Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (43622)

Vierailija
1241/43622 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on ruvennut sellainen ärsyttää että joitakin sarjassa olevia näytetään nykyään tosi harvoin esim Diane ja Doug sekä Brenda mutta sitten osaa Debbie ja Charity sekä Ross joka jaksossa.

Onko kukaan samaa mieltä? Ketä kaipaatte enemmän ruutuun?

Vierailija
1242/43622 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandra kirjoitti:

Mua on ruvennut sellainen ärsyttää että joitakin sarjassa olevia näytetään nykyään tosi harvoin esim Diane ja Doug sekä Brenda mutta sitten osaa Debbie ja Charity sekä Ross joka jaksossa.

Onko kukaan samaa mieltä? Ketä kaipaatte enemmän ruutuun?

Ainahan se on mennyt niin, että yhden tahon elämä on ollut enemmän framilla kuin toisten. Ei ärsytä mua ollenkaan. Kohta taas voidaan olla pitkäkin aika ilman Debbien elämää, se on vaan positiivista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1243/43622 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

alexsandra kirjoitti:

Muakin on mietitttänyt tuo että mitenkä Zoella on mennyt 2lapsen yksinhuoltajana ja skitsofreenikkona. Varsinkin kun hänellä ei ainakaan sarjassa ollut menestystä ihmissuhteissa.

Haittaako muuten ketään muuta että lapsena Joseph oli vaalea niin kuin molemmat vanhempansa mutta tämä aikuinen on aika tummatukkainen ja piirteinen.

No useinhan lapset on pellavapäitä, ja hiukset ja piirteet tummuvat iän myötä. Ollaan molemmat miehen kanssa tummahiuksisia, lapset oli pienenä ihan tosi vaaleahiuksisia ja -piirteisiä, nyt varsinkin teinipojalla alkanut hiukset tummua, ja näyttää tulevan samanlaiset tummat, voimakkaat kulmat kuin isällään. 

Ja sitä paitsi sarjoissa voi olla vaikea saada samannäköistä aikuista näyttelijää, kuin mitä roolihahmo ollut lapsena. 

Vierailija
1244/43622 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

alexsandra kirjoitti:

Muakin on mietitttänyt tuo että mitenkä Zoella on mennyt 2lapsen yksinhuoltajana ja skitsofreenikkona. Varsinkin kun hänellä ei ainakaan sarjassa ollut menestystä ihmissuhteissa.

Haittaako muuten ketään muuta että lapsena Joseph oli vaalea niin kuin molemmat vanhempansa mutta tämä aikuinen on aika tummatukkainen ja piirteinen.

No useinhan lapset on pellavapäitä, ja hiukset ja piirteet tummuvat iän myötä. Ollaan molemmat miehen kanssa tummahiuksisia, lapset oli pienenä ihan tosi vaaleahiuksisia ja -piirteisiä, nyt varsinkin teinipojalla alkanut hiukset tummua, ja näyttää tulevan samanlaiset tummat, voimakkaat kulmat kuin isällään. 

Ja sitä paitsi sarjoissa voi olla vaikea saada samannäköistä aikuista näyttelijää, kuin mitä roolihahmo ollut lapsena. 

Totta, mutta edellisen kommentoijan pointti olikin että Tomin/Josephin molemmat vanhemmat oli aikuisena vaaleita. Ei tummahiuksisia kuten esim sinä ja miehesi.

Vierailija
1245/43622 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muuten pitkästä aikaa hauska jakso eilen. Siis Aaronin ja lääkärimiehen treffit. Siinäpä vasta suloinen tyyppi!

Mutta ei, Aaron vaan synkistelee RobRonin perään. Är-syt-tä-vää!

Vierailija
1246/43622 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emis on menettänyt makunsa  :(   Joka jaksossa jotain jonninjoutavaa täyttöainesta jaksolle ja löpinää.

Aiheet junnaavat liikaa paikoillaan.  Ainoastaaan roistot pääsevät tempuissaan eteenpäin.

Niin Emma kuin Robert jatkavat kieroja ja sairaita juonittelujaan.

Ei tarvii olla pappi eikä psykologi kun huomaisi miten Emma on pahasti sairas.

Mutta sarjan henkilöt eivät nää sitä eivätkä mitään.

Katson nykyään vain pari jaksoa viikossa, ja hyvin pääsee kärryille.

Vierailija
1247/43622 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli muuten pitkästä aikaa hauska jakso eilen. Siis Aaronin ja lääkärimiehen treffit. Siinäpä vasta suloinen tyyppi!

Ihanaa että joku muukin ei ole Robronin fani. Aaron olisi onnensa ansainnut vaikka tämän Alexin kanssa mutta kun ei

Vierailija
1248/43622 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

alexsandra kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa että joku muukin ei ole Robronin fani. Aaron olisi onnensa ansainnut vaikka tämän Alexin kanssa mutta kun ei

Ongelma on siinä että Aaron ei ole ansainnut onnea. Ihan hiton häiriintynyt ihminen. Sekin kun hakkasi sen Finnin eksän. Minusta olisi ansainnut huomattavasti pidemmän linnatuomion.

Mutta voi kun Aaron on niin herkkä ja kiltti. Pah!

Vierailija
1249/43622 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ansaitsee onnen paitsi Emma

Vierailija
1250/43622 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

alexsandra kirjoitti:

Kaikki ansaitsee onnen paitsi Emma

Joo Emmaan ei enää edes terapia auta :)

Vierailija
1251/43622 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Robert minkä teit siis hyi!

Vierailija
1252/43622 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaron ja Jackson oli se ainoa oikea pari minulle. Olin aluksi iloinen Aaronin paluusta, mutta tarkemmin ajatellen kaikki on sen jälkeen ollut vain vanhan toistoa.

Ja samaa mieltä, että sarja junnaa muutenkin paikoillaan. Emmasta päästään pian, mutta sen verran tiedän tulevasta, että uusi sarjamurhaaja on jo tulossa. Ja lisää seksuaalivähemmistöjä. Ei sillä, että minulla olisi jotain niitä vastaan, mutta olen pettynyt etenkin siihen, että nyt suosikki-Bartonini Hannahkin palaa kylään miehenä. Eihän hahmon transsukupuolisuudesta ollut aiemmin mitään viitteitä. :/

Vierailija
1253/43622 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä, että minulla olisi jotain niitä vastaan, mutta olen pettynyt etenkin siihen, että nyt suosikki-Bartonini Hannahkin palaa kylään miehenä. Eihän hahmon transsukupuolisuudesta ollut aiemmin mitään viitteitä. :/

Oho tätä minäkään en tiennyt. Onko näyttelijä eri?

Vierailija
1254/43622 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu on eri näyttelijä.

Vierailija
1255/43622 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

alexsandra kirjoitti:

Totta, mutta edellisen kommentoijan pointti olikin että Tomin/Josephin molemmat vanhemmat oli aikuisena vaaleita. Ei tummahiuksisia kuten esim sinä ja miehesi.

Rachelin vaaleus tuli purkista.

Vierailija
1256/43622 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaron ja Jackson oli se ainoa oikea pari minulle. Olin aluksi iloinen Aaronin paluusta, mutta tarkemmin ajatellen kaikki on sen jälkeen ollut vain vanhan toistoa.

Ja samaa mieltä, että sarja junnaa muutenkin paikoillaan. Emmasta päästään pian, mutta sen verran tiedän tulevasta, että uusi sarjamurhaaja on jo tulossa. Ja lisää seksuaalivähemmistöjä. Ei sillä, että minulla olisi jotain niitä vastaan, mutta olen pettynyt etenkin siihen, että nyt suosikki-Bartonini Hannahkin palaa kylään miehenä. Eihän hahmon transsukupuolisuudesta ollut aiemmin mitään viitteitä. :/

Oho! Olihan se Hannah sellainen lässynlässyn ilman mitään omaa identiteettiä, että hyvinkin olisi voinut olla trans jo silloin. Ei tiennyt onko kissa vai kala.

Vierailija
1257/43622 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Rachelin vaaleus tuli purkista.[/quote]

Jaa tuli vai? Itse olin niin nuori silloin että muistan hänet kyllä vaalea hiuksisena

Vierailija
1258/43622 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas vierähtänyt aikaa Ashleyn kuolemasta kun Gabby oli ollut 5kk poissa.

Vierailija
1259/43622 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robert! <3 Enpä ole aikaisemmin tuosta jannusta tykännyt, edes lapsena... mutta tekipä tempun Lawrencelle.

Nauroin vedet silmissä sen sänkykohtauksen ajan ja kun Finn ryntäs sisään. (kuka oikeasti työntyy toisten makkariin saamatta lupaa... etenkin työnantajansa?)

Vierailija
1260/43622 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin jatkuu tuplajaksot?

Eivät ne jatku?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä