Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44652)

Vierailija
15121/44652 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kim kuuli Willin ja Bernicen keskustelun ja ymmärsi heillä olleen jotain meneillään. Miksi siis auttaisi Willin porukkaa hävittämällä ruumiin??

Kim kuuli Willin sanovan Bernicelle jotenkin näin: En voi jättää Kimiä. Hän on tehnyt niin paljon minun vuokseni. Veikkaan, että Kim sitten ajatteli tehdä Willin vuoksi vielä lisää, jotta Will todellakaan ei voisi jättää Kimiä?

Vierailija
15122/44652 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kim kuuli Willin ja Bernicen keskustelun ja ymmärsi heillä olleen jotain meneillään. Miksi siis auttaisi Willin porukkaa hävittämällä ruumiin??

Will jää kiitollisuuden velkaa. Valitsee Kimin.

Tai

Heillä yhteinen suuri salaisuus, pakko pysyä Kimin kanssa.

Kim ei osaa rakastaa. Taas kiristää itselleen läheisen.

Hei, kiitos. Tossahan on jo jotain tolkkua. Itse en keksinyt. Just noinhan Kim asiat "ratkoo".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15123/44652 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tykännyt Willistä, mutta nyt meni maku. Hän itse oli niin katkeraa loukkaantujaa, kun Harriet häntä petti. Toki se tapahtui Malonen kanssa ja s e k s i ä oli, mutta silti. Aivan yhtä petollista on tuollainen selän takana toimiminen ja etenkin kun Kim suunnilleen elättää molempia.

Ohhoh. mun vinkkelistä Harriet on pettäjä. Will ei.

Harrietilla oli suhde Malonen kanssa. Seksiä oli jonkun aikaa.

Willillä puolestaan nyt vaan ihastus, jota pyrkii ratkaisemaan johonkin suuntaan.

Vierailija
15124/44652 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tykännyt Willistä, mutta nyt meni maku. Hän itse oli niin katkeraa loukkaantujaa, kun Harriet häntä petti. Toki se tapahtui Malonen kanssa ja s e k s i ä oli, mutta silti. Aivan yhtä petollista on tuollainen selän takana toimiminen ja etenkin kun Kim suunnilleen elättää molempia.

En nyt sanoisi sitä yhtä petolliseksi kuitenkaan. Harriet harrasti seksiä Willin pahimman vihollisen kanssa. Will ei ole tähän mennessä muuta tehnyt kuin sanonut hänen ja Kimin kämppikselle, että heidän välillään tosiaan on jotain flirttiä/viehätysvoimaa/mitälie mutta ei ole jättämässä Kimiä. Iso ero mun mielestä.

Vierailija
15125/44652 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh. mun vinkkelistä Harriet on pettäjä. Will ei.

Harrietilla oli suhde Malonen kanssa. Seksiä oli jonkun aikaa.

Willillä puolestaan nyt vaan ihastus, jota pyrkii ratkaisemaan johonkin suuntaan.

Kirjoitin viestini nopeasti. Toki ajattelen itsekin, että Harrietin teko oli moninkertaisesti pahempi juuri sen vuoksi, että oli "toimintaa" ja vielä verivihollisen kanssa.

Mutta luottamus; siitä on minusta kyse molemmissa tapauksissa. Kun toista kohtaan jää se epäily, että hän ei ole rehellinen. Siihen Willkin nyt syyllistyy, vaikka oli oikea rehtiyden perikuva kun antoi Harrietin kuulla kunniansa. Ja kuinka moneen mieheen Kim on elämänsä aikana pettynyt. Nyt otti tavallisen miehen ja heti käy noin.

Saatte tietenkin olla eri mieltä :) ja uskonkin, että olen vähemmistönä tämän mielipiteeni kanssa.

Vierailija
15126/44652 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt sanoisi sitä yhtä petolliseksi kuitenkaan. Harriet harrasti seksiä Willin pahimman vihollisen kanssa. Will ei ole tähän mennessä muuta tehnyt kuin sanonut hänen ja Kimin kämppikselle, että heidän välillään tosiaan on jotain flirttiä/viehätysvoimaa/mitälie mutta ei ole jättämässä Kimiä. Iso ero mun mielestä.

Will ei sanonut ettei jättäisi Kimiä. Hän sanoi, ettei tiedä mitä tehdä. Ja sen Kim kuuli. Kyllä tuon tulkitsee niin, että Will haluaisi jopa molemmat tai sitten Kimin makean elämän mutta Bernicen kanssa.

Vierailija
15127/44652 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meena on seurallinen, sanavalmis ja eloisa. Häntä ei uskoisi sarjamurhaajaksi.

VANKIMIELISAIRAALOISSA ON myös kauniitakin hulluja ja rankkoja rikollisia.

Vierailija
15128/44652 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks Meena ja Dawn yhtäkkiä niin iloisesti toivottelee hyviä jouluja toisilleen!?

No HÖH 🙈..

Siis ainahan Meena on niin "sydämellinen kusipää", kun hän SUUNNITTELEE HIRVEYKSIÄ.

Nyt on aikeissa vielä Dawnille "joululahja". Kunnon paketti HEROIINIA.

Onneksi Manpreet sattuu tulemaan....

Vierailija
15129/44652 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks Meena ja Dawn yhtäkkiä niin iloisesti toivottelee hyviä jouluja toisilleen!?

Meena haluaa mahdollisuuden päästä Dawnin lähelle. Perunarsistista touhua ensin käyttäytyä törkeästi ja sitten omaa etua tavoitellakseen esittää nyt pienen pätkän normaalia ihmistä. Kuten teki Manpreetillekin.

Kiitos vastauksesta. Oli mennyt vähän ohi. Kiva että täällä on ystävällisiäkin ihmisiä, kun tuohon kysymykseeni laitettiin vaan itsekkäästi alapeukkua.

Vierailija
15130/44652 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kim teki fiksusti, kun 'päästi' irti Willistä. Nyt jos Will valitsee hänet, ok. Ei mitään kiitollisuutta painolastina enää.

Toivottavasti tytöt sai sovittua vaikka isillä puskassa törö juoni.

Vierailija
15131/44652 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kim yllätti. Al sai idean. Villapakalle taitaa käydä huonosti.

Vierailija
15132/44652 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toi Manpreet meinaa? Uskooko kuiteski?

Vierailija
15133/44652 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että teeskentelee uskovansa, mutta samalla kerää todisteita.

Vierailija
15134/44652 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa uskoa. Yliopiston käynyt lääkäri, joka uskoo kaikki lapselliset valheet. Vaikka juuri naaman edessä oli rehdin ja luotettavan oloinen nadinen sisko carol kertomassa hänelle, että meena tappoi nadinen. Varoitti vielä että meena on vaarallinen. Ja manpreet tietää että meena on mestari valehtelija, sai siitä näytteen ethanin äiti-viestittelyn loppuselvityksen yhteydessä.

Vierailija
15135/44652 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kim teki fiksusti, kun 'päästi' irti Willistä. Nyt jos Will valitsee hänet, ok. Ei mitään kiitollisuutta painolastina enää.

Toivottavasti tytöt sai sovittua vaikka isillä puskassa törö juoni.

Mikä ihme on törö?

Vierailija
15136/44652 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään ihme, että April ei oikein luota Bobin tyttöön. No nyt yhdessä nauraa hekottivat faijoilleen.

Vierailija
15137/44652 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Bernard-kalkkuna pääsee karkuun ja Dinglet syövät jotain muuta ruokaa. Oli vähän liikaa näin kaupunkilaiselle, kun Sam kulki veitsensä kanssa.

Vierailija
15138/44652 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa uskoa. Yliopiston käynyt lääkäri, joka uskoo kaikki lapselliset valheet. Vaikka juuri naaman edessä oli rehdin ja luotettavan oloinen nadinen sisko carol kertomassa hänelle, että meena tappoi nadinen. Varoitti vielä että meena on vaarallinen. Ja manpreet tietää että meena on mestari valehtelija, sai siitä näytteen ethanin äiti-viestittelyn loppuselvityksen yhteydessä.

Valitettavasti niin se monesti vaan menee.. Sama kuin se lapsenusko, että omat vanhemmat ovat hyviä ja ihania. Omiin läheisiin mielellään uskoo, vaikka olisivatkin jo mokanneet.

Puhun omasta kokemuksestani ja vertaistukiverkoston. Se jälkeenpäin koettu häpeä ja syyllisyys, kun en mitään tajunnut, vaikka todisteita olisikin tuotu.

Meena on rakas, vaikka on mokannut. Hänelle on annettu monta kertaa anteeksi ja siitäkin on tullut oma kuvionsa siihen sairaaseen suhteeseen. Miten nopeesti Manpreet antoi periksi ja antoi anteeksi ilman mitään keskustluita. Sekin on tuttua. Parempi niin, että välit on ok ja voidaan viettää kivaa aikaa, eikä mene tylsään puhumiseen.

Lisäksi Carol oli Manpreetille uppo-outo. Ekaa kertaa tapasivat. Vaikka Manpreetilla oli omat epäilyksensä, niin silti onhan se hurjaa kuulla, kun toinen sanoo "sisko on mur haa ja!" Oliko tällä naisella edes mitään kummosia todisteita? Syventykö keskustelu?

Vierailija
15139/44652 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Bernard-kalkkuna pääsee karkuun ja Dinglet syövät jotain muuta ruokaa. Oli vähän liikaa näin kaupunkilaiselle, kun Sam kulki veitsensä kanssa.

Onhan kalkkuna hyvää mutta minäkin ostan kaupasta valmiina leikkeleenä.

Vierailija
15140/44652 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan kalkkuna hyvää mutta minäkin ostan kaupasta valmiina leikkeleenä.

Hyvä! Ei tarvitse kalkkunoiden kuolla muuta kuin vanhuuteen...eiku...

Ketju on lukittu.