Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotteko mennä ulos tänään?

Vierailija
19.01.2006 |

Meillä on pakkkasta -24 astetta - ei siis taideta mennä. Ellen sitten käy vähän mattoja ulkoiluttamassa:-) Eilen oltiin ulkona n. 15min. matkat kerhoon, ja molemmilla lapsilla naama oli ihan jäässä ja posket pilkulliset. JA silloin ei ollut kuin -15 astetta...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten ei tarttis kun hakee poika kerhosta mutta kun ukon perhanan auto ei lähteny aamulla käymään ja otti mun autoni... =(

Vierailija
2/7 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on -30 ja tuuleekin vähän. pitkäksi tulee aika mutta minkäs teet..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereelle ostoksille (100km)..Täytyy toivoa, ettei auto jätä välille..ei ainakaan pitäisi, mutte eihän sitä koskaan tiedä. Mennään varmaan Koskikeskukseen, niin ei tarvitse lasten palella.:)

Vierailija
4/7 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja parin tunnin päästä lähdetään ystävän luokse, matka taittuu bussilla joten ulkoilua ei tule kuin 200m kotiovelta pysäkille ja toiset 200 metriä bussipysäkiltä ystävän kotiovelle:)

Muuten ei kyllä lähdettäis ulos...

Vierailija
5/7 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ois pitäny mennä Painonvartioihin, bussilla oisin kyllä päässy niin, ettei tarvis paljon ulkoilla. Mut ei hirveästi kiinnosta lähteä mihinkää, jos ei oo pakko. Pakkasta -27.

Vierailija
6/7 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkasta 26, lapset oli lämpimät, paitsi tietty posket. ei paleltunu kuitenkaan.

Vierailija
7/7 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö pitää viedä kerhoon, joten sen pakollisen kotoa autolle ja autolta kerhoon olen ulkona ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä