Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin asua Livin kodissa. Dinglejen kämppä on kyllä hirveä murju. Lisäksi en viihtyisi noin sekalaisessa ja runsaassa porukassa.
Murjuksi hirveä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Marlon ei muka saa mistään töitä?? Aina on annettu ymmärtää hänen olevan gourmet-tason kokki, joka vain tyytyi pubin kyökkiin. Eikö voi hakea vaikka Hottenista töitä?
Dinglejen asuntoa haukuttiin. En minä sinne muuttaisi, mutta ymmärrän jos joku pitää kodikkaana. Minä muuttaisin Sharmoille. Se on tilava ja siisti talo. Ericin asunto on muistaakseni vähän kolho. Sharmojen _kanssa_ en kyllä asuisi.
Marlon miettii ensin josko lähempänä kotia löytyisi töitä. Työmatkat Hotteniin pidentäisi päivää aika tavalla.
On tässä sekin, että jos marlon ottaa työpaikan hottenista, niin sitten ei sitä enää nähdä emmerdalessa päiväsaikaan. Iltaisin vain kun tulee väsyneenä kotio töistä.
Toivottavasti Rhona ei sotkeudu mihinkään Piercen pojan etsintään. Poikahan voi olla yhtä kaheli kuin isänsä. Ainakaan kylään ei tarttis nyt vähään aikaan tulla ketään mielipuolta varsinkaan, kun edellinenkin on vielä vangitsematta.
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin asua Livin kodissa. Dinglejen kämppä on kyllä hirveä murju. Lisäksi en viihtyisi noin sekalaisessa ja runsaassa porukassa.
Tällä hetkellä Livillä on pubin tulipalon takia liikaa porukkaa. Mutta muuten minäkin voisin asua siellä. Siellä on hienot portaat ja muutenkin valoisaa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Rhona ei sotkeudu mihinkään Piercen pojan etsintään. Poikahan voi olla yhtä kaheli kuin isänsä. Ainakaan kylään ei tarttis nyt vähään aikaan tulla ketään mielipuolta varsinkaan, kun edellinenkin on vielä vangitsematta.
Tietysti sotkeutuu, muutenhan tuolla yhteydenotolla ei ole mitään merkitystä.
Rhonalla ei ole ollutkaan minkäänlaista isompaa roolijuonta aikoihin.
Eiköhän tuosta vielä sakeaa soppaa keitetä ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä Livillä on pubin tulipalon takia liikaa porukkaa. Mutta muuten minäkin voisin asua siellä. Siellä on hienot portaat ja muutenkin valoisaa.
Hienot portaat? Tuollaiset teollisuuslaitoksissa käytettävät metalliset häkkyrät, jotka kolisevat niitä kävellessä. Kyllä puuportaat ovat kotioloissa kivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Marlon ei muka saa mistään töitä?? Aina on annettu ymmärtää hänen olevan gourmet-tason kokki, joka vain tyytyi pubin kyökkiin. Eikö voi hakea vaikka Hottenista töitä?
Dinglejen asuntoa haukuttiin. En minä sinne muuttaisi, mutta ymmärrän jos joku pitää kodikkaana. Minä muuttaisin Sharmoille. Se on tilava ja siisti talo. Ericin asunto on muistaakseni vähän kolho. Sharmojen _kanssa_ en kyllä asuisi.
Marlon miettii ensin josko lähempänä kotia löytyisi töitä. Työmatkat Hotteniin pidentäisi päivää aika tavalla.
Ei se kovin paljon voi pidentää päivää, kun lapset käy kouluakin Hottenissa ja monesti tulevat kotiiin lounastauolla. Ymmärtääkseni se kestää parisen tuntia..
Olisko jonkun puolen tunnin ajomatkan päässä..
Huvitti kun Rhona huuteli, että Marlon on koulutettu kokki. Itsehän se aloitti "opiskelun" silloin Ericin ekassa ravintolassa. Eric kannusti Marlonia kovasti ja myöhemmin Marlon kävi jotain kirjekurssia hetken aikaa.
Kyllä kokin hommia voi menestyneesti tehdä täysin ilman erillistä koulutustakin. Kunhan kiinnostusta on ja aikaa.
Turhaan sen kustannuksella lytättiin tarjoilijan duunia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tässä sekin, että jos marlon ottaa työpaikan hottenista, niin sitten ei sitä enää nähdä emmerdalessa päiväsaikaan. Iltaisin vain kun tulee väsyneenä kotio töistä.
Pubi/ravintolakokin työaika on ilta ja viikonloppu painotteista oikeassa elämässä.
Vanessakl tuotiin sarjaan vaan antamaan huonoja neuvoja muille? Näyttelijän suu liikkuu rumasti ahmon suuttuessa. Jopa ärsyttävästi.
Tietenkin kirje avataan. Siellähän olisi voinut olla satasia. Vaan ei..
.... vanha kunnon Pierce on saanut yllätyslapsen. Mikä Rhona on sitä etsimään?
Lapsi tietty elää kurjissa oloissa ja Rhonan on ihan pakko ottaa se itselleen, kun ei mitenkään voi sinnekään jättää. Vätyksenä Marlon suostuu.
Livin ja Aaronin portaat ovat maailman epäkäytännöllisimmät. Hirvittää ajatuskin, että vauva sylissä kulks niissä tai kun taapero opettelee kulkemaan.
Tuntuu, että ainakun Kim ja Will keskustelee, niin joko ne eroaa tai taas alkaa olemaan. Ainakin jompikumpi pyytelee anteeksi.
Will haahuilee pitkin Kartanoa lampun rämien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pubi/ravintolakokin työaika on ilta ja viikonloppu painotteista oikeassa elämässä.
Marlon voi mennä töihin myös lounasravintolaan. Olisi Aprilinkin kannalta paremmat työajat. Mutta otetaan rauhallisesti, eiköhän Marlonille jotain löydy?
Piercen poika ei ole mikään pikkupoika.
Vierailija kirjoitti:
Livin ja Aaronin portaat ovat maailman epäkäytännöllisimmät. Hirvittää ajatuskin, että vauva sylissä kulks niissä tai kun taapero opettelee kulkemaan.
Älä huoli. Liv ei välitä seksistä joten ei ole huolta lasten kompuroinnista Livin portaissa. Tai asuuhan siellä nyt Eve mutta hän taitaa nukkua sikeästi sängyssään ympäri vuorokauden.
Vierailija kirjoitti:
Piercen poika ei ole mikään pikkupoika.
Kolmekymppinen kolli, troublemaker :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös nuo kylän eläinlääkärit ajele päivänsä aikana kauaskin. Moira taas tekee töitä omalla tilalla enimmäkseen, mutta vaikuttaa olevan aina töissä. Harriet vaihtoi poliisin hommiin (tuskin kylällä pyörii kuin tarvittaessa) ja roolista tuli heti parempi.
Veikkaan että Piercen poika tulee sarjaan ja saa monen naisen pään pyörälle.
Pierce oli kyllä hurmaava alkuun, kylmäävä loppuun
Kaipaisin Valin poikaa takaisin sarjaan, en muista nimeään. Taisi olla huumorveikko. Värikäs persoona