Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
19921/44653 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttäviä mutseja noilla. Ensin tuli Rhonan joka paikkaan nokkansa työntävät äiti. Nyt Livin persaukinen juoppo mutsi. Sandra tuli selkeästi lokittamaan rahaa velkoihinsa. Mary ei sentään ole pummina liikenteessä.

Minusta Rhonan äiti oli hyvä lisäys sarjaan. Kenens kanssa se sitten alkaa heilastelemaan kun kylän lesbot on jo varattuja.

Vierailija
19922/44653 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livin lokkiäiti veti varmaan kännit ihan tarkoituksella, että sai Livin huolestumaan ja ottamaan suojiinsa. Kyttäsi missä Liv ja Gabby kävelee ja meni sinne riehumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19923/44653 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Livin lokkiäiti veti varmaan kännit ihan tarkoituksella, että sai Livin huolestumaan ja ottamaan suojiinsa. Kyttäsi missä Liv ja Gabby kävelee ja meni sinne riehumaan.

Ja oliko edes kaatokännissä niinkuin ensin näytti. Ihmeen äkkiä selvisi pienten unien jälkeen.

Vierailija
19924/44653 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faith:n vitsit ovat kyllä täyttä kuraa. Vanha nainen laukoo tuollaisia typeryyksiä kuoleman lähestyessä. Siitä asti, kun tuli kylään ruumisautolla, on ollut vastenmielinen hahmo.

Ai, pitäisi itkeä vollottaa viimeiseen asti kurjaa tilannetta? Syöpäpotilaalla ei ole oikeutta huumoriin?

Vierailija
19925/44653 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chasin hahmo on vähän outo, sotkee oman elämänsä ja hänellähän on paras puoliso koko kylällä. Eikö tältä saisi tukea surussa? En näe tulevaisuutta myöskään Rhonalle ja Marlonille. Onneksi Vinnyllä on nyt vihiä Livin äidin suunnitelmista. Tuleekohan taas kovia tappeluita? Olisi aika keksiä jo jotain todella kivaa ja positiivista , että jaksaisi katsoa tätä sarjaa.  Onneksi pikkuhiljaa tulee uutta väkeä.

Vierailija
19926/44653 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinny oli selkeästi miehistynyt, kun pisti reippaasti kampoihin Sandralle ja piti Livin puolia. Ok, lupasi sitten tukea Livin päätöstä antaa Sandran jäädä heille mutta aikuisuutta sekin osoitti, ettei alkanut siihen asiaan mitään vänkäämään.

Vierailija
19927/44653 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttäviä mutseja noilla. Ensin tuli Rhonan joka paikkaan nokkansa työntävät äiti. Nyt Livin persaukinen juoppo mutsi. Sandra tuli selkeästi lokittamaan rahaa velkoihinsa. Mary ei sentään ole pummina liikenteessä.

Minusta Rhonan äiti oli hyvä lisäys sarjaan. Kenens kanssa se sitten alkaa heilastelemaan kun kylän lesbot on jo varattuja.

Ei tarvita enää lisää lesbopareja kylään. Mary voi mielummin lähteä vaikka isompiin kaupunkeihin etsimään naista itselleen.

Vierailija
19928/44653 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maryn hahmo on ollut niin suosittu, että on mukana tulevalla kaudellakin. Hyvä juttu.

Vierailija
19929/44653 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvita enää lisää lesbopareja kylään. Mary voi mielummin lähteä vaikka isompiin kaupunkeihin etsimään naista itselleen.

Mary on jo sen ikäinen, että tuskin hänellä on seksin haku päällimmäisenä elämässä.

Hän eli miehensä kanssa avioliitossa, rakasti miestään, eikä ole lesbosuhteessa ollut.

Luulen että Mary on tyytyväinen elämäänsä.

Vierailija
19930/44653 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faith:n vitsit ovat kyllä täyttä kuraa. Vanha nainen laukoo tuollaisia typeryyksiä kuoleman lähestyessä. Siitä asti, kun tuli kylään ruumisautolla, on ollut vastenmielinen hahmo.

En aluksi tykännyt Faithistä. Nyt olen huomannut, että hänessä on lämpöä ja tuskin Kyle, Isaac ja Sarah rakastaisivat häntä niin paljon jos hän olisi paha ja ilkeä ihminen.

Vierailija
19931/44653 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, pitäisi itkeä vollottaa viimeiseen asti kurjaa tilannetta? Syöpäpotilaalla ei ole oikeutta huumoriin?

Taas täällä kärjistetään asioita, kun ei osata keskustella. Asiallista juttua voi heittää, oli terve taikka kuolemansairas. Typerät vitsit taas ovat aina typeriä, ihmisen terveydentilasta huolimatta.

Vierailija
19932/44653 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas täällä kärjistetään asioita, kun ei osata keskustella. Asiallista juttua voi heittää, oli terve taikka kuolemansairas. Typerät vitsit taas ovat aina typeriä, ihmisen terveydentilasta huolimatta.

Typeriä? Ei kukaan sarjassa ole valittanut Faithin vitseistä. Miksi pitäisi mennä sinun mukaasi?

Vierailija
19933/44653 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää jatkossa jättää nämä synkistely-jaksot väliin, etenkin tuo jälkimmäinen masentavaa alakuloa koko parikytäminuuttinen. 

Ensi viikolla sitten taas paluu yhden episodin päivätahtiin. Nähdään jouluna, tuplajaksot!

Itse taas koen nää realistisiksi. Ehkä oman syövän takia. Ja sit monelle tietty oman vanhemman tai muun läheisen kautta. Enemmän kosketuspintaa, kuin sarjamurhaajan touhuille.

Kosketuspintaa, kyllä. Sarjamurhaajia harvemman suvussa on mutta omalla kohdalla molemmat vanhemmat ovat kuolleet syöpään ja nämä pitkään kestävät Faithin syöpäasiat alkavat jo välillä nostaa liikaakin ahdistavia muistoja äidin ja isän viimeisistä hetkistä. Ymmärrän tietenkin, että murheetkin on osa elämää mutta soisi päivittäissarjassa olevan myös ilon aiheita ja huumoria - niinkuin oikeassakin elämässä on, luojan kiitos.

Oon samaa mieltä, et niitä iloja saisi olla enemmän. Emmessä on ihan omanlainen huumori, silloin kuin sitä on.

Mun sukulainen meinas olla (sarja)murhaaja. Oli rahtilaivalla keittäjänä ja yritti myrkyttää koko miehistön. Jäi kiinni, ennenkuin onnistui.

Vierailija
19934/44653 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä väliä, mikä pari on? Kukaan ei koskaan valita hetero pareista.

Vierailija
19935/44653 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää jatkossa jättää nämä synkistely-jaksot väliin, etenkin tuo jälkimmäinen masentavaa alakuloa koko parikytäminuuttinen. 

Ensi viikolla sitten taas paluu yhden episodin päivätahtiin. Nähdään jouluna, tuplajaksot!

Itse taas koen nää realistisiksi. Ehkä oman syövän takia. Ja sit monelle tietty oman vanhemman tai muun läheisen kautta. Enemmän kosketuspintaa, kuin sarjamurhaajan touhuille.

Kosketuspintaa, kyllä. Sarjamurhaajia harvemman suvussa on mutta omalla kohdalla molemmat vanhemmat ovat kuolleet syöpään ja nämä pitkään kestävät Faithin syöpäasiat alkavat jo välillä nostaa liikaakin ahdistavia muistoja äidin ja isän viimeisistä hetkistä. Ymmärrän tietenkin, että murheetkin on osa elämää mutta soisi päivittäissarjassa olevan myös ilon aiheita ja huumoria - niinkuin oikeassakin elämässä on, luojan kiitos.

Oon samaa mieltä, et niitä iloja saisi olla enemmän. Emmessä on ihan omanlainen huumori, silloin kuin sitä on.

Mun sukulainen meinas olla (sarja)murhaaja. Oli rahtilaivalla keittäjänä ja yritti myrkyttää koko miehistön. Jäi kiinni, ennenkuin onnistui.

Ei meinannut. Tällainen ihminen on massamurhaaja. Sarjamurhaaja tekee murhat pitkän ajan kuluessa, jopa vuosien välein. Siitä olen samaa mieltä täällä kirjoittaneiden kanssa, että heteropareja saisi olla enemmän sarjassa.

Vierailija
19936/44653 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meinannut. Tällainen ihminen on massamurhaaja. Sarjamurhaaja tekee murhat pitkän ajan kuluessa, jopa vuosien välein. Siitä olen samaa mieltä täällä kirjoittaneiden kanssa, että heteropareja saisi olla enemmän sarjassa.

? Kaikki melkein on heteropareja.

Vierailija
19937/44653 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

? Kaikki melkein on heteropareja.

Jos täällä sanoo saman asian toisin päin(eli: toivoisin että sarjassa olisi vähemmän le...pareja) mielensäpahoittaja poistattaa viestin. Sana ei siis ole vapaa.

Vierailija
19938/44653 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi, joka sarjasta puuttuu, on Vinnien oikea äiti. Eikö vaan???

Vierailija
19939/44653 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liv oli niin kaunis, kun hiukset oli auki.

Vierailija
19940/44653 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ennen huomannut mutta kauheita ankanhuulia sillä on. Chas meinaan.

Ketju on lukittu.