Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (44652)

Vierailija
9281/44652 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme juonet Meenalla.

Vierailija
9282/44652 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas David hyvännäköisenä tänään. Siis ennen sitä David Bowie -meikkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9283/44652 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ihan sairas toi Meena! Ainakaan mä en tajua, miks sen pitää nähdä noin paljon vaivaa että hankkinut prepaidliittymän että voi leikkiä olevansa Ethanin äiti, ja oli niin ovelan näköinen kun sai yhytettyä Ethanin ja Manpreetin juttusille keskenään!? Ihan sairasta juonittelua. Meinaakohan että pääsee itse "rikkaan" Rishin kimppuun kun saa niitten avioliiton rikottua, taas. Varsinaista sisarusrakkautta!

Olipa aika lusmu David kun pakeni vastuutaan ja lähti luikkimaaan kuultuuan että oli ajanut Naten jalan yli. Tulee pitkä sairasloma, olisi tarpeen nekin tienestit kun on pieni vauvakin Natella! Olisi voinut itse jäädä pahoittelemaan kun Nate ei ollut kauempana kuin pihalla pissalla...

Vierailija
9284/44652 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakohan sarjamurhaajaa tässäkin kylässä on ollut. Ja taas kirjoittivat yhden🤕

Vierailija
9285/44652 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä toivoisin Rossin takaisin kylään. Oli ilo silmälle <3

Sama. Petekin oli kiva. Ja se yksi tumma, nimeä en muista, mutta ensin oli Nicolan sussu, sitten Bernicen, kuka muistaa?

Bernice ja Kelly takaisin, heille aina sattuu ja tapahtuu.

Mitenhän Leyla ja Liam tarina etenee, ei ole pal näytetty

Oliko se tumma joku Carlos, kokkina Villapakassa ja seurusteli Nicolan kanssa, kunnes Bernice höynähti siihen? En muista tarkkaan, mutta eipä ne romanssit kestäneet.

Vierailija
9286/44652 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on ihan sairas toi Meena! Ainakaan mä en tajua, miks sen pitää nähdä noin paljon vaivaa että hankkinut prepaidliittymän että voi leikkiä olevansa Ethanin äiti, ja oli niin ovelan näköinen kun sai yhytettyä Ethanin ja Manpreetin juttusille keskenään!? Ihan sairasta juonittelua. Meinaakohan että pääsee itse "rikkaan" Rishin kimppuun kun saa niitten avioliiton rikottua, taas. Varsinaista sisarusrakkautta!

Olipa aika lusmu David kun pakeni vastuutaan ja lähti luikkimaaan kuultuuan että oli ajanut Naten jalan yli. Tulee pitkä sairasloma, olisi tarpeen nekin tienestit kun on pieni vauvakin Natella! Olisi voinut itse jäädä pahoittelemaan kun Nate ei ollut kauempana kuin pihalla pissalla...

Meena on katkera, yritti kylää tullessaan kaikkia miehiä onnistumatta. Nyt sitten kostaa sisarelleen, kylmästi.

Vierailija
9287/44652 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas David hyvännäköisenä tänään. Siis ennen sitä David Bowie -meikkiä.

En meinannut heti edes tunnistaa, kun oli kasvattanut parran ja hiuksetkin oli erilailla kuin ennen. Muutenkaan Davidia ei ole paljon muualla näkynyt kuin kauppansa tiskin takana.

Vierailija
9288/44652 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme juonet Meenalla.

Inhottanut alusta asti koko tyyppi. Ei vaikuta kovin reilulta eikä terveeltä muutenkaan.

Vierailija
9289/44652 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas Tracyllä ja Natella huonosti suunniteltu asunto kun vessa on vain yläkerrassa. Tulee mieleen muitakin tilanteita jossa se voi kostautua

Vierailija
9290/44652 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liv sanoi Vinnylle, että jos palkki olisi liikkunut, Liv olisi ehtinyt raahata Paulin ulos ladosta ajoissa. En olisi niin varma. Ei ole mitenkään nopea homma yksin raahata Paulin kokoinen mies, jonka omat jalat ei toimi.

Räjähdys tapahtui aika pian sen jälkeen, kun Liv pääsi ulos. Väitän, että jos Liv olisi raahannut Paulia, Liv ei olisi enää kertomassa mitään.

Vierailija
9291/44652 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

David lusmuili, joo, mutta sellainenhan hän on. Davidin hahmo on rakennettu mielestäni hyvin, koska hän on "uskollisesti" tietynlainen. Heikkona naisiin, mutta vähän huono heidän kanssaan. Hyvä ihminen, ja perhevastuunsa hoitaa kunnialla. Kuitenkin mielellään välttelee kaikkia konflikteja tai ylipäätään mitään, missä hän joutuisi sanomaan painavan sanan/suututtaisi jonkun.

Vierailija
9292/44652 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas Tracyllä ja Natella huonosti suunniteltu asunto kun vessa on vain yläkerrassa. Tulee mieleen muitakin tilanteita jossa se voi kostautua

Kyllä!! Asun itse asunnossa, jossa vessaan pitää kavuta portaita pitkin. Vauvoja ei onneksi ole.

Sori oman elämän ohis.

Vierailija
9293/44652 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meena on katkera, yritti kylää tullessaan kaikkia miehiä onnistumatta. Nyt sitten kostaa sisarelleen, kylmästi.

Eikös se Davidin saanu pokattua???

Vierailija
9294/44652 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa villipakalla alkoi mennä huonosti? Ymmärrän koronan rajoitukset kuvauksissa mutta eikös Marlon tarkistanut kirjanpidon ennen ostopäätöstä. Tavallaan Marlonhan auttoi Charityä kun osti tämän muka konkurssikypsän pubin puolikkaan.

Vierailija
9295/44652 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa villipakalla alkoi mennä huonosti? Ymmärrän koronan rajoitukset kuvauksissa mutta eikös Marlon tarkistanut kirjanpidon ennen ostopäätöstä. Tavallaan Marlonhan auttoi Charityä kun osti tämän muka konkurssikypsän pubin puolikkaan.

Samaa ihmettelen. Hidessa on vaan henkilökuntaa paikalla eikä kukaan käy enää Ericin b&b:ssä (byää). Pubiin nuo aina sopivat treffit ja jopa Kim illasti siellä.

Vierailija
9296/44652 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko Cathy olla yhtään ärsyttävämpi, taas?!

Vierailija
9297/44652 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cathy on niin in lööv.

Vierailija
9298/44652 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cathy on niin in lööv.

Tavallaan ihan ok juonikuvio, koska tuollaisia esiteinit ovat. Ihastuvat nuoriin aikuisiin ja kuvittelevat jo itsekin olevansa niin isoja.

Minusta on vaan harmillista, että Cathysta tehdään aina joku ilkimys. Siinä on onnistuttu. Ainakin minä inhoan häntä. Hänen kaksosensa ei ole koskaan missään roolissa, paitsi korkeintaan pönöttää ja komppaa.

Tästä olisi saanut hyvän tarinan, kun Cathy olisi esitetty mukavana ja oikeasti Aprilille ystävällisenä. Sitten olisi tullut ilmi, että ihastus Ellisiin olikin kaiken takana.

Vierailija
9299/44652 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cathy on vaan tullut äitiinsä. Voin sieluni silmin nähdä Vivin samanikäisenä. Heath taas on kuin isänsä Bob aina naisten vietävissä. Heathin tapauksessa siskonsa on suhteen pomo.

9300/44652 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se Davidin saanu pokattua???

Hetkinen, siis nythän mäkin hokasin että näin on! Missä vaiheessa ja miten Meenalla ja Davidilla meni homma pieleen?? Oon kattonut joka jakson mutta oonko silti missannut jotain heidän suhteen päättymisestä. Jos se nyt yleensä pääsi kunnolla alkuun edes...? Hmmm...

Ketju on lukittu.