Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
19481/44653 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan muuten Jamien perinnöt jaettu? Siis jos mitään jaettavaa oli.

En tiedä miten menee mahdollisen perinnön kanssa, kun ei ole vainajaakaan löydetty.

Vierailija
19482/44653 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä siis Moses käy koulua? Olin luullut, että Ross on se lähivanhempi, Moses käy koulunsa sieltä päin ja välimatkaa on sen verran, että kouluun viemiset ja hakemiset olisi Rossilla ja Rebeccalla. Mutta nyt Mosesia onkin vienyt kouluun Mackenzie ja hakenut Charity, joten käykö Moses sittenkin koulunsa äitinsä luota?

Yhdessä jaksossa Charity tais pyytää Noahia hakemaan Mosesin ja sillonki ihmeteltiin.

Sarah kyllä tuntuu vähän ylireagoivan. Pitäishän sen ymmärtää asioiden vakavuus.

Sarah on ihan samanlainen hapannaama kuin Debbiekin vaikka eivät yhdessä asukkaan mutta perinyt sen verran äitinsä luonnetta.

Kukaan ei muistanut Sarahin syntymäpäivää, saiko hän yhden kortin?

Luulisi että Charity olisi sen verran hoksannut, mutta hänen päähän taitaa mahtua vain yksi asia kerrallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19483/44653 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä siis Moses käy koulua? Olin luullut, että Ross on se lähivanhempi, Moses käy koulunsa sieltä päin ja välimatkaa on sen verran, että kouluun viemiset ja hakemiset olisi Rossilla ja Rebeccalla. Mutta nyt Mosesia onkin vienyt kouluun Mackenzie ja hakenut Charity, joten käykö Moses sittenkin koulunsa äitinsä luota?

Yhdessä jaksossa Charity tais pyytää Noahia hakemaan Mosesin ja sillonki ihmeteltiin.

Sarah kyllä tuntuu vähän ylireagoivan. Pitäishän sen ymmärtää asioiden vakavuus.

Sarah on ihan samanlainen hapannaama kuin Debbiekin vaikka eivät yhdessä asukkaan mutta perinyt sen verran äitinsä luonnetta.

Luulisi että Charity olisi sen verran hoksannut, mutta hänen päähän taitaa mahtua vain yksi asia kerrallaan.

No joo, tietenkin tuntuu pahalta, kun perheestä kukaan ei muistanut synttäreitä mutta kyllä Charityllä on nyt paljon tekemistä ja ajateltavaa.

Vierailija
19484/44653 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo pitkään ihmetellyt että olipa Bobilla Brendalla kumma järjestys kun Bobin aviorikoksen myötä Bobin kahvila siirtyy tosta noin vaan Brendalle. Talonsahan Bob sai takasin kun Brenda muutti Ericille.

Arhg mä en kestä Sarahia! okei onhan synttäreiden unohdus iso homma mutta kamoon sen äidin 18v veli joutui just vankilaan. Sarah on hyvin paljon äitinsä kaltainen. Debbiekin oli aina minä minä tyyppi.

Vierailija
19485/44653 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, tietenkin tuntuu pahalta, kun perheestä kukaan ei muistanut synttäreitä mutta kyllä Charityllä on nyt paljon tekemistä ja ajateltavaa.

Charity ryhdistäytyi nyt, kun Noah on vankilassa.

Olisikohan kannattanut tukea pojan suunnitelmia vaikka sinne armeijaan menossa? Noah jäi joutilaana lorvimaan kylään ja siinähän keksii kaikenlaista.

Charityn ei pitäisi lupailla asioita, joita ei tee, esim Sarahin lempiruokaa -unohti saman tien.

Noah ei halua Charitya enää.vankilaan käymään, ehkä nyt Charitylla on aikaa muillekin läheisille.

Vierailija
19486/44653 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä hämmentää kovasti. Onko siellä vaan unohdettu, että Mosesin pitäisi asua Liverpoolissa isänsä kanssa?

Se vielä meni mulle läpi hampaita kiristellen, että Mackenzie kävi viemässä Moseksen kouluun n. 150 kilsaa... (Sitten ross tai rebecca hakis kotiin) Mutta Charity kävi noutamassa pojan samantien? Nope. Ärsyttäviä lipsahduksia tuotannolta.

Tykkään tästä nykyisestä huolehtivasta Mackenziestä. Pelkään vaan, että näytöt hyvästä ihmisestä kuluttaa miehen loppuun ja alkaa temppuilemaan.

Vierailija
19487/44653 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaako kukaan, miten tuo kahvila päätyi Brendan omistukseen? Sehän oli alun alkaen Vivin ja sitten Bobin omistuksessa. Vivin aikana yhdistetty kahvila ja kauppa. Yhtäkkiä Bobista tuli tyhjätasku ja kahvila Brendan omistuksessa.

Eilen mietin, eikö Nicola ostanut kahvilan tai osan siitä Brendalta? Sen takihan se Jimmykin siellä välillä tuuraa(vapaa päivinään), kun on ilmaista työvoimaa.

Vierailija
19488/44653 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Charity ryhdistäytyi nyt, kun Noah on vankilassa.

Olisikohan kannattanut tukea pojan suunnitelmia vaikka sinne armeijaan menossa? Noah jäi joutilaana lorvimaan kylään ja siinähän keksii kaikenlaista.

Charityn ei pitäisi lupailla asioita, joita ei tee, esim Sarahin lempiruokaa -unohti saman tien.

Noah ei halua Charitya enää.vankilaan käymään, ehkä nyt Charitylla on aikaa muillekin läheisille.

Sarah käyttäytyi kuin pikkulapsi. Oli mummolleen raivona, kun tämä oli poissa tolaltaan poikansa linnaan joutumisesta ja kaikesta muustakin. Eikä se Sarah niistä fajitoista yhtään piristynyt mutta pääsipähän taas huutamaan, kun Charity ei niitä heti ollut kaappiin hommannut. En ole mikään suuri Charity-fani mutta kyllä sillä nyt on menossa töiden ohella paljon raskaita asioita.

Vierailija
19489/44653 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä hämmentää kovasti. Onko siellä vaan unohdettu, että Mosesin pitäisi asua Liverpoolissa isänsä kanssa?

Se vielä meni mulle läpi hampaita kiristellen, että Mackenzie kävi viemässä Moseksen kouluun n. 150 kilsaa... (Sitten ross tai rebecca hakis kotiin) Mutta Charity kävi noutamassa pojan samantien? Nope. Ärsyttäviä lipsahduksia tuotannolta.

Tykkään tästä nykyisestä huolehtivasta Mackenziestä. Pelkään vaan, että näytöt hyvästä ihmisestä kuluttaa miehen loppuun ja alkaa temppuilemaan.

Tuotannossa ei vissiin aina huomioida, että kyllä moni katsoja muistaa asioita aika kauaskin taaksepäin. Ja se on kyllä ärsyttävää, kun näin mokailevat.

Vierailija
19490/44653 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Will kaivaa nyt itselleen syvää kuoppaa. Sen sijaan että varastaa rahaa ja pimittää Kimin poikaan liittyvää asiaa, olisi voinut vain kertoa Kimille kaiken. Kim olisi kyllä mieli hyvin maksanut mitä vain poikansa elossaoloon liittyvistä tiedoista.

Jep.

Ja Gabbykin olisi varmasti antanut ottaa Thomasista DNA näytteen, kun asian esille alunperin toikin.

Jotenkin tää juonikuvio on erityisen lapsellinen. Willin kohdalla sama fiilis ollut ennenkin. Kai se hahmo vaan on niin yksinkertainen.

Vierailija
19491/44653 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotannossa ei vissiin aina huomioida, että kyllä moni katsoja muistaa asioita aika kauaskin taaksepäin. Ja se on kyllä ärsyttävää, kun näin mokailevat.

Ennen tuotannossa oli henkilö, joka työkseen tarkasti näitä käsikirjoituksen yksityiskohtia. Myös muistutteli, että se ja tämä sukulainen on elossa ja niitä yksityiskohtia tiputeltiin kässäriin.

Toivottavasti näistä tyypeistä ei ole luovuttu. Eihän käsikirjoittajat voi kaikkea muistaa. Etenkin jos on tuotantoon juuri tullut.

Hutiloiden on kuitenkin työtä tehty! Jos ei oltais vuotta jäljessä, niin laittaisin palautetta. :D

Vierailija
19492/44653 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Debbie lähetti kortin sentäs. Mä vaan jostain syystä katoin, että se oli 16 v kortti. Sitten Sarah seuraavassa jaksossa sano täyttäneensä 17.

En jaksanut tarkistaa.

Vierailija
19493/44653 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu Nicola osti osan kahvilasta Brendalta mutta itse ihmettelin sitä kun koskaan ei selittetty miten kahvila päätyi yksin Brendalle. Bobin ja tämän kuolleen Viv vaimon kun oli alunperin.

Taitaa käsikirjoittajat tosiaan unohtaneet että Ross on lähivanhempi ja asuu kauempana eikä käy koulua Emmerdalen lähellä.

Vierailija
19494/44653 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu Nicola osti osan kahvilasta Brendalta mutta itse ihmettelin sitä kun koskaan ei selittetty miten kahvila päätyi yksin Brendalle. Bobin ja tämän kuolleen Viv vaimon kun oli alunperin.

Taitaa käsikirjoittajat tosiaan unohtaneet että Ross on lähivanhempi ja asuu kauempana eikä käy koulua Emmerdalen lähellä.

No kait Charitystä on jossain vaiheessa tullut lähivanhempi siitä ei vaan ole vaivauduttu kertomaan meille.

Vierailija
19495/44653 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moses asuu Charityn kanssa ja käy välillä isänsä luona, joten Charity on lähivanhempi. Tarkistin tämän englantilaiselta sivustolta, enterteinment co uk.

Vierailija
19496/44653 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Debbie lähetti kortin sentäs. Mä vaan jostain syystä katoin, että se oli 16 v kortti. Sitten Sarah seuraavassa jaksossa sano täyttäneensä 17.

En jaksanut tarkistaa.

Jospa Debbiekään ei muistanut niin tarkkaan paljon tyttö täytti...??

Vierailija
19497/44653 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charity voisi tehdä hiuksilleen jotain kivaa. Nyt roikkuu veltolla ponnarilla mutta ehkä se kuvastaa sitä kaaosta mikä hänen elämässään nyt on.

Vierailija
19498/44653 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan muuten Jamien perinnöt jaettu? Siis jos mitään jaettavaa oli.

Ei kai julistettu kuolleeksi...

Vierailija
19499/44653 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moses asuu Charityn kanssa ja käy välillä isänsä luona, joten Charity on lähivanhempi. Tarkistin tämän englantilaiselta sivustolta, enterteinment co uk.

Entertainmentdaily co uk, tarkalleen ottaen. Siellä annetaan ymmärtää, että Moses on asunut koko ajan äitinsä kanssa ja vain käy välillä isänsä luona. No katsojille on kyllä tullut toisenlainen kuva.

Vierailija
19500/44653 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entertainmentdaily co uk, tarkalleen ottaen. Siellä annetaan ymmärtää, että Moses on asunut koko ajan äitinsä kanssa ja vain käy välillä isänsä luona. No katsojille on kyllä tullut toisenlainen kuva.

Yhtä kaikki. Moses sitten asuu pääosin tämän härdellin keskellä.

Ketju on lukittu.