Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44652)

Vierailija
12801/44652 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime sarjan perusteella arvailin, että oliko Kim tullut toisiin ajatuksiin ja jättää Malonen tapon selvittämisen, kun etsi Williä. Vahinko vain, että Will oli jo ehtinyt lähteä Ranskaan.

Eiköhän Kim saa selville, että Will on lähdössä iltalautalla ja ehtii sinne itsekin anelemaan miehen paluuta?

Vierailija
12802/44652 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime sarjan perusteella arvailin, että oliko Kim tullut toisiin ajatuksiin ja jättää Malonen tapon selvittämisen, kun etsi Williä. Vahinko vain, että Will oli jo ehtinyt lähteä Ranskaan.

Mutta ehtikö lähteä? Olisi hienoa, kun Kim ajelisi autolla perään ja sitten hidastettuna juoksisi kädet levällään huutaen: Will, Will, älä mene!

Kim kyynelelehtisi ja huutaisi: Don't liiiv mii, ai luuuv juu

Ja Will kääntyisi, pyyhkisi Kimin kyyneleet ja valuneet ripsivärit, kietoisi Kimin syleilyynsä: beibi, don't krai. Ai luuuv juuu forevö

Ja ajomatkalla olisi kokoajan hirveä ruuhka ja Kim tööttäilisi hermostuneena. Lopulta hyppäisi Willin syliin hajareisin. Will pyörittäisi Kimiä ympäriinsä sylissään, molempien itkiessä ja nauraessa.

Sitten suutelisivat kiihkeästi, Willin kellonhihna tarttuisi Kimin hiuksiin, sitä selvitellessä laskeutuisivat valkealle hiekalle, kuva himmenisi hitaasti ja täysi kuu loisi kimmeltävän kuvajaisen tyyneen veden pintaan....

... ... ... The end ..... .....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12803/44652 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa enää tota Meenaa ja sen hullutuksia. Kenelle Millie sitten joutuu kun Andreasta lähtee henki Meenan takia.Meneekö sitten kuitenkin Kimille??

Vierailija
12804/44652 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa enää tota Meenaa ja sen hullutuksia. Kenelle Millie sitten joutuu kun Andreasta lähtee henki Meenan takia.Meneekö sitten kuitenkin Kimille??

Kaikki selvinnee aikanaan. Maltti on valttia.

Vierailija
12805/44652 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin Andrean äitiä.

Vierailija
12806/44652 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvitti kyllä kun Dawn (vai Harriet?) sanoi Willille, että tarvitset uuden puhelimen ja Will jättikin puhelimen siihen pöydälle. Eikö olisi riittänyt vain uusi sim-kortti, jos ei halua olla tavoitettavissa?

Toinen täysin epäuskottava kuvio on tosiaan tämä Kimin halu päästä Millien huoltajaksi. Eikö Gabby vielä kuullut, kuinka Kim puhui puhelimessa jollekin, että huoltajuus on saatava keinolla millä hyvänsä. Eli jos Andrealle nyt sattuisi käymään köpelösti, Gabby "tietäisi", että Kim on syyllinen.

Tämäpä juuri, miten nyt Andrea on vaihteeksi framilla ja häntä oikein syötetään nyt Kimille uhriksi.. vaikka syyllinen onkin sitten joku toinen.

Tämän takia mä tykkään spoilereista, kun siten mä kiinnitän aivan eritavalla huomioita hahmoihin, joihin en muutoin välttämättä huomaa. Vaikka tiettyjä juonia pitkitetäänkin, niin osa juonista alkaakin todella hitaasti ja pitkän ajan kuluessa kypsyy kohtaloonsa. Mun mielestä ne ovat mielenkiintoisia nämä juonien alut.

Mielestäni spoilerit lässähdyttää kaiken jännityksen ja mielenkiinnon, kun tietää jo tulevan. Olen itsekin tutkinut tulevia tapahtumia, mutta kunnioituksesta muita kohtaan, en niitä kerro.

Vierailija
12807/44652 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvitti kyllä kun Dawn (vai Harriet?) sanoi Willille, että tarvitset uuden puhelimen ja Will jättikin puhelimen siihen pöydälle. Eikö olisi riittänyt vain uusi sim-kortti, jos ei halua olla tavoitettavissa?

Toinen täysin epäuskottava kuvio on tosiaan tämä Kimin halu päästä Millien huoltajaksi. Eikö Gabby vielä kuullut, kuinka Kim puhui puhelimessa jollekin, että huoltajuus on saatava keinolla millä hyvänsä. Eli jos Andrealle nyt sattuisi käymään köpelösti, Gabby "tietäisi", että Kim on syyllinen.

Tämäpä juuri, miten nyt Andrea on vaihteeksi framilla ja häntä oikein syötetään nyt Kimille uhriksi.. vaikka syyllinen onkin sitten joku toinen.

Tämän takia mä tykkään spoilereista, kun siten mä kiinnitän aivan eritavalla huomioita hahmoihin, joihin en muutoin välttämättä huomaa. Vaikka tiettyjä juonia pitkitetäänkin, niin osa juonista alkaakin todella hitaasti ja pitkän ajan kuluessa kypsyy kohtaloonsa. Mun mielestä ne ovat mielenkiintoisia nämä juonien alut.

Mielestäni spoilerit lässähdyttää kaiken jännityksen ja mielenkiinnon, kun tietää jo tulevan. Olen itsekin tutkinut tulevia tapahtumia, mutta kunnioituksesta muita kohtaan, en niitä kerro.

Tämä. Niiiin samaa mieltä

Vierailija
12808/44652 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän jaksossa alkoi sitten tämä kunnon hulluttelut. Hänen persoonastaan koko jaksossa näkyi selvä antisosiaalisuus, kostonhimo ja se, että hän ei todellakaan enään välitä mistään. Loistava näyttelijä valittu!

Vierailija
12809/44652 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin oli kuvattu Meenan yksinäisyyttä. Katseli surkeana mäeltä toisten hauskanpitoa. On oikeasti tosi onneton ihminen. Kieroilulla saa pidettyä ihmisiä lähellään, teeskentelemällä "auttaa" siskoaan... ihan tunnekylmä. Siis loistavaa näyttelijän työtä

Hauskasti oli kuvattu kun Vic ja David katsoi nätisti toisiaan, Priya ja Ellis, Davidin kitataran soiton aikaan...

Vierailija
12810/44652 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

😉🙂🤔

Ai niin. Lepyin vkl aikana, heti ma alkoikin tapahtua. Hyvä Emmerdale.

t. Se joka moitti perjantain jaksoa rimanalitukseksi

Emme on kuitenkin sarjojen parhautta

Vierailija
12811/44652 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ! Voi elämä miten Meena myönteisesti koko juni tähän mennessä kirjoitettu .

Hyi hitto.

No, eilisen illan jaksossa, kun Meena järjesti ja mankui saada itsensä siirrettyä Vicin kanssa samaan ryhmään, niin Andrea NÄKI ja KUULI 😲...

Siis Andrea varmaankin antaa sitten todistaja lausunnon Vicin jutussa, ja on varteenotettava todistaja, ja tässä on se syy miksi Meena ottaa seuraavaksi Andrea pois päiviltä.

Taidanpa jättää tämän ja huomis illan Emikset katsomatta.

En pysty 😰

Vierailija
12812/44652 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen että joskus syksyn aikana joku täällä kirjoitti että kun Andrea kuolee, niin Millie jää isälleen.

Hän palautuu siihen mennessä , missä sitten onkaan.

Ja he lähtevät toistaiseksi pois kylästä.

Jamie ottaa niin raskaasti Andrea poismenon.

Ja Meena...en surkuttele yhtään hänen yksinäisyyttä.

Hän on ihmispaholainen.

Vakavasti päästään sairas.

Ja syyttömät joutuvat kärsimään.

Hän saa mitä ansaitsee.

Vierailija
12813/44652 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin oli kuvattu Meenan yksinäisyyttä. Katseli surkeana mäeltä toisten hauskanpitoa. On oikeasti tosi onneton ihminen. Kieroilulla saa pidettyä ihmisiä lähellään, teeskentelemällä "auttaa" siskoaan... ihan tunnekylmä. Siis loistavaa näyttelijän työtä

Hauskasti oli kuvattu kun Vic ja David katsoi nätisti toisiaan, Priya ja Ellis, Davidin kitataran soiton aikaan...

Tuossa kohtauksessa Meena oli juuri KUULLUT ( teltasta ) Davidin rakkauden tunnustuksen Vicille. Ja David sanoi : "huomenna jätän Meenan"...

Joten Meena oli eilisessä kohtauksessa täydessä "hysteriassa" ja mieli jo suunnittelee hyytävää kostoa.

Siksi Meena seisoiskeli kuin hyeena mäen päällä.

Vierailija
12814/44652 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkö jotenkin väärin vai onko siis molemmilla joukkueilla harmaat hupparit?

Kun näkyi jotain punaisiakin asuja...

Charityllä ja Macilla on samanväriset, vaikka eri joukkueissa.

Joo, näin vissiin😆

Vierailija
12815/44652 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän päivän jaksossa alkoi sitten tämä kunnon hulluttelut. Hänen persoonastaan koko jaksossa näkyi selvä antisosiaalisuus, kostonhimo ja se, että hän ei todellakaan enään välitä mistään. Loistava näyttelijä valittu!

Joo ja hyvä, jos alkaisi jo tämä kuvio edetä.

Vierailija
12816/44652 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas sinne jokeen humpsahti? Ainakin charles mutta menikö manpreet ja? Vai vici? Jänniä ja mukavia jaksoja nyt.

Vierailija
12817/44652 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies47 kirjoitti:

Kukas sinne jokeen humpsahti? Ainakin charles mutta menikö manpreet ja? Vai vici? Jänniä ja mukavia jaksoja nyt.

Charles ja Manpreet, Vic ja David

luulen minä

Vierailija
12818/44652 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, hengenvaaraa saatiin aikaan jopa ilman Meenan toimia. Mutta onpa vastuutonta laittaa selviytymishaaste paikkaan jossa riippusillalla saa olla vain kaksi ihmistä.

Vierailija
12819/44652 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies47 kirjoitti:

Charles ja Manpreet, Vic ja David

luulen minä

Mun mielestä kaksi jäi roikkumaan siltaan kiinni. En ole varma ketkä.

Vierailija
12820/44652 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen tunteiden tuuliviiri tuo David. Ei ole mennyt kuin ehkä päiviä siitä kun ei halunnut Vicin kanssa olla tekemisissä ja nyt tunnustaa jo rakkauttaan. (Sarjan muissa tapahtumissa ei edetä yhtään, niin ei voi olla kulunut viikkoja.)

Kaupunkilaismuijana ihmettelin sitä telttapaikkaa. Sehän oli ihan kuopassa. Miten se muka oli niin täydellinen paikka, että ei muu kelvannut??

Ketju on lukittu.