Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän joku kääntäjä sekoilee, kun kutsuu Suzyä vuoroin Lucyksi, vuoroin Suzyksi? Ei ehkä iso juttu mutta toistunut jo niin monta kertaa, että vähän jo kävi ärsyttämään.
En ole kertaakaan nähnyt että olisi ollut Lucy.
Emis on viime viikkoina ollut sekava, outo ja liian hörhö näiden Hääsuunnittelijoiden kanssa.
Leyla on niin överi nykyään kaikessa !
Nyt tosin koka saa naisen vauhkoksi.
Vähän saisi Käsikirjoittajat "maadoittua".
Naisten ovat jo kuin fasaani lauma.
Tyhmin juonikuvio.
Lydia haistoi Faithin kuoleman. Faith hössöttää lopun edessä ja itse paljastaa itsensä.
Vanessa lypsi Mliralta tämän kuulumisia. Jäätävää jankutusta, mulle kyllä voit kertoo, kerro nyt, pitää purkaa tulis parempi mieli... Miksei Moira vois sanoa, että kyllä hänellä on huolia, mutta ei ole hänen kerrottavia juttuja. Näin pidetään salaisuus, eikä tarvii valehdella, että kaikki on ok.
Eikö Rhona sijottanut Moiran tilaan jossain vaiheessa? Siten kun Moira silloin moitti Rhonaa, kun ei hoitanut duuniosuuttaan.. ja nyttemmin Rhonaa siellä kukaan kaipaa. Multa on mennyt jotain ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän joku kääntäjä sekoilee, kun kutsuu Suzyä vuoroin Lucyksi, vuoroin Suzyksi? Ei ehkä iso juttu mutta toistunut jo niin monta kertaa, että vähän jo kävi ärsyttämään.
Minä olen pari kertaa Telsussa.
Vanessa sanoi Suzylle, että lähdit eilen Moiraltakin kesken kaiken, vaikka vanessa ei itse enää ollut paikalla, hän oli lähtenyt hoitamaan kilpikonnaa. Onhan leyla toki voinut kertoa suzyn lähteneen, mutta tuli sellainen kuva, että vanessa olisi itse nähnyt suzyn lähtevän.
Vierailija kirjoitti:
Vanessa sanoi Suzylle, että lähdit eilen Moiraltakin kesken kaiken, vaikka vanessa ei itse enää ollut paikalla, hän oli lähtenyt hoitamaan kilpikonnaa. Onhan leyla toki voinut kertoa suzyn lähteneen, mutta tuli sellainen kuva, että vanessa olisi itse nähnyt suzyn lähtevän.
Joo, huomasin saman mutta olisihan se voinut sen häipymisen toki kuulla Moiralta tai Leylaltakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten ihan puheteksteissä ja näyttää olevan Katsomon jaksokuvauksessakin.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten ihan puheteksteissä ja näyttää olevan Katsomon jaksokuvauksessakin.
Ohis
Samaa ihmettelin minäkin. Kuka ihmeen Lucy??? Ollut muutenkin niin sekavia jaksoja...
Jotenkin huvittaa miten Victoria oli aiemmin niin rakastunut Davidiin ja yritti saada Meenan touhut paljastettua. Nyt sitten kun kaikki on hyvin niin alkaa pohtia onko David hänelle sopiva kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin huvittaa miten Victoria oli aiemmin niin rakastunut Davidiin ja yritti saada Meenan touhut paljastettua. Nyt sitten kun kaikki on hyvin niin alkaa pohtia onko David hänelle sopiva kumppani.
Samaa ihmettelin. Ovat niiiiin rakastuneita ja silti kosinta oli niiiiin karsea yllätys. Outoa tosiaan. Ovat niin ihana pari.
Mites Amelia ja Samson??? Outoa tämäkin. Mikä on Amelian tarkoitus? Laihtua loputtomiin???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelin. Ovat niiiiin rakastuneita ja silti kosinta oli niiiiin karsea yllätys. Outoa tosiaan. Ovat niin ihana pari.
Mites Amelia ja Samson??? Outoa tämäkin. Mikä on Amelian tarkoitus? Laihtua loputtomiin???
Ei Amelia laihtua halua. Hän kaipailee kurveja ja ilmeisesti nyt yrittää niitä alkaa kyseenalaisin keinoin hankkimaan.
Millä se David oli virittänyt sähköt ja saanut niinkin isosti kausivaloja levitettyä sinne metsän siimekseen. Sitten saa vielä kieltävän vastauksen aiemmin niin lääpällään olleelta Victorialta.
Siis laitetaanko sioille aurinkovoidetta?!?
Vierailija kirjoitti:
Kävi selväksi, että Victoria on yhä niiiin rakastunut Davidiin. Hänelle kelpaa tuttu ja turvallinen arki. Hän nauttii siitä. Kahden pienen pojan elämää ja duunit päälle, niin kyllä illasta käpertyminen rakkaan kainaloon on parasta. Ei hirveesti tee mieli hillua pintaliitopaikoissa.
David taas on romatiikkahupsu. Hetken kerenneet olla ja sitten pitäisi olla suuria eleitä. Häät olis kiva!!! Mikä hiton kiire sillä on kaikkien kanssa heti naimisiin? 😄
Eric oli hyvin ajan tasalla ja jyrkästi eri mieltä.
Meinaako David oikeasti noin? Eikö nauti perusarjesta? Vai pelkääkö vaan Vicin tylsistyvän ja siksi tekee isoja temppuja?
Kuten Victoria Amylle sanoi. Rakastaa Davidia paljon, mutta kun eivät tunnu olevan samalla sivulla ja vielä eri kirjoissa!
Jospa nyt saivat puhuttua ja pääsivät yhteisymmärrykseen. Toivon, että tämä pari nyt kestäis.
Vierailija kirjoitti:
Tätä mä nauroin. Paras treffipyyntö ikinä. 🤩
Mä en tiedä rasvataanko sikoja.. Lapsuudessa siat otti mutakylpyjä. Se viilensi ja suojasi auringolta. Eno kasvatti sikoja. Jäännyt vaan mieleen ne mutaset eläimet.
Vierailija kirjoitti:
Millä se David oli virittänyt sähköt ja saanut niinkin isosti kausivaloja levitettyä sinne metsän siimekseen. Sitten saa vielä kieltävän vastauksen aiemmin niin lääpällään olleelta Victorialta.
Autosta? Aggrikaatti? Akut? Voimala puskan takana?
Ihan oikein sai rukkaset. Davidilla on exvaimoja jonoksi saakka. Victorialla onneksi järki päässä, kun ukko haihattelee. Varsinkin kun oli vasta sanonut, että telkkari-ilta kotona täydellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä rasvataanko sikoja.. Lapsuudessa siat otti mutakylpyjä. Se viilensi ja suojasi auringolta. Eno kasvatti sikoja. Jäännyt vaan mieleen ne mutaset eläimet.
Minun lapsuudessa eivät juuri ihmisetkään aurinkovoiteilla itseään suojanneet.
Vicorian pitäis kyllä tajuta jättää sitä kaupan Häntä-Heikkiä. David etsii kuitenkin uuden heti kun alkuromatiikka hiipuu, menivätpä he naimisiin tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun lapsuudessa eivät juuri ihmisetkään aurinkovoiteilla itseään suojanneet.
Menee ohi aiheen mutta näin se tosiaan oli. Punakkaa palanutta nahkaa oli nähtävissä rannoilla ja kesäriennoissa. Niin lapsilla kuin aikuisilla. Huhhuh. Onneksi nyt monet ovat viisaampia ja suojautuvat auringolta vaattein ja voitein.