Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesan keskustan desing kaupat

Vierailija
20.01.2015 |

Olenko ainoa jota ärsyttävät nämä Hesan keskustan butiikit ja muka hienot desing kaupat? Tulee aika harvoin itse niissä käytyä mutta joka kerta risoo niin pirusti nämä itseään täynnä olevat ja muka "snobit" myymälät.

Otetaan esimerkki. Olin katsellut yhtä sellaista kivaa juttua kesällä eräässä myymälässä. Silloin ei ollut varaa ostaa mutta ajattelin että kun tulee veronpalautukset niin ostan sitten. Menin sitten joulun alla kyseiseen butiikkiin ja pyysin tuotetta. Sanoivat että oli loppu. Kysyin koska tulee, niin leviteltiin käsiä ja sanottiin etteivät tiedä. Pyysin että voivatko tilata minulle, niin sanoivat ettei yhdelle asiakkaalle voi muka tilata kun on niin kallista. Tilaavat kuulemma aina isoja kuormia. Mun sisko on ollut Stokkalla töissä ja tiedän ihan hyvin että voi tilata vaikka yhden tuotteen. Kun sanoin asiasta niin myyjä kehtasi väittää että tuote maksaisi silloin enemmän. Eli se tajusi että nyt oli kiinnostununut ostaja niin heti alkoi hinta nousta.

Tuo oli vain yksi esimerkki. Olen monta keraa törmännyt siihen että ensin mainostetaan jotain kivaa tavaraa ja sitten sen vain yksi kaksi "poistuu valikoimista". Ei kaikilla voi olla rahaa juuri silloin kun joku uusi juttu tulee. Pitäisi sen verran asiakkaita ajatella että jos jotain tavaraa otetaan valikoimiin niin myös huolehditaan siitä että sitä riittää. 

Hitto kun ärsytää. Sori tää vuodatus.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

desING, hih :DDD

Vierailija
2/8 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan desing... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Butiikki ja yksi kaksi oli myös kivoja :)

Vierailija
4/8 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa ja tilaa netistä. Ulkomailta saa todennäköisesti halvemmalla ellei kyseessä sitten ole joku harvinainen suomalainen disaintuote :)

Vierailija
5/8 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ärsytti se kun kerran ostin erään suurikokoisen maton ja pyysin toimittamaan sen kotiin. Olisivat kuulemma velottaneet viisikymmentä euroa kotiinkuljetuksesta. Siis 50€!!! Mikäs vaiva se olisi kauppiaalle ollut heittää se auton takapenkille ja kotimatkalla pudottaa meille? Raahasin sen sitten raitsikalla kotiin, kun en tuollaisille ryöstäjille kyllä maksa!

Vierailija
6/8 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihi... Hauska... Vai pitäisikö sanoa, että varsin fani

Vierailija
7/8 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkea saa tilattua netistä. Noi "desing"kaupat usein valkkaavat just sellaista kamaa, jota ei nettikaupoista löydy. Muutenhan jengi tulisi räpläämään niitä tuotteita sinne "butiikkiin" ja sitten tilaisivat netistä halvemmalla. 50€ on muuten ihan käypä taksa suurikokoisen tuotteen kotiinkuljetuksesta. Ei se kauppiaskaan hupiin ajele iltaisin pitkin kaupunkia.

Vierailija
8/8 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitäisikö aloittajan mielestä jokaisen kaupan pitää jokainen tuote ikuisesti valikoimissaan? Eli jos uutta kamaa tulee, niin vanha ei saa poistua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan