Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44653)

Vierailija
9941/44653 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä noista brittien lääkkeiden nimistä, ovat eri kuin Suomessa mut olikohan edes Diapamia? Jospa oli sittenkin särkylääkettä...hmmm

Vierailija
9942/44653 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Priya oli taas yhessä jaksossa, pitkään ollut pois... Leylan ja Liamin häät on kyl näkemisen arvoset, luulen...

Oli kyllä varsinaiset korona-ajan häät. Eikä minusta yhtään Leylan näköiset. Hän kun rakastaa kaikkea näyttävää ja arjessakin pukeutuu aina viimeisen päälle, niin tuollaiset latohäät ei istunut ollenkaan siihen. Olisin odottanut jotain kimallusta ja suunnilleen joutsenia takapihalle.

Niin no, ehkä korona on jotenkin vaikuttanutkin asiaan?

Paikallahan ei ollut mitään satoja tai edes kymmeniä vieraitakaan/ vältetty suurta joukkokohtausta.

Paikka hieman vaatimaton, mutta kimallusta kyllä ( valoketjuja, upeat tuolit vieraille...).

Laylan puku ei mikään krumeluuri, mutta tyylikäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9943/44653 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leanna on 17-vuotias ja naimisiin pitäisi mennä Jacobin mielestä.

Pitikö Mandyn vielä käydä rähjäämässä Liville, toinen on jo pahoillaan. Mitä tuossa voi tehdä enää muka.

Vierailija
9944/44653 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bernice ei edes huomaa raskaana olevaa tytärtään ja Gabby purkaa turhautumistaan entisiin kavereihinsa. Gabbystä on tullut ilkeä, Bernice on enemmänkin vain itsekäs.

Vierailija
9945/44653 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli kyl nätti B:n hääpuku. Kaunis morsian...

Ja Bernice näytti suttuiselta sutturalta kermakakkupuvussaan, hunnutettuna  ikäänkuin   "puhdas morsian"...  säälittävä känniääliö.

Leylan rinnalla jää toiseksi!

Ei se Bearnicenkaan puku nyt sentään kermakakku ollut.

Kaunis mekko, joka sopi pitkähkölle vartalolle.

Huntu oli ja tukka olivat sekaisin, tarkoituksella.

Vierailija
9946/44653 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leanna on 17-vuotias ja naimisiin pitäisi mennä Jacobin mielestä.

Pitikö Mandyn vielä käydä rähjäämässä Liville, toinen on jo pahoillaan. Mitä tuossa voi tehdä enää muka.

Kuka toimii järkevästi tuollaisessa tilanteessa?

Edes todellisuudessa...

Vierailija
9947/44653 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ottaisin vaimoksi bernicen ennemmin kuin leylan. Bernice on huumorintajuinen, pirteä, kaunis, älykäs jne. Toki leylakin on kaunis, mutta vaikeampi luonne ja määräilevä. Liian "jämäkkä" minun makuuni. Ei naten kalkkuna-tila taida kooltaan olla niitä suurimpia, neljä kalkkunaa parin neliön aitauksessa.

Vierailija
9948/44653 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ottaisin vaimoksi bernicen ennemmin kuin leylan. Bernice on huumorintajuinen, pirteä, kaunis, älykäs jne. Toki leylakin on kaunis, mutta vaikeampi luonne ja määräilevä. Liian "jämäkkä" minun makuuni. Ei naten kalkkuna-tila taida kooltaan olla niitä suurimpia, neljä kalkkunaa parin neliön aitauksessa.

Olen kyllä hiukan eri mieltä tuosta Bernicen älykkyydestä... aikamoinen hepsankeikka! Kaunis ehkä, jos ei ole kännissä ja suttuinen. Leyla on kyllä määrätietoinen, mutta jos kahdesta pahasta pitäisi valita niin Leyla saa mun pointsit. :)

Mä kans hämmästyn kun infottiin suuresta katastrofista tilalla, niin olikin vain neljä kalkkunaa! Tietysti, riippuen testituloksista että laajeneeko muihinkin eläimiin...

Vierailija
9949/44653 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Bernicen hiukset jo käsitelty ketjussa?

Ennen oli aidon näköiset, nyt kökkö muoviperuukki.

Onko ollu sairaana, toiv. ei.

Vierailija
9950/44653 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä hiukan eri mieltä tuosta Bernicen älykkyydestä... aikamoinen hepsankeikka! Kaunis ehkä, jos ei ole kännissä ja suttuinen. Leyla on kyllä määrätietoinen, mutta jos kahdesta pahasta pitäisi valita niin Leyla saa mun pointsit. :)

Mä kans hämmästyn kun infottiin suuresta katastrofista tilalla, niin olikin vain neljä kalkkunaa! Tietysti, riippuen testituloksista että laajeneeko muihinkin eläimiin...

Tykkäsin ennen Bernicestä, mutta nyt tuo toivoton itsekeskeisyys alkoi pänniä. Bernice on nätti ja hauska, vähän höpsö, mutta jostain syystä miessuhteet ei onnistu.

Leyla on taas tahtonainen, yrittäjä ja monissa liemissä keitetty. Toivottavasti ovat Liamin kanssa onnellisia, vaikka varmaankin draamaa Bernicen taholta on odotettavissa.

Vierailija
9951/44653 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaakoppi on selvästi isäpuolensa poikapuoli. 

Se Jacobin kosintasessio oli kyllä tosi outo kuvio🤤.

Eihän ne edes kunnolla seurustelleetkaan.

Leyla vaan kaunistuu "vanhetessaan".

Oli kyllä outo, ei vakavampaa seurustelua tai edes pidetty yhteyttä ja Jacob tulee kosii!

Tämä ei ole dokumenttia...

Mitä! Eikö? Ihan luulin.

Vierailija
9952/44653 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On käsitelty! Etkö lue kommentteja? Ja kommentoit silti... outoa.

Vierailija
9953/44653 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bernicestä varmaan yritettiin tehdä jotenkin tragikoominen.

Vaikka todellisuudessa ei naurattaisi, niin saattaahaan tuollaiseen samaistuakin (jos on ollut sydänsuruja).

Musta se oli onnistunut. Samaahan se teki Andyn kanssa. Ei pääse nainen raidoistaan. Roikkuu miehessä, joka on jatkanut matkaansa.

Vierailija
9954/44653 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bernice ei edes huomaa raskaana olevaa tytärtään ja Gabby purkaa turhautumistaan entisiin kavereihinsa. Gabbystä on tullut ilkeä, Bernice on enemmänkin vain itsekäs.

Gabbysta tullut ilkeä?

Gabby on ollut aina pirun viheliäinen. Pienestä lapsesta saakka. Jopa inhosin sitä aikoinaan. Kasvu vähän tasoitti hänen särmiään, mutta nyt on taas palattu vanhaan Gabbyyn.

Bernice on myös aina ollut oman napansa tuijottaja. Jättänyt lapsensa samantien, kun pimpula on halunnut laukata miehen perässä maailman ääriin.

Vierailija
9955/44653 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Livin syyllisyydentunne Paulin kuolemasta on aivan kohtuuttoman suuri. Ei kai kukaan sitä odottanut, että Liv olisi jaksanut vetää Paulin ulos ladosta.

Jos taas Liv olisi jäänyt latoon, hän olisi kuollut itsekin. Nyt Liv on jumittunut tuohon syyllisyydentunteeseen ilman mitään ammattiapua, eli sarja junnaa paikoillaan.

Niinpä överiksi kaikki. Eivät osaa juonia tehdä. Kesäkuun alkua 2021 menossa meillä. Livin äiti Sandrakin taas mukana. Ja Sandra juoppo ketku on parasta aikaa taas kerjäämässä rahaa teeskenteele haluavansa parantua Hahah alkoholismista. Liv otti asumaan ja Sanadralla on piilopullo ja mies ystävä joka kiristää rahaa yhdessä Juoppo äidin kanssa.

Sarjassa siis on vain vanhojen kaivamista milloin kadonnut lapsi löytyy,tai veli,isä,äiti. Rhonan lepso äiti ilmestyi keväällä. Papin tytär. Hollyn diileri. Australia lopetti Neigbours saippuan.Holly Oaks on lopettetu. Saanähdä on itv sopat vielä kauan.

Ihan sekopää viesti sulla. Voisitko ystävällisesti jättää kommentoinnin muille?

En mä kyllä tämmöisiäkään viestejä tajua. Sähän voit jättää lukematta, jos on vaikea selkoinen. Kuka susta teki palstan pomon, että voit ystävällisesti komennella toisia olemaan kommaamatta?

Vierailija
9956/44653 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hei. Nyt ystävällisyyttä kehiin. Mielipiteet sallittu, spoilaus kielletty ok? Jatketaan hyvänmielen ketjuna, eikö?🤔

Vierailija
9957/44653 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On käsitelty, ei ole ollut sairaana. Ei osaa itse laittaa hiuksiaan "bernicemäiseksi" ja koronan takia siellä kuvauksissa ei ole voineet ammattilaiset laittaa hänen hiuksiaan, joten osti peruukin.

Vierailija
9958/44653 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli kyl nätti B:n hääpuku. Kaunis morsian...

Ja Bernice näytti suttuiselta sutturalta kermakakkupuvussaan, hunnutettuna  ikäänkuin   "puhdas morsian"...  säälittävä känniääliö.

Leylan rinnalla jää toiseksi!

Ei se Bearnicenkaan puku nyt sentään kermakakku ollut.

Kaunis mekko, joka sopi pitkähkölle vartalolle.

Huntu oli ja tukka olivat sekaisin, tarkoituksella.

Nimi on Bernice, EI Bearnice. 

9959/44653 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, miten aikuisille ihmisille on luontevaa asua koko elämänsä kämppiksinä? Missä kaikkien omaisuus on, kun se mahtuu pelkkään matkalaukkuun?

Rannekellot halvalla - www.vuodenmies.com

Vierailija
9960/44653 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leena on häiriintynyt psykopaatti ja sarjamurhaaja.

Hän on telonut jo ainakin yhden naisen ennen Emmerdale kaupunkiin tuloaan.

Ja kohta harvenee väki Emmerdalessa...

Ensi lähtee kai Andrea.... Tai se lääkärin tyttö....

Mut on hirveyksiä tapahtuu vielä.

Ketju on lukittu.