Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44652)
Vierailija kirjoitti:
Tästä priyan kärsimästä syömishäiriöstä vielä: taitaa olla enempi länsimainen juttu. Maissa joissa nälänhätä on menneinä vuosisatoina tappanut ihmisiä joukoittain(suomi, venäjä, ukraina, afrikan ja aasian maat...) ei tällaista ruualla leikkimistä esiinny. Näissä maissa ruokaa kunnioitetaan. Siksi hivenen ristiriitaista että intialaislähtöinen priya sairastaa syömishäiriötä. Toki elää englantilaisessa kulttuurissa.
En tiedä noiden kulttuurien syömishäiriöistä, mutta tuskin kyse on ruuan kunnioittamisesta, tai kunnioituksen puutteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykännyt Valista. Oli ilkeä luonteinen ja todella veemäiset silmät ja ilmeet. Musta tuntui jopa oudolta, kun Eric häntä niin kaipasi ja nuuhkutteli Valin turkkia.
Tätäpä just !
Hirvee luuhake se hahmo.
Puistattaa vieläkin. Vastenmielinen hahmo.
Todellakin käsittämätöntä miten Erik edes kiinnostui tuollaisesta humpuukista.
Minusta oli hyvä vastapari Ericille. Hän kun oli sellainen tolkuton huijari aiemmin. Ahne. Val sit pisti kampoihin ja Ericistä sukeutuikin pehmo. Eikä Valkaan ollut niin sydämetön, kuin alkuun vaikutti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykännyt Valista. Oli ilkeä luonteinen ja todella veemäiset silmät ja ilmeet. Musta tuntui jopa oudolta, kun Eric häntä niin kaipasi ja nuuhkutteli Valin turkkia.
Tätäpä just !
Hirvee luuhake se hahmo.
Puistattaa vieläkin. Vastenmielinen hahmo.
Todellakin käsittämätöntä miten Erik edes kiinnostui tuollaisesta humpuukista.Minusta oli hyvä vastapari Ericille. Hän kun oli sellainen tolkuton huijari aiemmin. Ahne. Val sit pisti kampoihin ja Ericistä sukeutuikin pehmo. Eikä Valkaan ollut niin sydämetön, kuin alkuun vaikutti.
Samaa mieltä. Eric oli läpeensä vastenmielinen hahmo. Tai siis sinänsä hyvin toteutettu, että vaikutti aivan sydämettömältä ja kovia arvoja kunnioittavalta. Lopulta otti labradorinnoutajankin Valin mieliksi :) Val olisi yksinään ollut ehkä tympeä tyyppi, mutta hänestäkin tuli esiin muita puolia Ericin kanssa ollessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt huolehtiko MTV:n taloudesta.😅
Ei tässä maikkarista olla huolissaan vaan ihan itsestä. Asiakkaathan kaiken loppu peleissä maksaa!
Eipä kiinnostele siirtyä CMoren asiakkaaksi vain Emmerdalen takia. Maikkarilta en muuta katsele. Sinnehän sitä pitäisi kirjautua, jos näyttötahti kiihtyy. 🤯
Itse en kyllä ottaisi kokonaista kanavapakettia vain yhden ohjelman tähden. Oli toki kiva, kun Emmerdalea tuli taas kaksi jaksoa/ilta mutta kyllä tällä yksi jakso/ilta tahdillakin elää.
Vierailija kirjoitti:
Meena on mun suosikki
Meena on mun inhokki. Oli alusta asti, kun kylään saapui ja kerrottiin kuinka oli vietellyt sisarensa miehen.
Emmessä on naitu ristiin rastiin...
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se pienillä paikkakunnilla menee...
Eric oli aikoinaan munkin inhokki. Se oli aivan liian mustavalkoinen ilkiö. Sitten kun sen silloinen vaimo DeeDee jätti Ericin, niin ekaa kertaa mä näin Ericin haavoittuvan puolen. Istuivat Marlonin kanssa silloisen ravintolansa katolla ja Eric avautui Marlonille. Herkkää.
Sitten aloin näkemään hänet pikkasen toisessa valossa. Vaikken sietänyt häntä ollenkaan, kun oli kunnan virassa ja sen aikaisessa parisuhteessa. Mä pidin tauon kattomisessa, kun tuo pariskunta oli jatkuvasti tekemässä omanapaisia juttuja.
Sen jälkeen tuli David ja Val. Ericistä yksi lempihahmoni.
Sittemmin olen keskittynyt inhoamaan Charityä. Satunnaisista koomisista kohtauksista huolimatta Charity ei muutu miksikään. Omanapa on lähin napa ja tavan arki on tylsää.
Tai nyttemmin olen itse sen verran kasvanut ja tasoittunut, etten tunne niin vahvasti fiktiivisiä hahmoja kohtaan. Hän on pakollinen epämiellyttävä hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Isommilla paikkakunnilla kaupunginosittain.
Ellei elämä vie maailman tuuliin tai edes naapurikaupunkiin.
Mä tykkään Davidin ja Ericin yhteiselosta. Jotenkin ovat niin isä ja poika - luentevasti. Sama Jacob ja Eric.
En taas pidä luentevana Eric-Brenda suhdetta. Must Eric-Faith oli kivat - ja kyllä kipinöi. Ne oli kivat jaksot kans kun Faith asui Ericin ja Brendan luona.
Ericin pitäisi olla Faithin kanssa. ja Dawnin+ Billyn, Bellen ja Ellisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Isommilla paikkakunnilla kaupunginosittain.
Ellei elämä vie maailman tuuliin tai edes naapurikaupunkiin.
Joo, ei kaikki toki jää kaulailemaan ystäviensä exiä tai omia pikkuserkkujaan maaseudullakaan. Ja kaupungin osissa on ne tietyt ihmiset jotka kiertävät ikävuosina 16-60 niin monta petiä kuin tarjolla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ericin pitäisi olla Faithin kanssa. ja Dawnin+ Billyn, Bellen ja Ellisin.
Ja sinun Lucaksen....😂
Niin, hiekkalaatikolla. Ei parisuhteessa.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meena on mun suosikki
Meena on mun inhokki. Oli alusta asti, kun kylään saapui ja kerrottiin kuinka oli vietellyt sisarensa miehen.
Eikä osaa näytellä YHTÄÄN, turha hahmo muutenkin läpeensä paskotussa wokesarjassa. Toivottavasti jäisi tauolle niin en kyllä alottais katsomista enää.
Vierailija kirjoitti:
Eipä Priyaa tosiaan voi Intilaiseksi sanoa. Puoliksi Intilainen juuriltaan mutta lienee syntynyt ja kasvanut Englannissa. Lieneekö Rishikään syntynyt Intiassa?
Priya: Intialainen
Jai: Intialainen
Rishi: Intialainen
Manpreet: Intialainen
Al: Afrikkalainen
Billy: Afrikkalainen jne...
Jos ostan Helsingistä pizzan, ei se ole Suomalaista ruokaa tai jos kuuntelen Ivalossa radiosta metallicaa niin se ei tee siitä Suomalaista!
Meena on nätti, pukeutuu kivasti. Ihanannäköiset hiukset.
Yks tuttu valokuvaaja sanoi kerran, että hiukset asetetaan just kuvausten ajaksi. Ei siis kaikilla ole aina kohillaan!
Vierailija kirjoitti:
Yks tuttu valokuvaaja sanoi kerran, että hiukset asetetaan just kuvausten ajaksi. Ei siis kaikilla ole aina kohillaan!
Meenalla ei ole lantiota. Ihan suora pitkulainen puikko koko vartalo. Ääni kamala. Puhetyyli ärsyttävää sanojen ja naaman venyttelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meenalla ei ole lantiota. Ihan suora pitkulainen puikko koko vartalo. Ääni kamala. Puhetyyli ärsyttävää sanojen ja naaman venyttelyä.
Onhan Meena kaunis, mutta valitettavasti täyttä ymmärrystä vailla tai mikä psykopaatti lienee.
Jännästi se saa puhumalla aina tahtonsa läpi ja on kyllä loistava valehtelija ja manipuloija.
Jälleen kerran sanon, että olisi ihme, jos ei oireilisi. Tylsää voi olla katsojan mielestä, mutta epäuskottavaa, jos ei oireilisi ollenkaan. Hyvin sanoitti eilisessä jaksossa, että mini pitää häntä vaan turhamaisena tmv.