Auttakaapas imetyksen lopettamisessa..
elikkäs meillä on tyttö 6½kk ja hänelle ei enää tunnu rinta kelpaavan:( Pari viikkoa olen jaksanut taistella (melkein väkisin ja väsyttämällä), mutta tuntuu niin pahalta katsoa, kun pikkuinen ei oikeasti halua imeä rintaa!! Pullosta kelpaa niin oma kuin Nani tai Tuttelimaitokin. Nyt tarttis vaan tietää kuinka paljon tytölle pitäisi maitoa antaa, muuten ruokailut menee suunnilleen näin:
7:00-8:00 herätään ja 8 maissa kaurapuuro soseella tai omilla vadelmilla
12:00 kasvis/kala- tai lihasosetta ½prk, jotain hedelmää tai marjoja jälkkäriksi
n16:00 hedelmä tai marjasosetta
20:00 banaaniriisipuuro
Ja atreioilla ja niiden väleissä tietysti olen imettänyt miten milloinkin.. Joskus paremmalla joskus huonommalla onnella. Yöllä nukkuu pääsääntöisesti hyvin, joskus vielä imetän, mutta usein tyyntyy tutilla..
Kumpaa suosittelette Nania vai Tuttelia, millaisia eroja niissä on?
Avun tarpeessa Peppiina ja Juhannusneiti
Aamulla aloitetaan 8.00 puurolla ja päälle tissiä yleensä kun puuroa menee alas noin desi niin juo sen saman verran maitoa. Kasvis-liha kana- kalasose milloin mitäkin syödään siinä 11.00 ja taas suunnilleen sen desin verran ja maitoa saman verran päälle. Noin 13.30 syödään välipalaksi hedelmäsosetta pieni purkki ja maitoa n. desi päälle. Kasvissose klo 17.00 ja taas desi maitoa. Puuro illalla 19.30 ja maidot päälle. ja tietysti iltatisut 21.00 kun mennään nukkumaan ja yöllä tankataan 23.00-24.00 ja seuraavan kerran saa tisua taas 4 jälkeen aamulla, mutta joskus herra saattaa nukkua viiteen tai kuuteen ja sitten tisutetaan. Meillä on syöty alusta asti 3 tunnin välein.
Niin ja välillä pidetään pelkkiä kasvisruoka päiviä.
Nania on mies antanut joskus kun olen ollut poissa kotoa, en tiedä sen paremmuudesta on vain tullut ostettua sitä.
Meille on tulossa toinen pikkuinen ja kohta joudun luopumaan tissettelystä ja ajattelin kokeilla tuota vähän reilua desiä korviketta joka aterian jälkeen, kyllä se oikea määrä sieltä sitten pikku hiljaa löytyy.
Äippä, Poitsu ja Toukka 8vko