Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44652)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nicolan heitto oli hyvä. Ei kukaan halua, että kahvilaan tai pubiin tullaan istumaan ja lämmittelemään ostamatta yhtään mitään. Näin siis ihan oikeassakin elämässä.
Juuri näin. Oikeassa elämässä inhoan niitä läppärin kanssa parhailla paikoilla istujia, joilla on vaan kahvikuppi vieressä. Jos ruutua tuijottaa eikä syö tai juo, niin menisi muualle.
Emmerdalessa olettaisi olevan sen verran yhteisöllisyyttä, että kiireinen Rhonakin olisi voinut sen teekupin ostaa ja jättää sitten vaikka juomatta.
Olisi myös voinut ostaa sen kupin takeawaynä, niinkuin moni muukin tekee. On kyllä ihmekahvila kun poliisitkin hoitavat työasioitaan siellä.
Just näin, kaikki kyläläiset kuulustellaan kahvilassa, tai pubissa ennen räjähdystä. Sivulliset voi sitten huudella väliin kommenttejaan :D
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin, kun on noin jännittävät paikat ja Vinny noissa kohtauksissa välillä kasvoiltaan punainen kuin rapu, että onko hiki päässä näyttelemisellä mitään yhteyttä hänen kuolemaansa oikeassa elämässä? Jos jaksoissa ollaan vuosi edellä, niin häntä ei enää kauaa nähdä.
Tietääkö joku muuten hänen kuolinsyynsä?
Onko vinnyn näyttelijä siis kuollut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin, kun on noin jännittävät paikat ja Vinny noissa kohtauksissa välillä kasvoiltaan punainen kuin rapu, että onko hiki päässä näyttelemisellä mitään yhteyttä hänen kuolemaansa oikeassa elämässä? Jos jaksoissa ollaan vuosi edellä, niin häntä ei enää kauaa nähdä.
Tietääkö joku muuten hänen kuolinsyynsä?Onko vinnyn näyttelijä siis kuollut?
Ei ole. Joku höpisee nyt omiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole
Vierailija kirjoitti:
Kovasti kyläläiset kehuu Meenaa sairaanhoitajana. Viimeksi Liamille Jimmy paisehoitoineen... josta en todellakaan halunnut kuulla lisää
Jimmy niin vuolaasti kehui Meenaa ja tämän taitoja, että yökötti ja nauratti samaan aikaan. Mietin vaan, että alkaa olemaan lopun alkua, kun Meena saa kehuja randomeilta.
Olin tyytyväinen Liamista, kun ei kahvilassa kuitenkaan kertonut Meenan feikkiraskaudesta yms.
Sitten vasta Wendyn kansaa kollegoina puhuivat.
Kuka on Sheila? Mä en muista tämmöistä hahmoa Emmerdalesta ollenkaan? Varmaan suht isossa osassa kuitenkin, kun hänet toistuvasti mainitaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charityn panokaveria ja Moiran veljeä näytellyt näyttelijä on kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Sheila? Mä en muista tämmöistä hahmoa Emmerdalesta ollenkaan? Varmaan suht isossa osassa kuitenkin, kun hänet toistuvasti mainitaan..
Kauniiden ja rohkeiden pahis.
Jos lato on jossain syrjäisessä paikassa, niin miten Meena kulkee sinne?
Dinglet ei pakuaan antaisi ja hyppäisi taksien kyytiin. Ei ei.
Vierailija kirjoitti:
Et oo vissiin seurannut ohjelmaa ollenkaan. No saahan sitä kysellä... Meenalla on oma auto. Hhmm... jos oikein muistan paku on ladossa murhavälineenä.
Pikkusessa kyläpahasessa asuu valtavasti ihmisiä. Samoin ihmettelen,että kukaan ei seuraa futista. Vois olla jutuissa joskus matsit. Vaikkapa Villapakassa tuopin ääressä keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Dösät kulkee about viiden minsan välein.
Jäipä taas jännään kohtaan. Meena kiehui kun toinen sai tietää totuuden , että hän ei ollutkaan raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Jäipä taas jännään kohtaan. Meena kiehui kun toinen sai tietää totuuden , että hän ei ollutkaan raskaana.
Joo nyt saa jännätä Billyn puolesta. Tottakai hän lähti ihan yksin Meenaa tapaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charityn panokaveria ja Moiran veljeä näytellyt näyttelijä on kuollut.
En tiennyt, että hänkään olisi kuollut. No, enpä tiedä näyttelijän oikeaa nimeäkään. Viime vuonna kuoli Sam Gannon (31v), joka näytteli Keviä (?).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dösät kulkee about viiden minsan välein.
Meenallahan on se pieni, tunma auto. Sillähän se meni sinne, kun Vinny ajoi sen perässä.
Eipä ole kuollut sen paremmin Vinnyn kuin Mackinkaan näyttelijät.
Alkaa jo ärsyttää kun tätä vain pitkitetään ja pitkitetään.
Jännä että Priya ehdotti asiakkaalle häälatoa ja että mennään katsomaan sitä. Sama lato?
Tietääkö joku muuten hänen kuolinsyynsä?