Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (43622)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä olen miettinyt, että miten porukka istuu kokoajan pubissa juomassa olutta, mutta eivät tule humalaan. Kyllä tuolla käyttömäärällä kylän jokainen asukas olisi tulkittavissa jo alkoholiongelmaisiksi :D
Mutta kukaan ei vissiin käryyttele norttia?
En ainakaan muista, että joku olisi polttanut.
Valerie oli joskus tupakka huulessa. Muita ei kyllä tule mullekaan mieleen
Mites tuo tämän päivän loppu pitäisi ymmärtää? Oliko Ross auttamassa Emmaa hyppään?
Alexandra kirjoitti:
Mites tuo tämän päivän loppu pitäisi ymmärtää? Oliko Ross auttamassa Emmaa hyppään?
Yllätyin...mutta noin siinä kai tapahtui.
Alexandra kirjoitti:
Mä ymmärsin näin:
Ross sattui paikalle ja löysi äitinsä ennen kuin se koiranulkoiluttaja. Näin mä ajattelin, kun alussa ajoi autoaan päämäärättömästi ja sitten jalkautui... Siinä vaiheessa vielä ajattelin, että Ross ehtii estää Emmaa hyppäämästä.
Voihan tuo toki sen tuuppastakin.. samaa mielipuolisukuahan he ovat. Eikä Rossin tarvis katua yhtään. Emma tappoi veljen ja isän.
Vierailija kirjoitti:
Alexandra kirjoitti:
Mä ymmärsin näin:
Ross sattui paikalle ja löysi äitinsä ennen kuin se koiranulkoiluttaja. Näin mä ajattelin, kun alussa ajoi autoaan päämäärättömästi ja sitten jalkautui... Siinä vaiheessa vielä ajattelin, että Ross ehtii estää Emmaa hyppäämästä.
Voihan tuo toki sen tuuppastakin.. samaa mielipuolisukuahan he ovat. Eikä Rossin tarvis katua yhtään. Emma tappoi veljen ja isän.
Näin vois kyllä olla, että Ross kiivastuksissaan vähän jelppas Emmaa itsemurha-aikeessaan.
olisko isä intialaistaustainen :)
satunnainen seuraaja kirjoitti:
olisko isä intialaistaustainen :)
Kenenstäköhän kyselet? Jos Moiran vauvasta niin ei.
Ehkäpä Ross vaan sattui paikalle just kun Emma oli hypännyt. Ihmettelin vain kun juoksi kiireesti pois kun kuuli sen koiran ulkoiluttajan. Emmahan yritti tappaa Rossin silloin pienenä niin hyvin sopisi kuvaan jos Ross olisi nyt vähän auttanut äitiään joka oli jokatapauksessa ollut hyppäämäässä.
Kyllä se vaan oli Moira, joka tuuppasi Emman alas.
Sitä en tiedä, nissä välissä se kerkesi sen tehdä, mutta näin luin käyneen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaan oli Moira, joka tuuppasi Emman alas.
Sitä en tiedä, nissä välissä se kerkesi sen tehdä, mutta näin luin käyneen.
Moirahan sai yllätysvauvan ja vietiin henkitoreissaan sairaalaan. Miten se nyt olis pystynyt juoksemaan Emman perässä sillalle ja tuuppaamaan se alas?
Oli moira sata varmasti.
Sehän lähti litomaan sieltä sairaalasta.
Emma oli haukkunut sitä ja syytellyt ja moira tuuppasi alas.
Kävin vähän lukemassa juonipaljastuksia niin kyllä Moira tuuppasi emman alas. Adam otta syyt niskoilleen ja pakanee vankilasta. Adamin Näyttelijä halusi pois sarjasta.
alexsandra kirjoitti:
Kävin vähän lukemassa juonipaljastuksia niin kyllä Moira tuuppasi emman alas. Adam otta syyt niskoilleen ja pakanee vankilasta. Adamin Näyttelijä halusi pois sarjasta.
Ohhoh! Näinkö kävi? Mites sitten Victoria pärjää?
Vierailija kirjoitti:
alexsandra kirjoitti:
Mitennii pärjää? Miksei pärjäisi.....??
Tykkäsin Adamista ja Victoriasta parina mutta toivon että tämä tarkoittaa sitä että Victoriasta tulee äiti jossakin vaiheessa Adamin kanssa kun ei ollut mahdollista.
Noitaa käy enemmän sääli kun "menettää" jo kolmannen lapsensa mutta onneksi Cain on tukemassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
alexsandra kirjoitti:
Mitennii pärjää? Miksei pärjäisi.....??
No kun ne vasta alkoivat taas lähentyä toisiaan, muuttivat yhteen ja nyt sitten Adam lähtee.
Victorialle tosiaan toinen sumiainen joka lähtee vankilaa pakoon. Kuinkahan yleistä tuo oikeasti on? Emmardelessa tuntuu joka toinen pakenevan vankilaa ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuosta Emmasta piti tehdä tuollainen himouskovainenkin? En ole itse kovinkaan uskonnollinen, mutta vaikuttaa silti jotenkin rienaamiselta ja uskovaisten leimaamiselta mielisairaiksi. Ikävä symppis-Ednaa...
Kylähän on täynnä normiuskovaisia. Emma ei kyllä pilaa kenenkään mainetta. Itse olen ajatellut, että tuosta hihhuloinnista olisi saatu enemmänkin irti ja nyt se jäi jotenkin pinnalliseksi.
Onko kyläläiset sinusta normiuskovaisia, oikeasti? Normitapakristitty-puolipakana-suomalaisia ennemminkin tällaisen uskovaisen mielestä ;) Normiuskovainen on minusta sellainen, joka elää todeksi uskoaan, eli esim on enempi vähempi koko ajan rukoileva, elämän pienissäkin asioissa. Nuo ovat monesti tosi pulassa verrattuna meikäläiseen, enkä silti ole kuullut kertaakaan "Auta Jeesus!" pyyntöä/ hätähuutoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauvojen isät ovat aina yllätys tässä sarjassa. Äkkiseltään tulee mieleen Vanessan ja Charityn vauvat. Nyt sitten tämä. Kai niitä on ollut muitakin?
Minä en muuten kestä Cainin ja Harrietin suhdetta. Aivan pöllö pari. Cain ei ole yhtään oma itsensä ja tuo elähtänyt pappi leikkii jotain vamppia.
Pakko tätä sarjaa on silti rakastaa❣
Cain ja Harriet ovat aivan eriparia. Vaikka Harrietista on yritettykin tehdä sellainen kovispappi, nahkatakkeineen, niin ei vaan toimi. Ashley oli edellinen mies ja nyt Cain. :`D
Harriet on kulahtanut kasvoistaan. Kiva tukka tosin. ;)
Harrietin näyttelijä on syntynyt -64, eli on 54-vuotias. Hienoa jos sinä olet nuorekkaampi senikäinen ;) Hampaat kyllä on aika ikävän näköiset...
Veikkaan, että joskus tulevaisuudessa Robert käskee Aaronia toimimaan luovuttajana Victorialle, jotta Victoria saa haluamansa lapsen.
Mutta kukaan ei vissiin käryyttele norttia?
En ainakaan muista, että joku olisi polttanut.