Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44652)
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt mikään maailman tärkein asia mutta minkä makuista lienee Kaneliviina jota Kerry kehui olevan tarjolla Alille? Ei meinaan ihan äkkiseltään kuulosta kovin houkuttelevalta.
Ajattelin sen olevan jotain glögiä tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt mikään maailman tärkein asia mutta minkä makuista lienee Kaneliviina jota Kerry kehui olevan tarjolla Alille? Ei meinaan ihan äkkiseltään kuulosta kovin houkuttelevalta.
Samaa mietin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä voisi ollakin. Eikö joskus glögilasiinkin laiteta kanelitanko?
Vierailija kirjoitti:
Näyttäisi onyt olevan Manpreet ensimmäinen jota kiinnostaa kaivella Meenan touhuja. Kim myös fiksuna naisena Meenan kovasti epäili jotain salaavan mutta ei jaksanut kiinnostua enempää vaan tyytyi uhkailemaan Meenaa.
Milloinkas Kim on ollut Meenan kans nokikkain, mulla on se kohtaus mennyt jotenkin ohi! Kertokaa pliis, en jaksa alkaa Katsomosta etsimään kun en tiedä edes missä jaksossa? Ehkä tyttäreni on viestitellyt just siinä kohtaa...
Vierailija kirjoitti:
Kaneli ei maistu millekään. Pidä nenästä kiinni ja maista. Ihan kuin vehnäjauhoa. Viinaan en kyllä sotkisi, mutta laittaahan nuo olueenkin Spritea tai jopa sitä grenadiinia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttäisi onyt olevan Manpreet ensimmäinen jota kiinnostaa kaivella Meenan touhuja. Kim myös fiksuna naisena Meenan kovasti epäili jotain salaavan mutta ei jaksanut kiinnostua enempää vaan tyytyi uhkailemaan Meenaa.
Milloinkas Kim on ollut Meenan kans nokikkain, mulla on se kohtaus mennyt jotenkin ohi! Kertokaa pliis, en jaksa alkaa Katsomosta etsimään kun en tiedä edes missä jaksossa? Ehkä tyttäreni on viestitellyt just siinä kohtaa...
Kun Andrean kuolemaa tutkittiin ja poliisi kyseli siitä Meenalta kertoi Meena poliisille että Kim oli juuri uhkaillut Andreaa. Poliisi meni sitten Kimin juttusille minkä jälkeen Kim tuli sanomaan Meenalle että älä enää ikinä laita nokkaasi minun asioihini.
Vierailija kirjoitti:
Manpreet alkoi tutkia, mutta kyllä Meenan hulluuskohtauksia ihmetteli jo Victoria, sitten David ja Billy. Meena ei osaa toimia ryhmässä, se sooloilee ja päsmäröi.
Kimistä Meena olisi saanut kovan vastuksen, Kimin ei tarvitse itse liata käsiään vaan se olisi päässyt Meenasta kevyesti eroon.
Onko muuten Emmessä ikinä poliisi ratkaissut mitään isompaa rikosta. :D
Paljon tullut hyviä kommentteja. Kivaa :)
Se kosinta oli yllättävä. Huh. Harva paikka olisi tuota karmivampi. Äijä itse haudannut sinne ruumiin, joka on kaivettu ylös ja viety pois. Monttu myllättynä siinä ja Will keksii, että nyt jos koskaan 💍
Minun pitää varmaan katsoa uudestaan se kohta, missä Kartanon olkkarissa paljastui totuudet. Oli niin monta juttua siinä meneillään ja monen tunteet kuohahti kertaan jos toiseenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun Andrean kuolemaa tutkittiin ja poliisi kyseli siitä Meenalta kertoi Meena poliisille että Kim oli juuri uhkaillut Andreaa. Poliisi meni sitten Kimin juttusille minkä jälkeen Kim tuli sanomaan Meenalle että älä enää ikinä laita nokkaasi minun asioihini.
Kiitti nopeasta ystävällisestä vastauksesta! Eli se tapahtuikin jo vähän aiemmin...olin sitten vaan unohtanut sen! Siinäpä olisikin muuten oksat pois ja pala latvaakin jos Kim ja Meena ottais kunnolla yhteen! Siinä tanner tömisisi...
Vierailija kirjoitti:
Paljon tullut hyviä kommentteja. Kivaa :)
Se kosinta oli yllättävä. Huh. Harva paikka olisi tuota karmivampi. Äijä itse haudannut sinne ruumiin, joka on kaivettu ylös ja viety pois. Monttu myllättynä siinä ja Will keksii, että nyt jos koskaan 💍
Minun pitää varmaan katsoa uudestaan se kohta, missä Kartanon olkkarissa paljastui totuudet. Oli niin monta juttua siinä meneillään ja monen tunteet kuohahti kertaan jos toiseenkin.
Ajattelin samaa: ei nyt ihan romanttisin paikka ja aika! Ehkä Will oli vain niin kiitollinen.
Mietin välillä että miten Lachlanilla menee vankilanssa. Eikös hän tappanut Chrissien, Lawrencen, Gerryn ja sen Gerryn sedän Terryn? Muistaakseni hänet tuomittiin elinkautiseen mutta näytettiinkö hänen oikeutta ikinä?
Vierailija kirjoitti:
Mietin välillä että miten Lachlanilla menee vankilanssa. Eikös hän tappanut Chrissien, Lawrencen, Gerryn ja sen Gerryn sedän Terryn? Muistaakseni hänet tuomittiin elinkautiseen mutta näytettiinkö hänen oikeutta ikinä?
En muista että olisi näytetty oikeutta. En kyllä yhtään kaipaa häntä takaisin mädäntykööt vankilassa.
Vierailija kirjoitti:
Ai niin muuten! Olin jo unohtanut koko jätkän! Hyvä vaan, eiköhän parin vuoden päästä meenakin vaivu unholaan...! Hope so!
Kaikessa kamaluudessaan Meena osaa olla huvittavakin...
Vierailija kirjoitti:
Kartano ja sen sisustus.
Se ulko-ovella oleva ruokapöytä on tosiaan käytössä. Juhlapyhänä vielä!
Mä olen sitä pitänyt vitsinä, etten ole sisäistänyt ideaa ollenkaan. Välillä kikatellut, mutta tässä jaksossa asia iskostui.
Kartanolla syödään komeesti eteisessä.
Olihan se kauniisti katettu, eteisessä. 😂🤣
Silloin Kingien aikaan diggailin, kun he käyttivät ruokasalia. Se sijaitsi ulko-ovelta suoraan käytävän päässä. Oma erillinen huone, josta ovi myös keittiöön.
Tom usein istutti poikansa päivälliselle ja kävivät juttuja läpi. Toisinaan sillä pöydällä tekivät töitä, vaikka se toimistokin oli.
Onpa lämpimiä muistoja Kingeistä paljonkin, vaikka hunsvotteja kaikki. Tai no Jimmy. Tykkäsin siitä silloinkin, kun oli porukan omatunto. Ja silläkin omallatunnolla on yhä paljon juttuja, jotka ei kestäs päivän valoa.
Todellakin !
Kaikkialla brittien kodit ovat järkyttäviä puteroita.
Tämänkin pitäisi olla Kartano...no huh huh.
Niin ahdas sumppu kuin olla voi.
Ei muuta minkäänlaista tyyliä, ei varsinkaan tilaa eikä avaruutta.
Enemmänkin kuin olisi huonekalujen varasto .
Vieri vieressä, kylki kyljessä huonekaluja, että varsinaista lattia tilaa EI OLE.
Kartanossakin näyttää kuin ei edes olisi varsinaista eteistä...vaan se sulautuu olohuone/ keittiöön..
Ja ruokapöytä on eteisessä.
Puhumattakaan muitten hahmojen kodeista.
Tracyn koti on järkyttävin sumppu, leikkimökki kokoinen.
Siellä vasta saa etsiä lattiatilaa mihin jalkansa laittaisi.
Ei se Meena sitten sitä raskauskusetusta vienytkään pidemmälle. Keksi sitten keskenmenon ja uikutti Billyltä seuraa ja myötätuntoa. Rishi ja Charleskin jo vähän kummeksui sitä Meenan hirveetä vihaa ja huutoa siskonsa sairasvuoteen äärellä. Hullulta alkaa toistuvasti pettää itsehillintä muiden nähden. Hyvä vaan mitä nopeammin hiffaavat Meenan pahuuden.
On aina naurattanut kun Ericin koti näyttää sarjassa sisäpuolelta paljon isommalta kuin Kartano. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä voisi ollakin. Eikö joskus glögilasiinkin laiteta kanelitanko?
FIREBALL on tosi kanelin makuinen ja ihan Kerrylle sopiva joulujuoma
Siinähän syy sitten onkin. Rokottamattomuus todellakin aiheutti erikoisjärjestelyitä kuvauspaikoilla. Eivät kuitenkaan kirjoittaneet koko ajaksi ulos tai kokonaan ulos.