Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (43622)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt meni överiksi. Moira sai vauvan, Emma poltti ladon ja ampui Finnin, josta varmaan syytetään Adamia.
Liikaa, liikaa.
Pelkästään tuosta Moiran yllätysvauvasta olisi saanut tarpeeksi draamaa, jos olisi annettu sen kannatella juonta. Tulipalo oli jo ihan turhaa.Kuka tuon vauvan isä on? Pete vai Cain?
Moirahan huusi liekkien keskeltä, että vauva on Peten. Siksi Emma ryhtyi pelastamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt meni överiksi. Moira sai vauvan, Emma poltti ladon ja ampui Finnin, josta varmaan syytetään Adamia.
Liikaa, liikaa.
Pelkästään tuosta Moiran yllätysvauvasta olisi saanut tarpeeksi draamaa, jos olisi annettu sen kannatella juonta. Tulipalo oli jo ihan turhaa.Kuka tuon vauvan isä on? Pete vai Cain?
Moirahan huusi liekkien keskeltä, että vauva on Peten. Siksi Emma ryhtyi pelastamaan.
No daa. Tuohan just ei todista yhtään mitään paitsi että moira ei ole tyhmä.
Moirasta ei huomannut, että odottaa vauvaa. Oli vaan kovin väsynyt. Vauva siis syntyi ennen aikojaan järkytyksen takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikaa, liikaa.
No mutta eihän se ole muidenkaan kanssa ollut lähiaikoina. Ja kai sitä nyt kuoleman pelossa kertoo kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikaa, liikaa.
No mutta eihän se ole muidenkaan kanssa ollut lähiaikoina. Ja kai sitä nyt kuoleman pelossa kertoo kaiken.
Vehtasihan se Caininkin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikaa, liikaa.
Luulenpa, että Moira sanoi Peten isäksi, että Emmasta saisi jonkun otteen. Moira jotenkin tuntee Emmaa. JOs olisi Cainin vauvasta ollut puhetta, niin sehän olisi tappanut s**tanan sikiön siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vauvojen isät ovat aina yllätys tässä sarjassa. Äkkiseltään tulee mieleen Vanessan ja Charityn vauvat. Nyt sitten tämä. Kai niitä on ollut muitakin?
Minä en muuten kestä Cainin ja Harrietin suhdetta. Aivan pöllö pari. Cain ei ole yhtään oma itsensä ja tuo elähtänyt pappi leikkii jotain vamppia.
Pakko tätä sarjaa on silti rakastaa❣
Cain ja Harriet ovat aivan eriparia. Vaikka Harrietista on yritettykin tehdä sellainen kovispappi, nahkatakkeineen, niin ei vaan toimi. Ashley oli edellinen mies ja nyt Cain. :`D
Harriet on kulahtanut kasvoistaan. Kiva tukka tosin. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikaa, liikaa.
Pelkästään tuosta Moiran yllätysvauvasta olisi saanut tarpeeksi draamaa, jos olisi annettu sen kannatella juonta. Tulipalo oli jo ihan turhaa.
Niin.. mä en tykkää yhtään tästä Finnin kuolemasta, vaikka vähän turha täytehahmohan tuo oli ja pienessä kylässä ruuhkaksi saakka homoja.
Saippuassa pitää spektaakkeli olla kerran vuoteen ja tällä kertaa se oli nyt tämmöinen. Edellisellä kerralla oli se James Bartonin kuolonpudotuksen aiheuttama ketjukolari. Vai oliko tässä välissä jotain..? :D
Sitä olen miettinyt, että miten porukka istuu kokoajan pubissa juomassa olutta, mutta eivät tule humalaan. Kyllä tuolla käyttömäärällä kylän jokainen asukas olisi tulkittavissa jo alkoholiongelmaisiksi :D
Vierailija kirjoitti:
Hyppääkö se Emma alas?
Ymmärtääkseni kyllä. Muutama jaksohan on alkanut siten, että Emma makaa maassa verissään ja Raamatun säkeitä luetaan. Siinä se Emma makaa hymyillen, rauhan saaneena. Hän on päässyt Jamesin luo.
Vierailija kirjoitti:
Sitä olen miettinyt, että miten porukka istuu kokoajan pubissa juomassa olutta, mutta eivät tule humalaan. Kyllä tuolla käyttömäärällä kylän jokainen asukas olisi tulkittavissa jo alkoholiongelmaisiksi :D
Harvemmin mitään määristä puhutaan, mutta yksi lounaalla juotu olut ei tunnu missään. Monihan juo puolikkaita tai sitten shandyja.
Pikku knoppi: niillähän on toisinaan kuvauksissa pieni ongelma, kun ottoja on useita, niin näyttelijät alkaa olla huppelissa. Niistä hanoista tulee ehtaa tavaraa.
Mitä tuolle Emmalle käy? Olen kuullut version, että tappaa itsensä, Lachlan tappaa hänet, ja Moira tappaa hänet. Siis miten on?
Väärä Barton kuoli. Finn oli heistä paras.
Paljon mieluummin olisi pitänyt laittaa ulos tylsä Pete, turhake Ross tai pikkulapsimainen valittaja Adam, joilla ei kellään ole edes mitään kunnon juonitarinoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin mitään määristä puhutaan, mutta yksi lounaalla juotu olut ei tunnu missään. Monihan juo puolikkaita tai sitten shandyja.
Pikku knoppi: niillähän on toisinaan kuvauksissa pieni ongelma, kun ottoja on useita, niin näyttelijät alkaa olla huppelissa. Niistä hanoista tulee ehtaa tavaraa.
Esim Zakin näyttelijällä on oma nimikko posliini tuoppi koska näyttelijä ei juo
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuolle Emmalle käy? Olen kuullut version, että tappaa itsensä, Lachlan tappaa hänet, ja Moira tappaa hänet. Siis miten on?
Emma tappaa itsensä kun hyppää sillalta alas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikaa, liikaa.
Dna testi todistaa että Cainin tuskin Moira itsekään tiesi kun ei tiennyt edes raskaudestaan
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuosta Emmasta piti tehdä tuollainen himouskovainenkin? En ole itse kovinkaan uskonnollinen, mutta vaikuttaa silti jotenkin rienaamiselta ja uskovaisten leimaamiselta mielisairaiksi. Ikävä symppis-Ednaa...
Kylähän on täynnä normiuskovaisia. Emma ei kyllä pilaa kenenkään mainetta. Itse olen ajatellut, että tuosta hihhuloinnista olisi saatu enemmänkin irti ja nyt se jäi jotenkin pinnalliseksi.
Minä taas olin ihan varma, että vauva on Cainin, koska minulta on kyllä mennyt täysin ohi, että Moira olisi ollut Peten kanssa.
Vauvojen isät ovat aina yllätys tässä sarjassa. Äkkiseltään tulee mieleen Vanessan ja Charityn vauvat. Nyt sitten tämä. Kai niitä on ollut muitakin?
Minä en muuten kestä Cainin ja Harrietin suhdetta. Aivan pöllö pari. Cain ei ole yhtään oma itsensä ja tuo elähtänyt pappi leikkii jotain vamppia.
Pakko tätä sarjaa on silti rakastaa❣