Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
16501/44653 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leyla löytää aina oikeat sanat puhuessaan Liamille. Vaikuttaa olevan yksi kylän fiksuimmista ihmisistä.

Joo. Leyla on muuttunut paljon. Hyvää kasvua. Aiemmin oli melkoinen tuuliviiri ja nyt yksi kylän järkevimmästä aikuisista.

Vastoinkäymiset kasvattaa.

Vierailija
16502/44653 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin turha Billyn ja Dawnin riita...eikö nyt vaan vois antaa edes jonkun parin olla onnellisia?! Voihan nyt v....

Ja Liv, mikä räksyttäjä!!!! Sen asiat ei parane vaikka todetaan syyttömäksi, aina keksii jonkun narinan aiheen, jonka varjolla voi ryypätä. Ihan hirveä tyyppi.

Onpahan sekavia jaksoja Meena-amokin päättymisen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16503/44653 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emmerdalen david on aika paljon jalkapalloilija david beckhamin näköinen.

Mitä ihmiset kattoo, kun näkee samaa näköä?

Mä olen usein erimieltä, kuten tälläkin kertaa. Pahoittelut. :)

Etäisesti ehkä jotain samaa, David vaan on pullavampi.

Vierailija
16504/44653 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on rautaiset hermot kyläisillä. Juuri on selvinnyt, että keskuudessa on liikkunut sarjamurhaaja joka on tehnyt ties mitä. Silti ollaan melko rauhallisia ja tehdään niitä näitä.

Tuo Dawnin ja Billin riita on kyllä niin jonninjoutava. En edes meinannut tajuta, mistä se Dawn niin kilahti. Tekemällä tehtyä draamaa vaihteeksi.

Harmittaa Vinny. Yksi tehnyt kaikkensa toisen eteen, ainoa joka uskoi syyttömyyteen ja jopa joutunut itsekin uhriksi tilanteessa. Silti Liv kehtaa haukkua hänet. Eipä ole Livillä enää ketään kehen turvautua.

Vierailija
16505/44653 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait se rikollinen joutuu vastaamaan teoistaan. Parhaimpia sarjoja ja jo monia vuosia kattonut. Onvarmaan suosittu.

Vierailija
16506/44653 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon petoksen jos Jai Laurelille tekee, se on lähtölaskenta alkanut Jaille tuosta suhteesta.

Ovat sopimaton pari, josko Laurel lähtee johonkin kokemusasiantuntijaksi. Miksi David palloillee yksin, onko muistanut katsoa yläkertaan onko se hänen lapsensa hengissä. Meena vieraili siellaä usein.  Davidille heti mukava  kumppani, siis nainen  tai minä lopetan katsomisen.

Eikös D lomaile V:n ja lasten ka?

Beckhamin vaimokin on Victoria.

Ex-Spice Girl😃

Vierailija
16507/44653 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa oikeasti tuntumaan, että Livillä on päässä vikaa. Pahoin runneltunakin jaksoi aukoa päätään ja uhkailla Vinnyä. Ei ihme, jos tuollainen tyyppi jäisi lopulta yksin. Tai no Vodkapullo seuranaan.

Vierailija
16508/44653 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutsis oli pullava, kun sut sai.

Vierailija
16509/44653 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dawn kyllä mä hänen hätäilynsä yms ymmärrän. Hänen omatuntona soimaa ja aivan asiasta, vaikka pahan tyypin kylmäksi laittoikin.

Hurjaa sanoa, mutta Dawnin ja Meenan tarina on aivan toinen. Meena tappoi kikseihinsä - huvikseen. Dawn hetken mielijohde suojellakseen perhettään. - joutais kumpikin tietenkin lukkojen taa... mutta Dawnin juttua kattelen helposti sormien läpi ja kaukaa.

Harmi, että Billyn sai suuttumaan. eiköhän Billyn suuttumus kuitenkin kaikkiaan johdu Meenasta.

Vierailija
16510/44653 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leyla löytää aina oikeat sanat puhuessaan Liamille. Vaikuttaa olevan yksi kylän fiksuimmista ihmisistä.

Joo. Leyla on muuttunut paljon. Hyvää kasvua. Aiemmin oli melkoinen tuuliviiri ja nyt yksi kylän järkevimmästä aikuisista.

Vastoinkäymiset kasvattaa.

Saman huomasin. Leylasta ja Cainista on tullut järjen ääniä tässä Liamin kriisissä.

Ja hyvä että on. Ei lääkärin tarvitse alentua samanlaiseksi elukaksi kuin Meena on.

Vierailija
16511/44653 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkää huutoa, väittelyä ja juonittelua. Tosi sairaat roolihahmot Inhottava ohjelma kertakaikkiaan. Mutta tälläinen ohjelma tarjonta näköjään kiinnostaa katsojien tyhmää enemmistöä.

Näissä päivittäissarjoissa kuuluu olla jotain erilaista, arjesta poikkeavaa. Muutenhan ei niitä viitsisi kukaan katsoa. No, viime viikot ovat toki olleet aika sairaita tuon Meenan takia. Eilinenkin loppukohtaus oli melko raju, kun Liv oli pahoinpidelty.

Aivan kaameaa, se vanha nainenko hakkasi Livin mössöksi. Livin äiti alkoholisti ja mihin se veli, ainoa tuki ja turva häippäsi. Oli äsken Scott & Baileyssa siloposkisen näköisenä.

Liv syyttömänä vankilassa, eihän tuosta kukaan rautaisille hermoillakaan selviä, saati sitten Liv jonka  elämä on ollut pelkkää kärsimystä.

Pelkään pahoin, että Liv tarttuu pulloon vielä kerran, jos toisenkin elämänsä aikana. Tuntuu olevan hänelle tuki ja turva kuin vauvalle tuttipullo konsanaan.

Ne geenit.

Ei ne geenit yksin selitä mitään. Onhan Livin elämä ollut jo ennen Emmerdalea ilmeisen turvatonta. Olis tosi omituista, jos se kaikki, mitä hänen elämässään on ollut, ei jättäis mitään jälkeä.

Jos Liv jatkaa sarjassa hamaan tulevaisuuteen, voi hänestä kehittyä muutaman kompastuksen jälkeen viisas ymmärtäjä. Siis vois. Mut todella pohjalla pitäis ensin käydä. On nii syvällä tuossa suossa jo nyt.

Ei onneksi jatka hamaan tulevaisuuteen, marisija-Liv joutaakin pois

Vierailija
16512/44653 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lian voisi jo halata ja kiittää kaunista vaimoaan, liikaa käpertynyt itseensä. Onneksi Liam huomasi Meenan puuhat pelasti näin ehkä muutaman ihmishengen.  Cain toimi viisaasti, vaikka on ollut pikkasen sivuosassa jo pidemmän aikaa.

Vierailija
16513/44653 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Jopa on jännä juttu toi Liam & Cain. Liam sekvästi kaipaa mieskaveria, oli hassuja ne palstalla tapaamisetkin. Cain selkeästi ymmällään/hämillään, eipä hälläkään ystäviä ole. Hauskaa seurata.

Muuten niin samaa mieltä jaksojen sekavuudesta, typerät halloween-jutut, pubin palo ja vakuutusasiat prseestä. Jain lainasotkut epäuskottavat, eikö yrityksellä muka vakuutusta. Mistä summista ed€s puhutaan???

Vierailija
16514/44653 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mä puolestani katsoin että samaa näköä Beckhamin kanssa ON jo heti kun David tuli sarjaan. Varmaan vajaa 10 v sitten vai koska tulikaan...

Vierailija
16515/44653 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa oikeasti tuntumaan, että Livillä on päässä vikaa. Pahoin runneltunakin jaksoi aukoa päätään ja uhkailla Vinnyä. Ei ihme, jos tuollainen tyyppi jäisi lopulta yksin. Tai no Vodkapullo seuranaan.[/quot

siis niin rasittava pikkuämmä. Ei ihme että sai turpiin.

Vaatii että Vinny saisi syyllisen selville kun ei poliisitkaan saa. Ärsyttävin hahmo koko sarjassa.

Vierailija
16516/44653 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutsis oli pullava, kun sut sai.

Isäs on vieläkin...

Vierailija
16517/44653 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tykänny Livistä... tähän asti

Vierailija
16518/44653 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boi sitä pitää tyypistä, vaik ei kaikista teoista pitäiskään. Toivoisin kans, et Liv jäisi sarjaan, mut siten, et hänelle kirjoitettais miellyttävämpi juoni. Joku toinen on taas sellainen, et ihan sama mitä tekee, ei nappaa.

Vierailija
16519/44653 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boi sitä pitää tyypistä, vaik ei kaikista teoista pitäiskään. Toivoisin kans, et Liv jäisi sarjaan, mut siten, et hänelle kirjoitettais miellyttävämpi juoni. Joku toinen on taas sellainen, et ihan sama mitä tekee, ei nappaa.

Mulle tällaisia on ollut Andrea. Hänestä en tykännyt missään vaiheessa. Kuolema oli silti kurjaa, koska pieni tytär jäi äidittömäksi. Myös Tracyn lähtöä en harmitellut. Enkä olisi harmitellut sitäkään, jos Vanessa sisar olisi hypännyt samaan taksiin.

Vierailija
16520/44653 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on rautaiset hermot kyläisillä. Juuri on selvinnyt, että keskuudessa on liikkunut sarjamurhaaja joka on tehnyt ties mitä. Silti ollaan melko rauhallisia ja tehdään niitä näitä.

Tuo Dawnin ja Billin riita on kyllä niin jonninjoutava. En edes meinannut tajuta, mistä se Dawn niin kilahti. Tekemällä tehtyä draamaa vaihteeksi.

Harmittaa Vinny. Yksi tehnyt kaikkensa toisen eteen, ainoa joka uskoi syyttömyyteen ja jopa joutunut itsekin uhriksi tilanteessa. Silti Liv kehtaa haukkua hänet. Eipä ole Livillä enää ketään kehen turvautua.

Kylähän vilisi poliiseja. Nehän oli siellä yötä päivää, jos Meena sattuis palaamaan.

Ketju on lukittu.