Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Kerry käyttäytyi kuin joku gansteri. Ottanut vaikutteita Chloen isästä joka on vankilassa ja jonka kanssa asui ennen kylään paluuta.
Ja nyt se Noahin kiukuttelu taas alkoi.
Että ottaa päähän tuo Charityn syyllistäminen. Onneksi tajusi rikkoa "Dingle sääntöjä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noah kyllä näytti katuvan aidosti kun puhui äidilleen. Jotenkin silti tuntuu että yrittävät välttää poliisia.
Katui tasan siksi, että jäi kiinni.
Jos ei katuisi, niin tuskin olisi jäänyt.
Jäi kiinni kun Chloe löysi kuvat Noahin koneelta, ei siinä Noahin katumuksella ollut osaa tai arpaa.
Cain puhui ihan fiksusti Noahille. Äidilleen ei niinkään. Jos mun aikuinen lapsi vittuilis mulle tuolla tavoin aina ja joka paikassa lähtisin menemään koko tuppukylästä. Faith vaan kuuntelee ja tekee lisää hölmyksiä.
Olin jo unohtanut että Mackenzie on taas sarjassa. Niin vähän oli heppua näkynyt viime aikoina. Olin myös unohtanut että hän on taas Charityn kanssa.
Cain puhui Noahille siitä kun tapaili naimisissa olevaa naista muutama vuosi sitten. Aloin siinä vaiheessa miettiä, oliko muitakin kuin Angie, koska siitä on paljon enemmän kuin muutama vuosi. Lopulta Cain mainitsi Angien nimeltä, joten oli secsittenkin Angie. Angie-keissi oli joskus aikoina ennen Noahin syntymää, olisikohan siitä jo ainakin 20 vuotta? Joka tapauksessa, muutama vuosi ei nyt ollut kovin tarkka ilmaus :D
Tykkään siitä, kun menneitä hahmoja muistellaan. Chris Tatestakin puhuttiin nyt kun oli aihetta. Muistelisin, että Chris taisi olla Charityn mies suunnilleen samoihin aikoihin kuin Cain oli Angien kanssa. Angiella ja miehellään oli teini-ikäiset lapset Ollie ja Marc Reynolds, joiden teiniporukkaan kuului myös Aprilin äiti Donna sekä Victorian veljet. Reynoldsin perheeseen kuului myös isoisä Len, jonka muistan pidettävänä hahmona.
Etukäteen näytettiin monenlaisia kohtauksia. Luulin niiden perusteella, että tulisi joku isompi katastrofi kuin loppujen lopuksi tuli. Monelle sattui ja tapahtui, mutta kaikki kuitenkin näköjään selvisivät hengissä.
Ihanaa, kun Will selvisi hengissä. Ja toki myös Cain ja Chas.
No niin. Nyt tuli sitten selväksi pari Gabbyn mysteeriä. Jamien kello ja vauvan body. Ehkä ei lähde enää niin vauhkona aseen kanssa laukkaamaan pitkin metsiä.
Olen hämilläni Jamien kelloista joka paikassa. Siis sieltä Hazelin luota löytyi yksi Jamien kello ja Kartanossa aiheutti hämminkiä joku muu Jamien kello?
Ei näytetty, mitä Chloe sanoi poliisille. Jotenkin tuntuu, että Chloe puhui niille että ei halua Noahille syytettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noah kyllä näytti katuvan aidosti kun puhui äidilleen. Jotenkin silti tuntuu että yrittävät välttää poliisia.
Katui tasan siksi, että jäi kiinni.
Jos ei katuisi, niin tuskin olisi jäänyt.
Jäi kiinni kun Chloe löysi kuvat Noahin koneelta, ei siinä Noahin katumuksella ollut osaa tai arpaa.
Tarkoitin että tuskin olisi suostunut jäämään kylään lopulta. Mutta eipä se nyt taaskaan näytä niin katuvaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Olen hämilläni Jamien kelloista joka paikassa. Siis sieltä Hazelin luota löytyi yksi Jamien kello ja Kartanossa aiheutti hämminkiä joku muu Jamien kello?
Siis kyseessähän on sama kello.
Oli ihana nähdä Faith niin ryhdistäytyneenä. Toivon että saa asiat kuntoon.
Kerry oli niin tiukkana siitä, että Noah ei saa päästä pälkähästä. Olisin kaivannut siihen väliin kommenttia liittyen siihen, miten Kerry itse aiheutti Frankin kuoleman eikä joutunut siitä vastuuseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kyseessähän on sama kello.
Ai okei. Siis varastiko Gabby sen kellon sieltä Hazelin luota?
Vierailija kirjoitti:
Salailu ei auta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Gabbyn pitäisi ottaa Jamie iloisesti vastaan? Sehän petti hänet, sitten lavasti kuolemansa ja nyt yrittää jotenkin salaa päästä Thomasiin käsiinsä. Gabby on selvästi mennyt tämän takia sekaisin pelosta eikä enää ajattele selvästi.
Tosiaan, "väli" vaihtoehtojahan ei ole. Joko Iloisesti tai haulikolla. Mitä jos olisi ihan vaan odotellut että Jamie ilmestyy näkyviin ja sitten tehnyt suullisesti selväksi ettei halua sitä Thomasin lähelle. Tietysti sitä ennen olisi kysynyt:
- miten ihmeessä Jamie voi olla elossa, kun luulivat että oli hukkunut jokeen autoturmassa
- minkä takia piti tehdä tällainen temppu ja aiheuttaa valtavaa surua lähipiirilleen.
No tuskin Jamie sinne ystävällisin aikein oli tulossa Gabbyn kanssa juttelemaan. Hän on ryöstämässä Thomasia. Samaa mieltä että olisi mennyt Laurelille ja soittanut poliisille esim siitä paidasta. Ja alunperin kertonut Kimille.
Tästä Thomasin ryöstämisestä on vain Gabbyn luulo tai uskomus, miksi Jamie veisi vauvan äidiltään, en tajua.
Miksi kukaan ikinä lapsiaan ryöstää?
Kos kukaan on saanut oman vauvan, voi ehkä ymmärtää, että tuoreet äidit ovat vähän hormoonien höystäminä aika rajuja lapsiaan puolustaessaan. Itsellä ainakin oli taistelijan energia, kun omani kanssa kuljin Sörkan metroasemalla. Kaikkien mahdollisien hörhöjen varalta. Ilman, että kukaan varsinaisesti meitä uhkasi.
Vain Kerryn selän takana? Paddylle siis ok...