Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
10621/44653 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moira syntynyt 1974 ja Liam 1982 ovat oikeasti pari.

On sit ikäeroo 8 vuotta. Mulla oli mieheni kanssa myös 8 vuotta, toisinpäin vaan eli hän oli mua vanhempi ja sekin tuntui paljolta, erohan lopulta tuli meille. Ehkä noinpäin onkin parempi kun me naiset vanhetaan hitaammin... !!! :)

Vierailija
10622/44653 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä.. en millään saa lähetettyä kommenttia jossa mietin että on riskialtista että Meena pitää Leannan sormusta

Myöhemmin päätyy vielä Noahin käsiin ihmeteltäväksi.

Ei kuitenkaan sormeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10623/44653 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sit ikäeroo 8 vuotta. Mulla oli mieheni kanssa myös 8 vuotta, toisinpäin vaan eli hän oli mua vanhempi ja sekin tuntui paljolta, erohan lopulta tuli meille. Ehkä noinpäin onkin parempi kun me naiset vanhetaan hitaammin... !!! :)

Ei ne ihmisten parisuhteet ole noin yksiselitteisiä. Sun kommentti on jotenkin herttaisen naivi. Jos, teillä meni puihin, niin toki muillakin...

Vierailija
10624/44653 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoista Emmerdale ajoista tuli mieleen Edna. Aina nauratti, kun se paheksui kaikkea mahdollista ja heitti hyviä kommentteja. Kunnon mummohattu päässä. Ihana hahmo oli.

Vierailija
10625/44653 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne ihmisten parisuhteet ole noin yksiselitteisiä. Sun kommentti on jotenkin herttaisen naivi. Jos, teillä meni puihin, niin toki muillakin...

Enhän niin sanonut, luepa uudestaan. Tarkoitin että ehkä heillä toimii paremmin noin päin kun nainen on vanhempi. Meillä ei toiminut että mies oli 8 vuotta vanhempi.

Vierailija
10626/44653 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuolla Emmerdalessa ollut ennenkin hurjimusnaisia. Mm. Sadie, Jimmyn vaimo.

Ei ollut mikään sunnuntaipullalle tuoksuva emäntä😲

Vierailija
10627/44653 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enhän niin sanonut, luepa uudestaan. Tarkoitin että ehkä heillä toimii paremmin noin päin kun nainen on vanhempi. Meillä ei toiminut että mies oli 8 vuotta vanhempi.

Maailmassa on silti aivan varmasti myös onnellisia pareja joissa mies on kahdeksan vuotta vanhempi. Ja tämä tästä aiheesta, kiitos.

Vierailija
10628/44653 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhoista Emmerdale ajoista tuli mieleen Edna. Aina nauratti, kun se paheksui kaikkea mahdollista ja heitti hyviä kommentteja. Kunnon mummohattu päässä. Ihana hahmo oli.

Mitähän Edna olis tykännyt Meenasta!   :)  Olisikohan pannut psykopaatin kuriin.

Vierailija
10629/44653 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ednan näyttelijä näytteli myös Hyasinth Bouguetin vamppisiskoa, se tuli kyllä ihan puskista. Loisto tyyppi.

Vierailija
10630/44653 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ednan näyttelijä näytteli myös Hyasinth Bouguetin vamppisiskoa, se tuli kyllä ihan puskista. Loisto tyyppi.

Oikeesti? Hiukkasen erilaiset roolit😮🤔

Vierailija
10631/44653 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä juuri itsekin mietin, siinä oli loistava näyttelijä. Kaksi vastakkaisen ääripään roolia, Hyasintin Rose-sisko ja Edna!  :)

Vierailija
10632/44653 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muisti pätkii taas, kun alettiin vanhoja muistella niin kukas olikaan Ericin nainen ennen Brendaa ja Valerieta? Vai oliko ketään, yksin vanha saita ja ahne äkäpussi silloin. Ihana Val kesytti...

Vierailija
10633/44653 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muisti pätkii taas, kun alettiin vanhoja muistella niin kukas olikaan Ericin nainen ennen Brendaa ja Valerieta? Vai oliko ketään, yksin vanha saita ja ahne äkäpussi silloin. Ihana Val kesytti...

Ainakin joku nainen on ollut, Davidin äiti.

Vierailija
10634/44653 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyl äkkiä muista ketään. Vai oisko olla joku niistä poliittisista piireistä??? Jotenkin tuntuu, et silloin kun David tuli kuvioihin olis ollu akaton mies...

Vierailija
10635/44653 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Davidin äitiä ei ole näytetty sarjassa.

Ennen Valeriata. Oli Gloria jonka kanssa olivat politiikassa.

Aiempien järjestystä en muista mutta onhan niitä ollut Rosemary oli vaimo sarjan alkupuolella joka kuoli lentoturman aikaan. Oli vähän epäselvyyttä kun tappelivat Ericin kanssa että johtuiko koulema onnettomuudesta. Lisäksi oli joku ulkolainen morsian.

Vierailija
10636/44653 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Davidin äitiä ei ole näytetty sarjassa.

Ennen Valeriata. Oli Gloria jonka kanssa olivat politiikassa.

Aiempien järjestystä en muista mutta onhan niitä ollut Rosemary oli vaimo sarjan alkupuolella joka kuoli lentoturman aikaan. Oli vähän epäselvyyttä kun tappelivat Ericin kanssa että johtuiko koulema onnettomuudesta. Lisäksi oli joku ulkolainen morsian.

Kiitti, joo ton Glorian mä muistankin nyt, siihen aikaan olen kattonut mutta en noitten sitä aiempien vaimojen aikaan vielä kattonut. No aikamoinen naistenmies... ;) Aika kesyä oli siihen aikaan kylässä meno, nykyiseen verrattuna.

Vierailija
10637/44653 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran näköjään muistin väärin. Elizabeth os Feldman oli se vaimo joka kuoli ei Rosemary. Yksi vaimo oli ennen häntä Eileen. Eli Ericin vaimot Eileen erosin, Elizabeth kuoli, Dee Dee erosi, Val kuoli.

Vierailija
10638/44653 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosta unohtui Gloria Dee Deeb ja Valin välissä erosivat

Vierailija
10639/44653 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sen verran näköjään muistin väärin. Elizabeth os Feldman oli se vaimo joka kuoli ei Rosemary. Yksi vaimo oli ennen häntä Eileen. Eli Ericin vaimot Eileen erosin, Elizabeth kuoli, Dee Dee erosi, Val kuoli.

Hyvin muistettu! No entäs sitten se juttu kun muistelen että oliko Ericillä ja Rodneyllä kisaa samasta naisesta jossain vaiheessa, kauan sitten. Nythän Rodneytä ei paljoa näytetä. Ericistä vuorostaan kaksi naista taisteli mutta Faithille tulikin tärkeempää mietittävää. Kiva välillä muistella vanhojakin..nykyiset jutut on niin rankkoja.

Vierailija
10640/44653 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhojen muistelusta puheen ollen, olikos Eric pormestari silloin kun hänellä oli vaimona Gloria? Muistelisin, että se Gloria oli näyttävä nainen ja Eric silloin itse ilkimys.

Ketju on lukittu.