Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44652)
Jos ja kun Kimillä on edes jonkinlainen alibi niin ei luulis olevan kovin hankala Emmerdalen passipoliisinkaan napata kiinni Meenaa Andrean murhasta mikäli selviä ulkoisen väkivallan merkkejä. Kaikki muut retkeilijät ja ohjaajat tais kulkea pareina.
Eikä siis tarvi kertoa juonipaljastuksia, kunhan vaan pähkäilen!!
Tai itseasiassa varmaan se passipoliisi nappaisi murhaajan todennäköisemmin kiinni kuin se Leannan kuolemaa tutkimaan hälytetty tampio "murharyhmä".
Miten ihmisellä voi olla tommoset silmät Andrean näyttelijällä on??? Vai onks ne piilarit, oudon läpikuultavat. Mun mielestä ei kauniit, mitä te tykkäätte?
Mä taidan tämän jälkeen lopettaa tämän ketjun seuraamisen, harmi kun teidän kans on ollut kiva jutella. Mutta nyt tämä selviytymishaaste-episodi sai aikaan sen kun täällä tuli silmille juonipaljastuksia, niin ei ollut sitä jännitysfiilistä koko hommassa. En todellakaan halua tietää tämän jälkeen mitään etukäteen, siis heippa nyt vaan teille Emme-ystävät!
Olipa ahdistva jakso!
Saisi kyllä jo loppua tämä metsäseikkailu, ja palata takaisin kylän arkeen. Turhaan taas pitkitetään yhtä episodia.
Minusta Anna Nightingalella (Andrea) on kauniit silmät.
Joo, aivan upea katse andrealla, jotenkin lumoava. Miten ihmeessä voi olla tuollaiset silmät, ehkä tosiaan piilolinssit.
Vierailija kirjoitti:
Joo, aivan upea katse andrealla, jotenkin lumoava. Miten ihmeessä voi olla tuollaiset silmät, ehkä tosiaan piilolinssit.
Mun mielestä ne Andrean silmät on tosi oudot. Jotenkin hailakat ja ihan sumuisen näköiset. Ikäänkuin hänellä olisi harmaakaihi. Mutta ei kait noin nuorella ihmisellä? Ja miksi sitä (kaihia) ei leikattaisi? Kait ne silmät sitten vaan ovat tuollaiset.
Vierailija kirjoitti:
Andrea ja Meena tilanne ei ole vielä ohi, vaikka joku luuli Andrean kuolleen jo! Se jatkuu maanantaina ja vasta tiistain jaksossa loppuu seikkailuhaaste
Pidä juntti naamas kiinni!! Jokainen löytää noi tiedot JOS haluaa. Tänne ei tarvitse urpona tulla kertomaan.
Olen ollut Emmerdale-fani ihan sieltä alusta saakka. Telkkari on ollut rikki nyt pari viikkoa ja minusta on ihan outoa, etten ole edes Katsomosta seurannut tapahtumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Andrea ja Meena tilanne ei ole vielä ohi, vaikka joku luuli Andrean kuolleen jo! Se jatkuu maanantaina ja vasta tiistain jaksossa loppuu seikkailuhaaste
Pidä juntti naamas kiinni!! Jokainen löytää noi tiedot JOS haluaa. Tänne ei tarvitse urpona tulla kertomaan.
Se ei ole säännöissä kiellettyä!
- eri
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut Emmerdale-fani ihan sieltä alusta saakka. Telkkari on ollut rikki nyt pari viikkoa ja minusta on ihan outoa, etten ole edes Katsomosta seurannut tapahtumia.
Ei kait se sarja sitten sulle niihin tärkeä olekkaan? Itse kyllä katson vaikka jälkikäteen, jos joskus jää muutama päivä väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole säännöissä kiellettyä!
- eri
Tyhmyydestä se silti kertoo. Pitääkö kaikki olla kiellettyä ennenkuin tajuaa käytöstavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ne Andrean silmät on tosi oudot. Jotenkin hailakat ja ihan sumuisen näköiset. Ikäänkuin hänellä olisi harmaakaihi. Mutta ei kait noin nuorella ihmisellä? Ja miksi sitä (kaihia) ei leikattaisi? Kait ne silmät sitten vaan ovat tuollaiset.
Kun joskus puhutaan kylmistä kalansilmistä niin ovatkohan ne just tuollaiset kuin Andrean näyttelijällä!
Hei älkää kyselköt ulevia kun toi paljastushullu vaan sit innostuu!! Pähkäillään vaan menneitä ja nykyisiä, ei tulevia. Jos joku on niin utelias niin juonareita löytyy netistä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kait se sarja sitten sulle niihin tärkeä olekkaan? Itse kyllä katson vaikka jälkikäteen, jos joskus jää muutama päivä väliin.
Tai sitten elämässä tapahtuu jotain tärkempää ja juonesta saa halutessaan kiinni vaikka lukemalla tätä keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmisellä voi olla tommoset silmät Andrean näyttelijällä on??? Vai onks ne piilarit, oudon läpikuultavat. Mun mielestä ei kauniit, mitä te tykkäätte?
Mä taidan tämän jälkeen lopettaa tämän ketjun seuraamisen, harmi kun teidän kans on ollut kiva jutella. Mutta nyt tämä selviytymishaaste-episodi sai aikaan sen kun täällä tuli silmille juonipaljastuksia, niin ei ollut sitä jännitysfiilistä koko hommassa. En todellakaan halua tietää tämän jälkeen mitään etukäteen, siis heippa nyt vaan teille Emme-ystävät!
Minusta Andrealla on kauniit siniset silmät.
Tämä seikkailu retki ei todellakaan ole mikään ensimmäinen eikä viimeinenkään fiasko tapahtuma , kohtaus.
Onhan niitä ollut vuosien saatossa pitkä rivi.
En ees nyt muista kaikkia, mut ainakin se kun Chas synnytti vessaan.....Marlon siellä samaisessa vessassa, muka vankina lukkojen takana.
Ei hoksannut millään Marlon potkaista tai sillä putkella pasauttaa sitä vessan ikkunaa rikki.
Ja sen ex-poliisi Malonen kanssa koko papin perhe vatuloi niin naurettavasti...
Monesti uskoin että NYT Dawn tai Harriet nauhoittaa Malonen uhkailut !
Mutta ei niin ei. Sitä heittäydytään niin avuttomiksi ja kädettömiksi.
Ja Vic sitten !
Kun löysi Meenan kotisohvallaan... Vic uikutti kuin 10 vuotias. Muutenhan Vic on ollut niin tomera.
Mut Meenalle vaan tasoitetaan tietä julmuuksiin.
Joskus vaan parempi vaihtaa kanavaa, kuin katsoa kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Andrean silmistä kovasti, ovat erikoisen kauniit, tulee mieleen lähde.
Vierailija kirjoitti:
Heipat sulle. Mäkin kyllästyin paljastuksiin joskus, olin täältä pois pitkään. Mut kun on niin pal kivoja kommentteja, ni palasin takasi. Tsemppiä! Palaa joskus💖
Jännitti, kun Andrea suorastaan lietsoi Meenan murhanhimoa. Andrea moralisoi Meenaa ja jankutti tämän kanssa. Samaten aikanaan toimi Leanna.
Hauska erilainen pointti oli se et alussa luetellaan tapahtumia...
Toivotaan maanantaille vähän rauhaisempaa jaksoa.