Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään ihan alkuraskaudessa alkanut nenä vuotamaan vetistä vuotoa? GRRR. ärsyttävää!

Vierailija
19.01.2006 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutoin ei ole juurikaan vuotanut.

Vierailija
2/6 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko ajan saa sylkeä, tosi ällöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin aamuisin. Eräs lääkäri sanoi raskauden kuivattavan limakalvoja, mikä voi aiheuttaa nenäverenvuotoa. Toinen lääkäri sitten sanoi, ettei tollaisesta ole koskaan kuullutkaan!

Vierailija
4/6 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös alkanut raskauden myötä alaspäin kumartuessa nenästä valumaan vetistä nestettä ihan yhtäkkiä. Voisikohan se tosiaan liittyä jotenkin raskauteen? Muuten olen terve, ei ole flunssaa eikä nuhaa. Aika merkillistä! Muuten tuo ei haittaa, mutta julkisella paikalla on hieman noloa valutella nenävesiä lattialle. Nenäliina täytyy pitää mukana.

Vierailija
5/6 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan vetistä vuotoa vaan ihan kunnon nuha. Nokka pamahti tukkoon ekan kolmanneksen lopulla, kun minulla oli lievä flunssa ja avautui oikeastaan vasta viimeisen kolmanneksen alussa, kun lääkäri oli punkteerannut poskiontelot neljä kertaa.

Nenä-kurkku lääkäri oli näkevinään nenässä myös polyyppeja, mutta lapsen synnyttyä reilu vuosi sitten ei minulla ole ollut mitään nenä vaivoja.

Vierailija
6/6 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limakalvot vahvistuvat alapäässä, joten vaikutusta on myös nenän limakalvoihin. Ei ne hormonit niin tajua tehdä eroa ylä- ja alapään kanssa. Nenän tukkoisuus ja flunssaoireen tuntu ovat täysin normaaleja raskauteen kuuluvia oireita alussa.