Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44653)
Sarjassa on ollut outoja kohtauksia mun mielestä viime aikoina. Ehkä C19 tekee omat hankaluutensa käsikirjoitusten ja läsnäolijoiden kanssa jne.
Hieman hymyilytti, kun Berniece ja Diane tapasivat ekan kerran. Dianen näyttelijälle olisi ollut luotevaa halata tytärtään, mutta sitten ei voinutkaan. Oli vähän sellainen jännä alku askel halaus ele siinä kohtauksessa. :)
Jamiesta en oikein välitä enää ollenkaan. Vaikka Gabby oudosti puuttuikin Andrean ja hänen väliseen keskusteluun keskellä katua, niin silti Jamie voisi Gabbylle puhua kuin ihmiselle. Ihan itse Jamie on ollut luomassa uutta elämää Gabbyn kanssa. Vaikkei arvosta, mutta silti kohteliaat käytöstavat ehkä noissakin tilanteissa olisi pop.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimin myrkyttäjähän on tosiaan oma poikansa, saa klinikalta hevosiakin tainnuttavaa tujua ainetta. Aivan luonnollista, hullun äidin hoteissa oleva reppana jota nainen toisensa jälkeen käyttää hyväkseen.
Nyt entinen narkki.
Epäilen myrkyttäjäksi Jamieta, kun on kuitenkin koulutukseltään eläinlääkäri. Pitää tietää aika tarkkaan aineista ja annostuksista, ettei tule vahingossa tappaneeksi ja lääkärillä on vielä mahdollisuus päästä käsiksi moisiin aineisiin.
Toisaalta sitten taas, mikä lie motiivi, jos ei tappaminen? Äitinsä alistaminen omaan tahtoonsa?
Voihan se tosiaan olla Jamie mutta kamala temppu joka tapauksessa vaikka Kim piikikäs osaa ollakin.
Taas uusi ällötyksen aihe, mä en kestä! Bernice! Hyi hitto, miten harhainen voi ihminen olla. Ei ymmärrä edes hävetä alennustilaansa....
Vierailija kirjoitti:
Taas uusi ällötyksen aihe, mä en kestä! Bernice! Hyi hitto, miten harhainen voi ihminen olla. Ei ymmärrä edes hävetä alennustilaansa....
Tuli mieleen se, kun Bernice meni naimisiin sen vanhan miehen kanssa ja asui Kartanossa. Siksiköhän Gabby halusi takaisin? Oliko mies White jotakin? Lawrence? En muista enää, mutta paljon vanhempi.
En muuten usko, että Kim eläkkeelle jää, olikohan jokin juoni, mutta miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen se, kun Bernice meni naimisiin sen vanhan miehen kanssa ja asui Kartanossa. Siksiköhän Gabby halusi takaisin? Oliko mies White jotakin? Lawrence? En muista enää, mutta paljon vanhempi.
En muuten usko, että Kim eläkkeelle jää, olikohan jokin juoni, mutta miksi?
Niin oli, vanha ja rikas papparainen, hyi olkoon. Ahneus oli silloin Bernicellä mielessä, nyt Gabbyllä.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, oliko tähän sarjaan nyt vielä pakko tunkea joku väsynyt ja harhainen Bernice kuvio nyt mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muuten usko, että Kim eläkkeelle jää, olikohan jokin juoni, mutta miksi?Niin oli, vanha ja rikas papparainen, hyi olkoon. Ahneus oli silloin Bernicellä mielessä, nyt Gabbyllä.
Hämärästi muistelen, että kulissiavioliitto. Mies taisi olla homo. Muistanko oikein??
Eikö pitänyt selvitä illallisen aikaan, kuka johtaa Kartanoa jatkossa? Outous jatkuu!
Onko tuolla Bernicen näyttelijällä peruukki? Olen sitä jo paljon aiemminkin miettinyt, mutta nyt kun taas pöllähti sarjaan takaisin, tuo tukka häiritsee entistäkin enemmän. Jos on peruukki, niin voi kunpa hommaisi itselleen luonnollisemman. Ja jos ei ole peruukki, niin voi kunpa tekisi sille jotain, ettei näyttäisi noin törkeältä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuolla Bernicen näyttelijällä peruukki? Olen sitä jo paljon aiemminkin miettinyt, mutta nyt kun taas pöllähti sarjaan takaisin, tuo tukka häiritsee entistäkin enemmän. Jos on peruukki, niin voi kunpa hommaisi itselleen luonnollisemman. Ja jos ei ole peruukki, niin voi kunpa tekisi sille jotain, ettei näyttäisi noin törkeältä.
Peruukki. Koronan takia eivät studion ammattilaiset voi stailata sitä ja koska ei osaa itse niin hankki peruukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peruukki. Koronan takia eivät studion ammattilaiset voi stailata sitä ja koska ei osaa itse niin hankki peruukin.
Jaa mut on aika kädetön jos ei tohon ikään ole oppinut hiuksiaan kampaamaan ja vähän taivuttelemaan laineille. Olis silti parempi kuin tuo karsee kuontalo joka valuu silmille!
Vierailija kirjoitti:
Sarjassa on ollut outoja kohtauksia mun mielestä viime aikoina. Ehkä C19 tekee omat hankaluutensa käsikirjoitusten ja läsnäolijoiden kanssa jne.
Hieman hymyilytti, kun Berniece ja Diane tapasivat ekan kerran. Dianen näyttelijälle olisi ollut luotevaa halata tytärtään, mutta sitten ei voinutkaan. Oli vähän sellainen jännä alku askel halaus ele siinä kohtauksessa. :)
Jamiesta en oikein välitä enää ollenkaan. Vaikka Gabby oudosti puuttuikin Andrean ja hänen väliseen keskusteluun keskellä katua, niin silti Jamie voisi Gabbylle puhua kuin ihmiselle. Ihan itse Jamie on ollut luomassa uutta elämää Gabbyn kanssa. Vaikkei arvosta, mutta silti kohteliaat käytöstavat ehkä noissakin tilanteissa olisi pop.
Eipä Gabbykään kovin kohtelias muille ole, aukoo päätään kaikille muille paitsi Kimille.
Lawrence White hullun Lachalanin isoisä jonka kuoleman Lachlan aiheutti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muuten usko, että Kim eläkkeelle jää, olikohan jokin juoni, mutta miksi?Niin oli, vanha ja rikas papparainen, hyi olkoon. Ahneus oli silloin Bernicellä mielessä, nyt Gabbyllä.
Hämärästi muistelen, että kulissiavioliitto. Mies taisi olla homo. Muistanko oikein??
Eikö pitänyt selvitä illallisen aikaan, kuka johtaa Kartanoa jatkossa? Outous jatkuu!
En tajua miksi Dawn ja Will oli kutsuttu, saa toki kutsua, mutta ei kai Kim ajattele, että näistä jompikumpi olisi tuleva johtaja.
Olisi reilua tehdä pojasta pomo, mutta ei, täytyy kiemuroida mahdollisimman monimutkaisesti. Välit vaan huononee Kimin ja Jamien välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa mut on aika kädetön jos ei tohon ikään ole oppinut hiuksiaan kampaamaan ja vähän taivuttelemaan laineille. Olis silti parempi kuin tuo karsee kuontalo joka valuu silmille!
Kädetön tosiaan, ei osaa kammata hiuksiaan.
Oli taas varsin luonnollisen näköistä meininkiä kartanolla tuossa Kimin järjestämässä tilaisuudessa. Vieraat nököttivät vastuullisesti yli metrin päässä toisistaan. Kun nuo kaikki seitsemän henkillöä olivat samassa kuvassa, oli näkymä kuin jostain nukkekotileikistä. Toivottavasti ei enää montaa kuukautta tarvitsisi tuota hullutta sietää. Heinäkuussa 2021 lähti rajoitukset vek Englannissa, mutta saa nähdä millä aikavälillä tv-tuotanto sitten normalisoituu, ja lähtikö heiltä kuvauksista kaikki rajoitteet saman tien pois.
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi Dawn ja Will oli kutsuttu, saa toki kutsua, mutta ei kai Kim ajattele, että näistä jompikumpi olisi tuleva johtaja.
Olisi reilua tehdä pojasta pomo, mutta ei, täytyy kiemuroida mahdollisimman monimutkaisesti. Välit vaan huononee Kimin ja Jamien välillä.
Will ja Downer ovat molemmat mahdollisia myrkyttäjiä, joten heidät piti molemmat kutsua mukaan. Willihän on kartanon hierarkkiassa suunnilleen samaa luokkaa Lydian kanssa, mutta vain Lydian kohdalla on selvää se, ettei hän myrkytä Kimiä. Jos Willistä olisi olemassa 100% varmuus ettei hän myrkytä Kimiä, niin tuskin hänkään tuolla olisi ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan Nicolakin naimisissa vanhan rikkaan äijän kanssa, DeSouza vai mikä lie. Taisi olla silloin kun ilmestyi kylään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan Nicolakin naimisissa vanhan rikkaan äijän kanssa, DeSouza vai mikä lie. Taisi olla silloin kun ilmestyi kylään.
Tämmöstä en jaksa muistaa... vai olikos Nicolalla siihen aikaan joku siivousyritys???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli joo joku DeSouza Nicolalla. Joskus kauan sitten. Hänellä oli myös joku kalakauppias. Mukavaa, että Nicolan ja Jimmyn liitto on kestänyt ja toivottavasti kestää.
Epäilen myrkyttäjäksi Jamieta, kun on kuitenkin koulutukseltään eläinlääkäri. Pitää tietää aika tarkkaan aineista ja annostuksista, ettei tule vahingossa tappaneeksi ja lääkärillä on vielä mahdollisuus päästä käsiksi moisiin aineisiin.
Toisaalta sitten taas, mikä lie motiivi, jos ei tappaminen? Äitinsä alistaminen omaan tahtoonsa?