Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44652)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen tätä kun Charity ja Mackenzie menivät rikkaiden taloon ryöstöhommiin. Oikeastiko ei rikkailla mitkään hälytykset ala soimaan?
No Chloehan oli kotona, ja Kerrykin. Ei kait sillon hälytykset päällä??? Mitenhän muuten roistopari pääsi portista sisään???
Hyvin hoksasit👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen tätä kun Charity ja Mackenzie menivät rikkaiden taloon ryöstöhommiin. Oikeastiko ei rikkailla mitkään hälytykset ala soimaan?
Niinpä, ja miks piti heti alkaa rötöstelemään kun sai jonkuten välit kuntoon poikansa Ryanin kanssa, kohta on sit taas sota päällä jos jäävät kiinni. Poikansa tuskin enää hyväksyy eikä siedä äidin poikaystävää!
Charitylla oli tylsää, siksi... :( Charity ei ole koskaan ajatellut muita kuin omaa napaansa. Ainakaan omat lapset ja näiden onni ei mene oman navan ohi.
Hetken luulin, että Vanessan kanssa ollessaan olisi ollut Charityn kasvutarina, muttei sittenkään.
Charitysta on aina ärsyttänyt mua. On hänellä ne komedialliset hetkensä, mutta muutoin puistatus. Kun tämän olen sanonut, niin aina joku "oikaisee" , mutta onhan sillä sarjan upein kroppa! ;)
Vaikkei ulkoisilla tekijöillä ole mitään tekemistä läpimädän luonteen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen tuota Kartanon avoimet ovet-meininkiä. Joo, Gabby muutti vauvansa kanssa sinne ja Kim on virallisesti luvannut hänelle merkittävän osuuden omaisuudestaan. Mutta siellä vaan kyökissä Nicole kaataa sumppia kuppiin ja Laurel röhnöttää tiskiin nojaillen. Bernicen asuminen Kartanossa on kaiken huippu! Eihän Kimin tarvitsisi sitä sulattaa. Bernicelle luulisi olevan outoa majailla entisessä kodissaan. Ja kohta siellä on kai Milliekin. Melkoinen kommuuni.
Kartano olkoot ollut kenen omistuksessa vaan, niin jengiä lappaa mennen tullen asumaan. Siellä on tilaa.
Mun mielestä oli hyvä kohtaus, kun Laurel ja Nicola tuli piipahtamaan Kartanolla. Huushollas, ettei tuoreen äidin tarvii.. heittivät hyvää juttua ja kaikilla oli mukavaa. Kerrankin lämmin fiilis Kartanolla ja pahanilman lintu kuunteli oven takana myrkkyään niellen.
Vauva tuo mukanaan liudan isoäitejä. Eikö se Diane jotenkin niin sanonut. Maistiainen Kimille, että mitä tulevaisuus voi olla.
Taitaa Noahin ja Cloen välillä olla vakavamman puoleinen ihastuminen meneillään.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa Noahin ja Cloen välillä olla vakavamman puoleinen ihastuminen meneillään.
Sorry, piti kirjoittaa Chloe.
Vierailija kirjoitti:
Jep.
Aiemminkin pohtinut näiden nuorten ikiä ja nyt sitten googlailin. Chloe 2003 syntynyt ja Noah 2004.
Googlaamisessa on suuri spoilaamisen vaara, joten aina pitäs kysyä täältä.
Sain kummastakin liikaa tulevaa tietoa pienellä silmäilyllä. :( Olkaa huoleti, en laita vahinkoa kiertämään. Kunhan varoittelin internetin vaaroista. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tulee niin ikävä Dianea. Jakson paras kohta oli kun Diane kieltäityi ottamasta Berniceä mukaan ja väitti sitä vielä Kimin ehdoksi.
Dianen hyvästit oli hyvät ehkä hieman jäin kaipaamaan Rodbeyltä ja Dianelta parempia hyvästejä.
Gabbyn " luonnollisesta" synnytyksestä ja varsinkin super nopeasta toipumisesta sekä sairaalasta kotiutumisesta olisi paljonkin sanottavaa.
Minusta on ihanaa että Gabbystä näytettäisiin tehtävän äiti jolta asiat sujuu luonnostaan. Thomas Tate kuulostaa hyvältä.
Gabbyn synnytys on vinkkelistä ihan ok.
Esikoista lähdin synnyttämään ratikalla. Rv 41+2 aamusta aloitettiin kalvojen puhkaisulla. Synnytys eteni suht nopeeta (luomuna). Homma oli ohi lounaaksi.
Lapsen imetin ensin, kävin suihkut ja muiden mukaan lounasta hakemaan.
Vauva voi hyvin. Imetys toimi ja vatsakin. Mä olin pirteä ja tuntui energiaa piisaavan. Lääkäri tarkasti, kun kysyin ennen neljää, että voinko lähteä kotiin.
Oltiinhan me mietitty jäävämme sairaalaan, mutta miksi. Parin päivän tarkistukseen tietenkin tullaan, ettei sen takia haluais jäädä sinne vaan pötköttämään.
Kello 18.00 oltiin jo himassa takas. Kaikkiaan meni 10 tuntia sillä reissulla. Hyvin asiat jatkuikin.
Tokalla ja kolmannella kertaa olikin sitten aivan kaikkea muuta. Synnytykset kesti, oli leikkuria, repeämiä, istukan ennen aikaista irtoamista jne kaikki kipulääkkeet, joita maailmalla oli tarjota. Olin kipeä pitkään.
Neljäs taas sujui hyvin, luomuna. Nyt jäin huilimaan kotirumbalta yhdeksi vuorokaudeksi.
Nää on niin yksilöllisiä kukin synnytys.
Tuota, tuota. Tämä on Emmerdale -ketju. Sinun pitkähkössä kommentissasi on yksi lause aiheesta...
No olihan tuo ihan perusteltu vastaus siihen, että toiset kokivat sen synnytyksen arveluttavan epäluonnollisena. Todistaa siitä, miten monenlaisia synnytyksiä on olemassa. Sitähän eivät tiedä muut, kuin useamman lapsen saaneet äidit (tai kätilöt). Sinun kommentissa oli kyl Emmerdale mainittu, mutta muuten aika sisällötön.
Eri
Kerry takaisin tulo oli kiva juttu. Lemppareitani.
En ensin edes tunnistanut. Vasta kun oli hetken pidempään puhunut. Iik! Hänellä on niin omanlaisensa murre ja äänin värinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ärsyttävää, että Gabby panetti käynnisellä Jamiella itseään ja on siitä lähtien norkoillut rahan perässä kartanolla.
Kyllä Gabby oli Jamieen jossain vaiheessa ihastunut oikeesti.
Mutta eipä sitä kauan kestänyt, kun tuli vaan halveksuntaa äijältä.
No olihan hän nimenomaan ihastunut. Tuskin suunnitteli raskautta (tai minä en sellaista nähnyt). Miten nää miehet on aina niin osattomia uuden elämän saatettuaan alkuun?
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen tuota Kartanon avoimet ovet-meininkiä. Joo, Gabby muutti vauvansa kanssa sinne ja Kim on virallisesti luvannut hänelle merkittävän osuuden omaisuudestaan. Mutta siellä vaan kyökissä Nicole kaataa sumppia kuppiin ja Laurel röhnöttää tiskiin nojaillen. Bernicen asuminen Kartanossa on kaiken huippu! Eihän Kimin tarvitsisi sitä sulattaa. Bernicelle luulisi olevan outoa majailla entisessä kodissaan. Ja kohta siellä on kai Milliekin. Melkoinen kommuuni.
Jos minulla olis iso kartano, tykkäisin kyllä, että ihmisiä olis muitakin kuin minä. Tilaahan olis vetäytyä rauhaan niin halutessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ärsyttävää, että Gabby panetti käynnisellä Jamiella itseään ja on siitä lähtien norkoillut rahan perässä kartanolla.
Kyllä Gabby oli Jamieen jossain vaiheessa ihastunut oikeesti.
Mutta eipä sitä kauan kestänyt, kun tuli vaan halveksuntaa äijältä.Ei sen Jamienkaan ollut pakko ottaa muijaa joka ei häntä kiinnostanut. Eikä tosiaan Gabbys ottanut.
Ei tosiaan Gabbys huolinut. Mä en olisi kehdannut ängetä yhden illan hoidon äidin taloon maha pystyssä laahustamaan. Gabby on vissiin vähän tyhmä.
Aika mahdoton paikka Gabbylläkin. Miksi ei rahallisesti takaisi lapselleen tulevaisuuden? Ja isoäidin. Kim on valmis tekemään mitä tahansa saadakseen sen lapsen. Se on sit ok?
Jännä ilmiö tässä ketjussa nämä sisäiset moderaattorit, kielipoliisit, jotka ärsyyntyy pienistäkin nimi virheistä, ohi teeman kirjoituksista... Herkkiä kommentoimaan ja vavisuttamaan haukkumisillaan kommentoimansa kirjoittajan ruotuun.
En muista muissa pitkissä ketjuissa tuommoiseen törmännneeni tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Kerry takaisin tulo oli kiva juttu. Lemppareitani.
En ensin edes tunnistanut. Vasta kun oli hetken pidempään puhunut. Iik! Hänellä on niin omanlaisensa murre ja äänin värinsä.
No en tunnistanut minäkään! Ääni oli tuttu, mutta ulkonäkö ei! Näin vain osan tuosta kohtauksesta. Mutta paljon on muuttunut sitten kun sarjaan tuli!
Vierailija kirjoitti:
Jännä ilmiö tässä ketjussa nämä sisäiset moderaattorit, kielipoliisit, jotka ärsyyntyy pienistäkin nimi virheistä, ohi teeman kirjoituksista... Herkkiä kommentoimaan ja vavisuttamaan haukkumisillaan kommentoimansa kirjoittajan ruotuun.
En muista muissa pitkissä ketjuissa tuommoiseen törmännneeni tällä palstalla.
Samaa ihmetellyt. Monet kivat ketjut menestyy hyvin. Jos pilkun paikka pielessä - asian ymmärtää silti. Selkeät nimivirheet korjaan joskus, mut näppäinvirheet - viis veisaan. Must on myös välillä ihan kiva lukea semmosia kommentteja, mistä paljastuu millasia ihmisiä Emmeä kattoo. Meitä on varmaan monenikäisiä, monenlaisia. Jotenkin uskon, et enemmistö on naisia. Mitä muut luulette?
Emmerdale on kuitenkin sarjojen parhautta. Uskollisimmin seuraan.
Mitähän ihmettä Chloen kotona tapahtuu???
Nyt kyllä jänskättää. Aika outo oli Brendan ja Rhonan sovittelu. Miksi yleisöä???
Vierailija kirjoitti:
Tuolla aiemmin joku loi sen Tintti-mielikuvan tohtorista niin nyt mä näen hänet Tinttinä koko ajan! kiitti vaan! ;) Tottahan se on että hänessä on paljon Tintin näköä, kasvonpiirteissä ja se hiustöyhtö... :)
Nyt muisti pätki, taas, että miksikö Rhona on joutunut tekemisiin lain kanssa??? pliis, kertokaahan joku, vaivaa kauheesti kun en muista.
Ällöttää kun Chas on näköjään taas Alin lumoissa, niin maikailee sille. Mutta toivon ja luulen että tulee putoamaan korkeelta ja kovaa. Enkä sit halua kuulla spoilausta etukäteen, haluan jännittää kuinka käy...
Pahoittelut antamastani mielikuvasta, koska itse en aina edes muista Liamin nimeä kun se on mulle vaan tuttavallisesti Tintti. :D
Jos oikeasti Marlonin kokkailut korvataan valmisruuilla, Marlonhan voisi hakeutua muualle töihin. Eihän nyt valmisruokien lämmittämiseen ja voileipien tekemiseen juuri kokkia tarvita. Jotenkin kuitenkin tuntuu, että Marlon silti jää Villapakkaan räksyttämään.
Jäin itsekin ihmettelemään tuota sovittelua yleisöllä.
Eiköhän se Chloen isukki sieltä vielä ilmaannu sarjaan tuskin Mac antaa asioiden olla
Chloen isä on vankilassa. Ei kai se voi olla se kamala poliisi joka raiskasi Charityn, Mark Bails vai mikä se nyt oli? Voiko olla tällainen juonenkäänne?
No Chloehan oli kotona, ja Kerrykin. Ei kait sillon hälytykset päällä??? Mitenhän muuten roistopari pääsi portista sisään???