Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis oikeesti, miten joku voikin olla näin HÖLMÖ???

Vierailija
19.01.2006 |

Ja tarkoitan itseäni...;)

Kävin eilen hakemassa optikolta puolen vuoden piilarit. Olen tähän asti käyttänyt laseja, silloin tällöin piilareita.

Mulla oli tyttäreni mukana, jonka kanssa sitten ajeltiin optikolta kirjastoon ja sitten kyläilemään.

Oltiin kylässä kolmisen tuntia eikä kertaakaan muistunut mieleen, että niitä piilareita EI EHKÄ olisi kannattanut jättää autoon, 25 asteen PAKKASEEN!! Voi hemmetti, arvatkaa olinko vihainen itselleni!! Mutta jotenkin ihmeen kaupalla ainoastaan yhden piilarin neste oli kohmeessa, muut ihan kunnossa..

Että semmoista. Lohdutan itseäni sillä, että olen raskaana ja eikös raskausaikana aivotoiminta jotenkin hidastu..;)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

piilareista =)

Vierailija
2/4 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleepahan asia hoidettua kerralla kunnolla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

piilareita..

ap

ps.pointtini oli se, että jos kaikki piilarit olisivat olleet pilalla, olisi satasen hukkaan laitto ottanut lievästi sanottuna päähän..

Vierailija
4/4 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätyminen ei tee hallaa piilareille, kun vaan antaa niiden sen jälkeen sulaa rauhassa huonenn lämmössä. Siihen perustuu se riskittömyys siinä postinkautta tilatessakin. Kysyin vielä asiaa erikseen n kuukausi sitten, kun kävin laseja uusimassa (omalle optikollenikin on tullut netti-kauppa mahdollisuus)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä