopuuhiin, ja vasta sen jälkeen niitä voi käyttää lapsen ruokintaan. Jollei usko, kannattaa kokeilla ihan sillä, että käy poistattamassa rintansa, j
Rinnat ovat kyllä erogeeninen alue niin naisilla kuin miehillä. Eli naisen rinnat ovat lapsen imettämistä, sekä omaa nautintoa varten. Saattaa se mies niistä tykätä myös.. Monesta eri syystä.
Käytä rintaliivejä niin nännit ei näy paidan läpi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuullsta niin pahalta...Mulla on aina ollut ketunnokat ja nyt raskaudessa nännipihat on kasvanut ärsyttävästi, ennen ne sentään oli vaaleat ja kauniit, nyt tummat ja isot! Ja muutenkin raskaus on vaan vienyt rintoja entisestään hirveemmiksi! Suunnitelen vaan tulevaa silikonien ottoa :((
Asennuta nännipihojen alle vaaleanpunaiset ledivalot niin nännisi näyttävät taas normaaleilta.
Mitä väliä jollain nännien koolla. Elämässä on tärkeämpiäkin asioita. Nuorilla on pienet murheet. Pallokalahuulet, kulmakarvoina mustat palkit, ripsinä jotkut mustat madot, jotka tekevät silmistä pienet tuhrut. Perse kuin sementtisäkki ja tisseinä 2 rantapalloa, kaukana toisistaan. Hiukset hamput, halvat muovijatkeet. Voi hyvää päivää sentään.
http://bestxxxpics.com/wp-content/uploads/2016/04/big-tits-areola-puffy…
Ai tällaiset?