Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrostalossa asuvat koiralliset, pienten lasten aidit; miten teilla onnistuu koiran ulkoiluttaminen naina paivina, kun olette lasten kanssa yksin kotona?

Vierailija
19.01.2006 |

Eli jos pakkasta on niin paljon, ettei lasten kanssa pääse ulos.

Miten toimitte?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pissalla ja kakalla, jossei sitä viedä ulos. Siis, normaalisti käytämme lenkillä, mutta tulee tilanteita, jolloin ei pysty. Kakkapussiin vaan sit ja roskiin.

Oisko sulla lähipiirissä lenkitysapua? Tai maksullinen ulkoiluttaja?

Vierailija
2/7 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina on sekä lapset että koirat ulkoilutettu samalla, säällä kuin säällä. Toki hirmupakkasilla riittää sitten vain pikainen pissalla ja kakkalla käynti korttelin ympäri, ei lähdetä kiduttamaan lapsia (tai koiria) siellä kylmässä raahaamisella.

Nyt mulla on se hyvä että vaikka asun kerrostalossa niin maan tasossa ja minulla on pieni oma piha. Siihen voi päästää koirat tarpeilleen hätätilanteessa. Yllättävän suuri helpotus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin pakkasta muka on niin paljon, ettei lapsen kanssa voi mennä edes 5-10 minuutiksi ulos koiran kanssa? miten te hoidatte muut asiat, kauppareissut ym?

Ihan normaalisti mennään, vauva vaunuihin ja ulos. Meillä on 2 koiraa. Isommat lapset voikin sitten viedä ihan huoletta vaikka olis enemmänkin pakkasta.

Vierailija
4/7 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli käytin koiran pissalla ja kakalla ennen kuutta.

Ulos lähdimme sitten kunnolla ysin ja kympin välillä, kun vauva otti ekat tirsat.

Iltapäivällä sama juttu, eli kun lapsen torkkuaika oli, niin silloin koiran kanssa myös lenkille.

Illalla käytin, kun vauva oli nukkumassa ni pissalla.

Vierailija
5/7 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy jompikumpi vanhempi aamulla n. 40-50 minuutin lenkillä koiran kanssa ennen töihin lähtöä. Päivällä ulkoilemme vauva ja koira ja minä yhdessä. Illalla menee taas toinen meistä pitkähkölle juoksu/kävelylenkille innokas Kerttu hihnan päässä.

Ihan hyvin on hoitunut. Kävimme me aamu-ja iltalenkeillä ennen vauvan syntymääkin. Iltapäivisin naapurin koululainen ulkoilutti Kerttua mielellään.

Vierailija
6/7 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos pakkasta on niin paljon, ettei lasten kanssa pääse ulos.

Miten toimitte?

Olen hommannut laatikon (samantapainen kuin kissoilla mutta isompi) kaikenvaralle parvekkeelle jos en kerkiä viedä.

Vierailija
7/7 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten koiran "lenkit" kun vauva nukkuu (koska vain ihan pienelle vauvalle on nämä pakkasrajat, muuten ulkoilu säällä kuin säällä) eli pissatus ihan siihen talon pihaan ja siivotaan tietty jäljet. Tietty jos asut jossain 8. kerroksessa ei minkään hälyttimen kantama riitä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi